Gå til innhold

Din største hemmelighet som Facebookstatus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Gud så patetiske dere er dere fb-småbarnsmødre som lever i en fantasiverden hvor alt er barrbfryd og gammen og guuuud lillegull er 8 mnd allerede, tida flyyyr <3 <3"

Har så lyst til å unfriende alle vennene mine noen ganger ass.

Endret av got2go
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ikke syk selv om jeg er tynn. Slutt å snakk om meg."



Anonymous poster hash: e93e2...d5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sabla lei staus a'la : Jeg Lever ikke,jeg bare eksisterer...Tenk positivt og ha trua jadda hørt det før,men hjelper det da? Kan ikke si at det har hjulpet samma hvor hardt jeg har prøvd?Her slår det ene det andre i hjel,så en dag opp og den andre rett nedover i gjørma igjen.Jeg kan ikke no for det men jeg kan ikke bare gå rundt å være "gla kristen" og tro at hei verden alt er så vidunderlig og bare at jeg gjør alt det positive så blir min verden Rooosaaa...Så jeg har bestemt meg (noe jeg har gjort for lengst)at jeg skal snu på alt dette til en forandring skal bare bli ferdig med influensamonsteret.Mandag igjen sa du?Whatever?!Uka er den samme her uansett om jeg vil eller ikke.Drittleidåttenno!!!

Iallfall når den og tilsvarende statuser fra samme person er flere ganger om dagen.

-Jeg er sjuk på 4 uka, men jobber likevel. Jeg har en mann som aldri er hjemme, så alt av hus, barn og daglige ting faller på meg. Jeg sliter med senebetennelse som aldri blir borte, men har venner som gir faen i meg og prater kun om seg selv.



Anonymous poster hash: 39891...27b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gud så patetiske dere er dere fb-småbarnsmødre som lever i en fantasiverden hvor alt er barrbfryd og gammen og guuuud lillegull er 8 mnd allerede, tida flyyyr <3 <3"

Har så lyst til å unfriende alle vennene mine noen ganger ass.

Jeg tror dette er ærlig ment som en sannhet fra din side, men les trådtittel. Er dette virkelig din største hemmelighet?

Jeg hater treningsstatusene og kozemoze, men for å svare i tråd med min største hemmelighet og ikke mitt største ønske om å poste noe (konsekvensfritt) så:

Jeg var forelsket i nåværende type når jeg ble sammen med eksen. Levde to år på en løgn og slapp alt når drømmemannen oppdaget meg..

Anonymous poster hash: 7d2f0...fb1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere på vennelista kan jeg ikke fordra, men dere blir stående fordi jeg har problemer med å skaffe meg venner. Hadde jeg vært populær og selvsikker hadde jeg kuttet dere ut for lenge siden.



Anonymous poster hash: 4d6ac...2a1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei over at folk alltid skal legge seg opp i livet mitt. Det er ikke din sak hvor mye jeg veier. Det er ikke din sak hvor mye jeg sparer. Det er ikke din sak hvor mange kvm jeg velger å bo på. Det er heller ikke din sak hvor mye jeg tener i mnd. Om jeg velger å bruke 30.000 på en veske, det er heller ikke din sak!



Anonymous poster hash: 18451...17d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg skulle ønske noen av dere tok dere tid til å bli kjent med meg... Jeg har ingen ekte venner"

Anonymous poster hash: dabb8...663

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg skulle ønske vi ikke var gift på hver vår kant."



Anonymous poster hash: d8c93...bf8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er ærlig ment som en sannhet fra din side, men les trådtittel. Er dette virkelig din største hemmelighet?

Jeg hater treningsstatusene og kozemoze, men for å svare i tråd med min største hemmelighet og ikke mitt største ønske om å poste noe (konsekvensfritt) så:

Jeg var forelsket i nåværende type når jeg ble sammen med eksen. Levde to år på en løgn og slapp alt når drømmemannen oppdaget meg..

Anonymous poster hash: 7d2f0...fb1

Ahahahaha nei! Glemte helt at det skulle være hemmelig! Ble litt revet med her...

Dette er ting som irriterer meg noe grenseløst, men jeg får meg ikke til å skrive noe, for da utløser jeg garantert Armageddon på fb. Men noe hemmelighet er det strengt tatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg er lesbisk



Anonymous poster hash: 721f3...aeb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ... var gravid prøvde mannen hennes å bli med meg hjem fra fest. Jeg sa selvfølgelig nei, men han var veldig ivrig.

Anonymous poster hash: d89f7...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er flau over at samboeren min har vært utro mot meg 9 ganger på 5år. Jeg føler meg stygg og kvalm, og tenker ofte jeg fortjener det han har gjort fordi jeg aldri blir flink nok til noe"

Anonymous poster hash: f9c7b...f34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jeg vil være singel, men jeg har ikke samvittighet til å flytte fra samboeren min"

Anonymous poster hash: 2551d...d64

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far misbrukte meg som barn og min mor la skylden på meg. Jeg har tilgitt han, men ikke min mor.



Anonymous poster hash: ff29e...e06
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.... dette var faktisk litt vanskelig. Noen av mine største hemmeligheter vil jeg nemlig at folk skal vite, og jeg har for så vidt delt en av dem på instagram (at jeg har blitt misbrukt). Det føltes bra, sikkert mange som synes det er for mye og ubehagelig, men det får dem tåle.

Annet jeg ikke vil folk skal vite så mye om:

"jeg selvskader stort sett hver dag, forsvinner ut av meg selv og merker det ikke før det er for sent"

"jeg er alltid betatt/forelsket i mange på en gang, og lengter jevnlig etter dem alle sammen"



Anonymous poster hash: 2fab0...945
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hadde en affære med sjefen min i ett år, uten at noen visste det. Han fortalte meg ikke at kjæresten hans hadde blitt gravid, før jeg overhørte våre kollegaer snakket om at han var på ultralyd. Da var hun fem måneder på vei. Av irritasjon holdt jeg meg unna han noen måneder, men av tiltrekkelse begynte vi på nytt. Mens kjæresten var hjemme og sprenggravid med en uke til termin, var han sammen med meg. Han sier han ikke har noe dårlig samvittighet. Har innsett hvor kuk han er (dette er bare én av flere ting), og vil egentlig bare la alle vite om det".

Ups, det ble litt langt.



Anonymous poster hash: 962a3...d88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...