Gå til innhold

Din største hemmelighet som Facebookstatus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Jeg skal være utro på mandag fordi selv om jeg elsker deg kommer du aldri til å tilfredsstille meg seksuellt til det fulle. Jeg tenner på BDSM, og du synes det er rart, så da må jeg få utløp for det andre steder..."



Anonymous poster hash: a3bbc...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg har gått ned 35 kilo siden januar i fjor er at jeg sulter meg. Jeg får mange bemerkninger på at jeg har blitt så tynn, men når jeg sier det er fordi jeg har blitt flink til å trene og spise riktig lyver jeg. Jeg har et veldig anstrengt forhold til mat. På grensen til spiseforstyrrelser. Men ingen ser det, ingen vet det. Jeg er ikke radmager. Enda...

Anonymous poster hash: c1617...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg er arbeidsledig og har Vært det en stund er ikke fordi jeg er lat og ingen vil ansette meg fordi jeg alltid skulket skolen.Jeg har ME , men med en gang dere vet kommer jeg til å bli sykere enn noen gang. Det Gjør meg ikke noe at dere snakker bak ryggen min og kaller meg naver.

Anonymous poster hash: c707b...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg synes det er idioti å legge ut min største hemmelighet på Facebook. Jeg har ikke behov for å dele den med noen. Det er derfor det er en hemmelighet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er snart 25 år, jomfru, ukyssa og aldri rørt en kvinne" Er jeg virkelig så uattraktiv?



Anonymous poster hash: 722c3...6bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg er snart 25 år, jomfru, ukyssa og aldri rørt en kvinne" Er jeg virkelig så uattraktiv?

Anonymous poster hash: 722c3...6bb

Skriv det på en nettdating profil så er du snart nypult ;)

Anonymous poster hash: 553c8...4ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv det på en nettdating profil så er du snart nypult ;)

Anonymous poster hash: 553c8...4ba

Da lever du i en annen verden enn meg.

Anonymous poster hash: 722c3...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alt er ikke alltid like flott på innsiden. Selvom jeg kommer fra en ressurssterk familie er ikke alt like rosenrødt på innsiden. Pappa var voldelig gjennom hele barndommen og oppveksten min. Han sto å brølte og utagerte hver eneste uke. Som barn var jeg vitne til en rekke episoder et barn overhode ikke skal være vitne til. Pappa slo mamma, slang henne i veggen, tok nakkegrep på henne bakfra så hun kollapset ned på gulvet, stakk fingrene inn i øynene hennes og vred rundt, dyttet henne så hun falt bakover på trappen og slo hodet i trappetrinnene, kastet gjenstander på henne, la henne i gulvet å dro henne bortover etter håret osv. Han var bare fysisk voldelig mot meg to ganger, men psykisk voldelig var han mot meg hele oppveksten min. Mamma var ustabil og vinglete. Hun forlot han aldri, men jeg klarer likevel ikke å klandre henne å være sint på henne for det. Hun vet ikke hva godt hun kan gjøre for meg. Jeg ser skyldfølelsen i øynene hennes. Vi er begge skadet pga av denne mannen. Så, den omgjengelige hyggelige og tiltalende mannen som er så godt likt og har mange venner er ikke den personen dere alle tror han er."

Anonymous poster hash: 7f9ef...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg :(

Anonymous poster hash: f446c...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjæresten min tok meg ufrivillig i rompa under sex etter jeg hadde sagt nei minst 10 ganger.. Føler meg sviktet og ekkel"

Anonymous poster hash: a08cd...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

"Ja livet mitt er bra og stort sett alt er på plass, men jeg er ensom og skulle ønske dere var flinkere til å invitere meg ut og ta meg med på ting. Lei av å mase på folk"

Anonymous poster hash: 7a363...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lekt med tanken om å gå ifra samboeren min i 2 år nå. Er redd for å aldri finne noe bedre og at jeg skal ende opp alene. Derfor er jeg her fortsatt. Jeg har fortalt ham alt sammen, men han later som ingenting.



Anonymous poster hash: c31ee...3b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ekstremt overfladisk og tenker på utseende mitt og andres hele tiden. Jeg vurderer sterkt plastisk kirugi fordi jeg vil være verdens peneste kvinne."



Anonymous poster hash: beaab...efd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Ungen din ser prikk lik ut i dag også."

Anonymous poster hash: ae2f1...226

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"7 år.. 7 år med blod, svette og tårer. 7 år med utroskap og vold. Jeg har vært klar over alt hele tiden, visst at jeg burde dra. Likevel sitter jeg her nå, nydumpet av mannen som har såret meg så stygt og alt jeg ønsker er at han skal si at ikke han mente det slik at jeg kan være hans igjen." Noen som sa patetisk?

Anonymous poster hash: 4be8d...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei av venninna mi som klager over at livet hennes er så vanskelig. Det er ikke noe verre enn andres, men du må lære deg å håndtere ting selv, uten å legge skylda på alle andre. Jeg er så lei av å sitte timesvis og høre om problemene dine, når jeg har så mye fine ting fra mitt eget liv jeg vil snakke om😊

Anonymous poster hash: cd04a...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har vært horekunde flere ganger.



Anonymous poster hash: 0f47d...7fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...