Gå til innhold

Snapchat - endelig ro!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eneste ræva med den nye snapchaten er at annenhver snap man får er helt svart med et rødt ett-tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er et spennende svar:

Er også voksen og sender snap til min kjære for moro skyld :-)

Kanskje din kone også hadde likt det?

Anonymous poster hash: d0ae0...d73

Jah, for et bilde med litt tekst under over imessage har da selvfølgelig ikke den samme betydningen som en snap. Herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvåke kjæresten via Snap???

Jeg vet ikke om han HAR Snap en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et spennende spørsmål. Hvorfor har voksne mennesker snapchat?

Hva er så spennende med snapchat som man ikke bruker meldinger til? Eller er dette enda en av de områdene i likhet med facebook/instagram som man skal gå fullstendig clusterfuck-crazy på i det man bikker 40?

Jeg lar de unge få kose seg med dette, personlig har jeg nok med kone, jobb og det som er til å sitte ned og sende tullebilder til folk.

Nå er det ikke alle som har kone eller mann. Trist du ikke kan unne deg litt fjas og tull selv i voksen alder. Håper aldri jeg blir så " gammel".

snapchat er fjas og nettopp derfor syns jeg det er greit å bruke til nettopp fjas og ikke via mms som forøvrig tar 6 år å få sendt om du sender til flere.

Anonymous poster hash: 101ed...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alle som har kone eller mann. Trist du ikke kan unne deg litt fjas og tull selv i voksen alder. Håper aldri jeg blir så " gammel".

snapchat er fjas og nettopp derfor syns jeg det er greit å bruke til nettopp fjas og ikke via mms som forøvrig tar 6 år å få sendt om du sender til flere.

Anonymous poster hash: 101ed...5e7

Nå får du det bare til å høres ut som fjas ikke eksisterte før snapchat kom på markedet.. Det er mange fantastisk artige måter å ha det morro med en partner som ikke involverer verken facebook, snapchat eller instagram vettu.

Om det var kun fjas inne i bildet og folk ikke hadde tatt det så blodig seriøst, så hadde moroa vært fullt ut eksisterende den. Men når topp 3-listen skal brukes for alt det er verdt og alt skal overvåkes, så er moroa definitivt ikke tilstede lenger. Med alle de utfordringene man uansett har som par så trenger man ikke enda en konfliktområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda. Pappa er skilt, godt over 60 og bruker smileye etter hver setning. Må jo bety at han har mye mer sex enn meg som aldri bruker smileye, er i midten av tjueårene og har samboer. Jaja.

Anonymous poster hash: 81a82...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den discover-greien på snapchat er så plagsom og i veien! Håper de fjerner den snart..

Og jeg vil ha bestevennfunksjonen tilbake :( De skrev de skulle få den tilbake. Bitches!

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, for et bilde med litt tekst under over imessage har da selvfølgelig ikke den samme betydningen som en snap. Herregud..

Er detnoen som bruker imessage lenger? Dessuten er det enklere å sende snap til 20 stk enn å sende det over imessage

Anonymous poster hash: 101ed...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du det bare til å høres ut som fjas ikke eksisterte før snapchat kom på markedet.. Det er mange fantastisk artige måter å ha det morro med en partner som ikke involverer verken facebook, snapchat eller instagram vettu.

Om det var kun fjas inne i bildet og folk ikke hadde tatt det så blodig seriøst, så hadde moroa vært fullt ut eksisterende den. Men når topp 3-listen skal brukes for alt det er verdt og alt skal overvåkes, så er moroa definitivt ikke tilstede lenger. Med alle de utfordringene man uansett har som par så trenger man ikke enda en konfliktområde.

Jada, det finnes mange andre fjasete ting man kan gjøre. Og snap chat er en av dem. Vi trenger jo ikke tv, slkohol og div heller for å ha det gøy eller underholdene. Men det er greit med alternativer, er drt ikke?

JEG bruker snap til fjas, hva andre bruker det til skal ikke jeg legge meg opp i.

Kan vi like godt kutte ut facebook og alle andre sosiale medier siden det kan ta livet av andres forhold. Herregud...

Anonymous poster hash: 101ed...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel heller slik at man ser på poengene til vedkommende og hvor mye den har økt? Savner bestevenn-funksjonen, jeg. Det var jo gøy å snoke. Noen som vet når den kommer tilbake, evt når?



Anonymous poster hash: daade...deb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :fnise: Vi menn er utro helt uten hjelp av elektroniske apparater og sosiale medier, og de fleste som bruker dem er smarte nok til å slette alt av spor :Nikke::twisted::kul:

Det hjelper ikke om dere overvåker alt som er :danse:

Hvis du er sammen med kjekk og sjarmerende mann, så er det garantert at han har minst én jente på siden. :nigo:

Hvis du er sammen med en kjedelig og middels attraktiv mann (typiske "snill mann"), så er sjansen mindre for at han er utro. Men det er KUN fordi at det er mangel på muligheter. Om det skulle oppstå en mulighet, så vil han hoppe på den med én gang. :reise:

Nei, bruk heller mer tid på kjøkkenet, i senga og på knærne, så er det faktisk en liten mulighet for at han ikke vil være utro så veldig ofte. :5::tommelsmil: Istedenfor å drive overvåking av ham som om du var KGB-agent. :legrine::eeeh:

Anonymous poster hash: c284f...f99

Oj..lenge siden du har fått deg noe eller?

Anonymous poster hash: a9983...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som har merket noe til at aktivitetsnivået har sunket på snapchat
etter at "bestevenner" forsvant? :fnise:

Her har det vært en drastisk nedgang. :laugh:



Anonymous poster hash: f80d9...5e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...