Gå til innhold

Jeg er utro mot dama mi, og klarer ikke å velge kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg kommer til å få enormt mye pepper her nå og det fortjener jeg, men jeg håper også at noen kan komme med konstruktive tilbakemeldinger. Jeg har alltid vært sterkt imot utroskap, men nå som jeg selv sitter i det ser jeg at det ikke alltid er så svart/hvit som jeg hadde trodd.

Jeg skal prøve å ikke gjøre dette alt for langt.

Jeg er en 27 år gammel (ung) mann som har vært i lag med ei flott jente på 25 år i fire år nå. Vi bor sammen i mitt hus og har det meste på stell. I starten når jeg møtte dama mi var jeg selvsagt veldig forelsket og så for meg en fremtid med henne. Dessverre så forsvant denne forelskelsen gradvis med tiden, slik det som oftest gjør. Når forelskelsen forsvant kom også de negative egenskapene hennes frem som jeg ikke hadde lagt så mye vekt på tidligere.

For et halvt år siden kom jeg frem til at jeg ville gjøre det slutt med jenta mi. Jeg er glad i henne og kunne godt hatt en fremtid med henne, men innså at hun kanskje ikke var den ideelle for meg likevel. Hun har et par negative personlighetstrekk som ikke passer meg overhodet (dette går sikkert begge veier) og som gjør meg til tider gal.

Jeg tok praten med henne i oktober i fjord og prøvde å gjøre det slutt. Hun ble knust og fortalte meg at jeg var den eneste hun ville ha i hele verden. Hun innså sine feil og lovet forbedring. Det endte med at jeg ikke klarte å gå. Jeg tenkte at jeg tross alt er veldig glad i henne, finner henne attraktiv og har det regelrett greit med henne. Jeg visste jo at jeg ikke kom til å få et dårlig liv med henne, så jeg valgte å legge mine følelser og trang til å gjøre det slutt til sides.

Etter noen uker var vi selvsagt tilbake i samme spor og tankene om å gjøre det slutt kom tilbake. Jeg fant ut at det var best å "se det litt ann" videre. Jeg ville tross alt ikke bryte før jeg var 100% sikker.

I november i fjord startet det ei flott kvinne på jobben. Jeg fant henne uhyre attraktiv med en gang, og kjente jeg begynte å bli småbetatt av henne allerede etter noen uker. Når vi pratet i lag i pausene oppdaget jeg også at hun hadde en fantastisk personlighet. En dag la hun meg til på Facebook og da var det egentlig gjort. Jeg klarte regelrett ikke å ignorere henne og dette ble starten på noe enda mer komplisert.

Det kom fort frem at kollegaen min var singel og interessert i meg. Jeg gjorde så en veldig stor tabbe og fortalte henne at jeg også var singel. Jeg sa det hadde blitt slutt med meg og samboeren min for noen måneder siden. Etter dette har vi hatt kontakt hver dag og vært på fire dater. Vi kysser, holder hender og er veldig interessert i hverandre.

Jeg har nå hatt en affære mot samboeren min i tre måneder, og klarer ikke å ta standpunkt. Jeg var veldig sikker på at jeg ville gjøre det slutt med samboeren min tidligere, men de siste ukene har vi faktisk fått det veldig godt i lag.

Nå sitter jeg med en konstant klump i magen og aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ei flott jente hjemme og ei flott kollega. Begge vil være sammen med meg og jeg klarer rett og slett ikke å velge. Jeg har blitt skikkelig deprimert av dette og min vinglette oppførsel, noe som har ført til at jeg har vært sykemeldt i tre uker nå.

Jeg vet at jeg må velge NÅ og ikke drøye det lenger, men det er så fryktelig vanskelig. Hvem vil gjøre meg lykkeligst? Hva er det beste for meg? Skal jeg bare slå meg til ro med samboeren min som jeg egentlig hadde tenkt å gjøre det slutt med tidligere (før jeg møtte kollegaen min), eller skal jeg bli i forholdet mitt og avslutte det jeg har med kollegaen min?

Ingen av de kjenner til hverandre og kommer nok ikke til å finne ut noe heller, men jeg må bestemme meg.... Jeg brenner opp av dårlig samvittighet, og min usikkerhet. En dag vil jeg bare bli hos samboeren min, mens en annen dag vil jeg bare pakke alle tingene mine og gjøre det slutt.

Mange vil kanskje mene at jeg ikke elsker samboeren min, men det gjør jeg faktisk. Jeg bare sliter så veldig med å slå meg til ro... Hvordan klarer noen å velge en partner for livet ut? Hvorfor være med akkurat hun, eller henne?

Ja, jeg er feig. Jeg er livredd for å angre på valget mitt :(



Anonymous poster hash: 773c0...764
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud jeg elsker KG, så mye slader å leser om utroskap :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig usikker, heter samboeren din noe på M?

Om så, jeg er stemora di og nå ordner du skikkelig opp med M, dette fortjener hun ikke.

Du ringer meg i morgen etter 14!



Anonymous poster hash: e9c90...c79
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig usikker, heter samboeren din noe på M?

Om så, jeg er stemora di og nå ordner du skikkelig opp med M, dette fortjener hun ikke.

Du ringer meg i morgen etter 14!

Anonymous poster hash: e9c90...c79

Oi..! Nei, det er nok feil. Jeg har ingen stemor og samboer begynner på T :)

ts

Anonymous poster hash: 773c0...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Johnny Depp love quote.... Syntes ikke du fortjener samboeren din jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..! Nei, det er nok feil. Jeg har ingen stemor og samboer begynner på T :)

ts

Anonymous poster hash: 773c0...764

Det var bra, for nå begynte jeg å mase meg opp :icon_lol: .

Kanskje du er forelska i det å være forelska? Ikke ondt ment, men det er faktisk mulig. I og med at du virker opptatt av begge damene. Kan den siste appelleres med sex? Er samboeren din Madonna og den nye hora (ikke vondt ment, bare et uttrykk)?

Anonymous poster hash: e9c90...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo velge, men ikke vær redd for å velge den som passer deg best. Tenk kun på deg selv, husk at kvinner gjør det samme og ikke ville tatt femti øre for å gå bak din egen rygg om du skulle ha det vanskelig i en periode, miste jobben eller noe sånt. Men husk at dette gjelder de fleste kvinner, så nyt heller de kvinnene som kommer på din vei og drit i å ha noe seriøst.



Anonymous poster hash: 3d99a...da2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Johnny Depp love quote.... Syntes ikke du fortjener samboeren din jeg.

525508_352626761463932_279389268787682_9

Det er veldig sant, men jeg elsker ikke kollegaen min. Ikke enda i vært fall. Det er vel fullt mulig å falle for en annen i løpet av livet selv om man elsker dama si?

Spørsmålet er vel ikke hvem jeg skal velge, men om jeg vil være med samboeren min for resten av livet eller ikke. Bli eller gå... klarer ikke å bestemme meg :(

TS

Anonymous poster hash: 773c0...764

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..! Nei, det er nok feil. Jeg har ingen stemor og samboer begynner på T :)

ts

Anonymous poster hash: 773c0...764

resized_5uHKU.jpg

Anonymous poster hash: 62032...feb

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må først og fremst prøve å fokusere på meg og min samboers forhold. Jeg prøver å sette kollegaen min litt til sides. Det blir ikke et valg mellom samboer eller kollegaen, men et valg mellom samboeren eller ikke.

Vi hadde det som sagt litt dårlig før jeg møtte kollegaen min.

Når jeg tenker tanken på å reise på ferie, så klarer jeg heller ikke bestemme meg. Ville jeg reist med samboeren min, eller kollegaen min? Ville jeg hatt barn med samboer eller en annen dame?

Er samboeren min den rette??? Og hvordan vet jeg :(

*klikker*

TS



Anonymous poster hash: 773c0...764
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør gjøre det slutt med begge damene dine. Det at du ikke klarer å velge sier meg at hverken din samboer eller elskerinne er de rette for deg. Du trenger å være alene en stund, er min mening.

Det du driver med er under enhver kritikk og disse damene fortjener så mye bedre.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at "meg meg meg" går igjen i innlegget ditt. Og synes det er nokså forhåpningsfullt å gå ut ifra at du kan velge. Du er utro, teknisk sett mot begge. En slik mann hadde jeg ikke vurdert som partner en gang.

Du er respektløs mot begge damene i ditt liv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet opp i hele natt. Klarer ikke å bestemme meg...

ts



Anonymous poster hash: 773c0...764
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fortjener ingen av dem sånn som du oppfører deg.

Nå ble jeg skikkelig usikker, heter samboeren din noe på M?

Om så, jeg er stemora di og nå ordner du skikkelig opp med M, dette fortjener hun ikke.

Du ringer meg i morgen etter 14!



Anonymous poster hash: e9c90...c79

:skratte:



Anonymous poster hash: 1c171...b13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fortelle begge damene om situasjonen, så slipper du nok å velge. :)

Anonymous poster hash: 2dc59...637

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Jeg synes du bør gjøre det slutt med begge damene dine. Det at du ikke klarer å velge sier meg at hverken din samboer eller elskerinne er de rette for deg. Du trenger å være alene en stund, er min mening.

Det du driver med er under enhver kritikk og disse damene fortjener så mye bedre.

Dette!

Fy faen så dårlig gjort mot begge av disse jentene! Håper jeg aldri finner en mann som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sittet opp i hele natt. Klarer ikke å bestemme meg...

ts

Anonymous poster hash: 773c0...764

Det eneste rette er å avslutte med begge.Du er ikke til å stole på nå og foraktelige å føre begge bak lyset. De beggr fortjener en ordentlig mann som går helhjertet inn for dem. ikke smått , stusserlige smuler av betatthet du har å tilby. For dårlig og det vet du selv. Mann deg opp og GJØR noe ikke forbli passiv løgner

Anonymous poster hash: eda46...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det slutt med begge og vær singel.

Tror kanskje du trenger det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

525508_352626761463932_279389268787682_9

Det er veldig sant, men jeg elsker ikke kollegaen min. Ikke enda i vært fall. Det er vel fullt mulig å falle for en annen i løpet av livet selv om man elsker dama si?

Spørsmålet er vel ikke hvem jeg skal velge, men om jeg vil være med samboeren min for resten av livet eller ikke. Bli eller gå... klarer ikke å bestemme meg :(

TS

Anonymous poster hash: 773c0...764

Du har allerede vært utro.

Hva er rett å gjøre ovenfor samboeren og kollegaen din?

Alt handler ikke om deg, ser du.

Du lever et dobbeltliv og lyver til begge to.

Sannheten i dette tilfelle vil nok komme frem!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fortelle begge damene om situasjonen, så slipper du nok å velge. :)

Anonymous poster hash: 2dc59...637

Haha. denne!

Du, altså, ts.. Hva får deg til å tro at noen av de vil være sammen med deg nå? Uansett om du velger å bli med samboeren så har du en affære å fortelle om. Om du går for hun nye så fortjener hun å vite hva du har holdt på med i startfasen av forholdet deres, om det skulle utvikle seg til det.

Dropp begge, vær singel. Synes ikke du fortjener noen av de så slem du er mot de.

Anonymous poster hash: 7ea48...4ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...