Gå til innhold

Forsatt usikker i forholdet


Worcy

Anbefalte innlegg

Jeg er 19, han er 20.

I løpet av de første 3mnd meg og kjæresten min var sammen, så oppdaget jeg to ganger at han flørtet med venniner og facebook,fikk nakenbilder av venniner og ukjente på snapchat og han ljugde om det. Han hadde bildene og tekstene lagret på mobilen - og pga usikkerhet fra tidlgiere forhold, så sjekket jeg.

Han har siden da lovet meg at han ikke har gjort det igjen. At han har vært nærme på, men at han dropper det av dårlig samvittighet. At han nå er hundre prosent over det, og ikke vil ødelegge det vi to har sammen. Vi har nå vært sammen i 7-8 mnd. Han forteller meg hele tiden at det er meg han vil være med, og selvom jeg tar opp teamet ofte så er han forståelsefull og tålmodig med meg.

Vi er i et avstandsforhold, så når jeg er hjemme og han oppe i Nord så sliter jeg med å ikke overtenke, få panikk og angst. Men nå vil jeg VIRKELIG komme over det som skjedde. Jeg vil stole 100% på ham, for utenom dette så har vi det helt perfekt. Jeg tror ikke han gjør det mer, og skjer det igjen så er det på ræva hade fra meg.

Er det noe jeg kan gjøre for å komme meg over det, slutte å overtenke og slappe av? Noen som har tips eller erfaringer å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen råd til deg, men fikk så lyst til å gi deg en blomst:

:blomst:

You go, girl!



Anonymous poster hash: 8232b...545
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen råd til deg, men fikk så lyst til å gi deg en blomst:

:blomst:

You go, girl!

Anonymous poster hash: 8232b...545

Haha, skjønn :-)

Vet veldig mange som ber meg gå ut av forholdet - men jeg vet selv godt at et forhold ikke er en dans på roser. Å selvom det er helt forjævlig og jeg skulle gjerne vært foruten - så er vi kommet sterkere ut av det, vi har det bedre nå enn vi hadde det før. Er bare det at jeg må komme meg over det som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange forhold som blir fremstilt som perfekte. Syns det er leit, for det er det ikke. Dere kommer til møte på mange utfordringer, det gjelder jo for alle forhold. Men hvis dere virkelig vil være sammen så kommer dere ut av det, sterkere enn før som du sier. Gi han en sjanse til å bevise at han er bedre enn det han har vært tidligere. Alle kan gjøre feil, og fortjener en ny sjanse. :) Du vil nok kommer over det til slutt, bare gi det litt tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han



Anonymous poster hash: 9267f...26a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...