Gå til innhold

over og ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slutt å heng deg opp i chatten hans, du virker nesten besatt av den.

Ts her, kort oppdatering :

Angående chat : det er fordi han har løyet tidligere og nå så jeg jo at han chattet på nettene, så noe må det være.

Nå har han blokkert meg fra chat og tydeligvis mobil. Jeg har snakket med kompisen og han skulle si det til han. Han var hyggelig. Men jeg har ikke hørt noe. Kan noen fortelle meg grunnen til at han ikke svarer på å gi meg tilbake det som er mitt? Er det tegn på at han er såra, eller er det tegn på at han bare gir f... i meg og kanskje ser noen andre nå? kan jo legge til at i kampens hete, når jeg ble skikkelig provosert v at han bare ignorerte meg, skrev jeg endel kjipe sms, bl.a at jeg skal ha tilbake mitt, jeg stoler ingenting på han og ønsker ingen kontakt etterpå. Kanskje han skulle komme meg i forkjøpet?

Han gjør ikke akkurat at jeg får mer tillit når jeg ser han er aktiv på chat i de sene nattetimer, for så å ignorere og blokkere meg...

Synes han behandler meg veldig respektløst. Han ignorerte meg før jeg reagerte.

Takk for evt innspill.

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits med innspill fordi du hører ikke på dem og fortsetter bare med stalking på chat, grubling over hva, hvem og hvorfor og ønsker at vi skal svare på ting vi ikke kan vite. Du vil aldri komme deg videre før du slutter med dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits med innspill fordi du hører ikke på dem og fortsetter bare med stalking på chat, grubling over hva, hvem og hvorfor og ønsker at vi skal svare på ting vi ikke kan vite. Du vil aldri komme deg videre før du slutter med dette.

Jeg stalket han ikke på chat. Er det rart at jeg reagerer når mannen jeg har sett i lang tid, chatter med noen andre på nettene? For meg er det et stort tillitsbrudd! Jeg så tilfeldig at han var pålogget på natta for et par dager siden, lurte på om han kanskje ikke var det likevel da jeg vet at man ikke alltid trenger være det selv om den er grønn, og at han har nektet fro det andre ganger jeg har sett det. For å sjekke, skrev jeg han et punktum, og joda, han reagerte, gikk av, for så å gå på når jeg skrev noe til han. For så og ikke svare, men ignorere meg mens han chatter med andre. For så å blokkere meg. En veldig vond følelse.

Jeg har tatt han i løgner tidligere, og nå har jeg faktisk bevis på at det må være noen andre der. Når jeg spør om å få tilbake det som er mitt, ting som er viktige for meg, bare blokkerer han meg. Jeg skal ha tilbake det som er mitt, det kan han ikke nekte meg.

Jeg nevner chattinga fordi det er et bevis på at han ser noen andre. Han sa nylig at han venter på meg...bullshit med andre ord.

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden dere er ferdige og har gjort det slutt, har han vel lov til å se andre? Jeg skjønner det er vondt, men at han er en dust gjør det kanskje litt lettere å komme over han? Jeg vet ikke, bare noen tanker.

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stalket han ikke på chat. Er det rart at jeg reagerer når mannen jeg har sett i lang tid, chatter med noen andre på nettene? For meg er det et stort tillitsbrudd! Jeg så tilfeldig at han var pålogget på natta for et par dager siden, lurte på om han kanskje ikke var det likevel da jeg vet at man ikke alltid trenger være det selv om den er grønn, og at han har nektet fro det andre ganger jeg har sett det. For å sjekke, skrev jeg han et punktum, og joda, han reagerte, gikk av, for så å gå på når jeg skrev noe til han. For så og ikke svare, men ignorere meg mens han chatter med andre. For så å blokkere meg. En veldig vond følelse.

Jeg har tatt han i løgner tidligere, og nå har jeg faktisk bevis på at det må være noen andre der. Når jeg spør om å få tilbake det som er mitt, ting som er viktige for meg, bare blokkerer han meg. Jeg skal ha tilbake det som er mitt, det kan han ikke nekte meg.

Jeg nevner chattinga fordi det er et bevis på at han ser noen andre. Han sa nylig at han venter på meg...bullshit med andre ord.

Anonymous poster hash: 39748...268

Det er jo slutt. Da er det ikke snakk om tillitsbrudd og det gjør ikke noe at han chatter med andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skjønner du ikke det, du maser som et uvær, fyren er jo drittlei!!! La han være helt ivfred i et par uker nå, også kan du sende en mld å høre om du kan få tilbake tingene dine. Du har jo ødelagt alt for deg selv her ved å stalke han på chatten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, dette vil du angre på. Det er mange gode svar her, og selv om det høres ut som at alle andre er perfekte så tror jeg mange av svarene bunner i erfaringer selv: de prøver å fortelle deg noe!

1. Legg vekk stalkinga

2. Hva han gjør går ut over hverdagen din og humøret ditt, han behandler deg respektløst som du sier og har spilt med hodet ditt: mennesker som gjentatte ganger prøver å tøye ens grenser etter at man har satt sine grenser er manipulerende. Men det er bare DU som kan styre hvor du legger din egen verdi. Om du legger verdien din i hva et slikt menneske gjør mot deg, er du ganske slem mot deg selv!

3. REIS DEG OPP.

4. Gjør ting som gjør deg glad, som mater verdifølelsen din på ekte, heng med mennesker som er glade i deg. Legg vekk det tullet - du er bedre enn dette, lev etter det! La han være en tosk...la han leve med det.



Anonymous poster hash: d13cb...1bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden dere er ferdige og har gjort det slutt, har han vel lov til å se andre? Jeg skjønner det er vondt, men at han er en dust gjør det kanskje litt lettere å komme over han? Jeg vet ikke, bare noen tanker.

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

Poenget er at han har og gjort det når han så meg, men han nektet HVER gang, sa jeg kunne ikke bevise det, han ble grønn uten at han var pålogget osv. Nå fikk jeg bevis på at det skjedde mens jeg så han, og det er det jeg reagerer på.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skjønner du ikke det, du maser som et uvær, fyren er jo drittlei!!! La han være helt ivfred i et par uker nå, også kan du sende en mld å høre om du kan få tilbake tingene dine. Du har jo ødelagt alt for deg selv her ved å stalke han på chatten.

Jeg reagerte på at han har holdt på sånn mens han så meg også, og det må jeg faktisk få lov til å reagere på! Han SKULLE ha sine ting på flekken, men når jeg ber om mine ting, blokkerer han meg.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på at han har holdt på sånn mens han så meg også, og det må jeg faktisk få lov til å reagere på! Han SKULLE ha sine ting på flekken, men når jeg ber om mine ting, blokkerer han meg.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Jamen da har du skulle ha nektet han tingene sine før du fikk dine da! Hvilke ting er det snakk om? MÅ du absolutt ha de tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, dette vil du angre på. Det er mange gode svar her, og selv om det høres ut som at alle andre er perfekte så tror jeg mange av svarene bunner i erfaringer selv: de prøver å fortelle deg noe!

1. Legg vekk stalkinga

2. Hva han gjør går ut over hverdagen din og humøret ditt, han behandler deg respektløst som du sier og har spilt med hodet ditt: mennesker som gjentatte ganger prøver å tøye ens grenser etter at man har satt sine grenser er manipulerende. Men det er bare DU som kan styre hvor du legger din egen verdi. Om du legger verdien din i hva et slikt menneske gjør mot deg, er du ganske slem mot deg selv!

3. REIS DEG OPP.

4. Gjør ting som gjør deg glad, som mater verdifølelsen din på ekte, heng med mennesker som er glade i deg. Legg vekk det tullet - du er bedre enn dette, lev etter det! La han være en tosk...la han leve med det.

Anonymous poster hash: d13cb...1bc

Takk for gode ord. Det vonde her er at han har snakket til meg som om jeg har vært den eneste. Han har sendt meg fine mailer, brev etc. Nå faller liksom alt sammen, som om det bare har vært løgner. Det er tøft å begynne å tenke etter hvor lenge han har holdt på sånn. De gangene vi har hatt det fint, og jeg har sett at han er pålogget, og fått en rar magefølelse...Nå fikk jeg bevis på at han garantert har holdt på med noen mens han så meg.

Skal prøve å gjøre det du nevner, men akkurat nå er jeg i en type sjokktilstand over måten han behandler meg på.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slutt. Da er det ikke snakk om tillitsbrudd og det gjør ikke noe at han chatter med andre.

Det var et bevis på at han gjort dette også mens vi så hverandre! Husker jeg så han noen ganger pålogget veldig seint på kveldene, og nevnte det til han, men han nektet alltid, sa at han ikke var pålogget .., men nå fikk jeg bevis. Det er derfor jeg reagerer så sterkt på dette!

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen da har du skulle ha nektet han tingene sine før du fikk dine da! Hvilke ting er det snakk om? MÅ du absolutt ha de tilbake?

Som jeg nevnte tidligere, jeg nektet først, sa han fikk vente til jeg fikk mitt, men da truet han med anmeldelse...Samtidig var det noe han måtte han nå ( skjønner det, men vil ikke si det her ) Og ja, jeg MÅ absolutt ha mitt tilbake, da det er uerstattelig, private greier. Han har forøvrig flere ting igjen som han ikke har fått.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Du er jo en dramaqueen av dimensjoner, og er like ansvarlig som han for at dette blir bare bråk og krangel. Hva er det egentlig du ønsker å oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt-hvor vanskelig kan det være? Trapp opp på døren hans og hent tingene dine-hvorfor er ikke det et alternativ?? Det hadde jeg gjort. Evt så tar du med en venn eller venninne. Problem solved!

Bor du i nærheten av Bergen blir jeg gjerne med deg.:-)

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han er en dust. Og ja, han har vært pålogget når han sa han ikke var det. Og han kommer sikkert aldri til å innrømme det. Og ja, det kan godt hende han chattet med andre kvinner. Fordi han er en dust og løy om at du var hans eneste ene. Han vil ha i pose og sekk (holde på med flere, og ha noen i reserve). Han kommer ikke til å snu om og bli kjempegrei og trofast og kun chatte med deg og kun være pålogget når han sier at han er det. Han kommer til å være kjip, og han kommer til å blokkere deg når han ikke gidder å snakke med deg. Det beste for deg, er å bare innse at du aldri kommer til å få noe unnskyldning, han kommer aldri til å innrømme at han løy/lyger. Og han sitter sikkert og ler fordi du vil ha tingene dine, og han ikke gidder å gi de til deg, og han tror du kommer til å tilgi han alt dette, og gå tilbake til han, når ingen andre gidder å holde på med han. Ihvertfall hvis han truer med at du ikke får tingene dine hvis ikke.

Ta med deg en svær skummel kompis og krev tilbake tingene dine nå, og glem hele fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt-hvor vanskelig kan det være? Trapp opp på døren hans og hent tingene dine-hvorfor er ikke det et alternativ?? Det hadde jeg gjort. Evt så tar du med en venn eller venninne. Problem solved!

Bor du i nærheten av Bergen blir jeg gjerne med deg.:-)

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

Takk for hyggelig tilbud, men bor dessverre ikke der.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er en dust. Og ja, han har vært pålogget når han sa han ikke var det. Og han kommer sikkert aldri til å innrømme det. Og ja, det kan godt hende han chattet med andre kvinner. Fordi han er en dust og løy om at du var hans eneste ene. Han vil ha i pose og sekk (holde på med flere, og ha noen i reserve). Han kommer ikke til å snu om og bli kjempegrei og trofast og kun chatte med deg og kun være pålogget når han sier at han er det. Han kommer til å være kjip, og han kommer til å blokkere deg når han ikke gidder å snakke med deg. Det beste for deg, er å bare innse at du aldri kommer til å få noe unnskyldning, han kommer aldri til å innrømme at han løy/lyger. Og han sitter sikkert og ler fordi du vil ha tingene dine, og han ikke gidder å gi de til deg, og han tror du kommer til å tilgi han alt dette, og gå tilbake til han, når ingen andre gidder å holde på med han. Ihvertfall hvis han truer med at du ikke får tingene dine hvis ikke.

Ta med deg en svær skummel kompis og krev tilbake tingene dine nå, og glem hele fyren.

Ja, tenker mye for tida, og lurer på om han har sett noen andre hele tida? Vet at han har savnet nærhet fra meg, men jeg har hele tiden sagt at jeg først må ha tillit der ( pga tidligere løgner ), men han har tydeligvis ikke tatt noe hensyn til det, bare kjørt flere opplegg , hvis jeg ikke tar helt feil. Glad for at jeg avviste han da han prøvde seg sist ( og mange andre ganger pga mangel på tillit ). Jeg skrev jo en sms angpende tingene, og at jeg ønsker ingen kontakt etter jeg har fått dem. Mulig han reagerer på dette, eller gir han totalt f... i meg?

Jeg har avtalt med kameraten at han skulle ringe han angående dette. Han sa han skulle ringe han igår eller idag, men har ikke hørt noe. Hvis jeg ikke hører noe i helga, kommer jeg til å ta konatkt med kameraten på nytt på mandag. Jeg gir meg ikke før jeg har fått det som er mitt.

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, dette vil du angre på. Det er mange gode svar her, og selv om det høres ut som at alle andre er perfekte så tror jeg mange av svarene bunner i erfaringer selv: de prøver å fortelle deg noe!

1. Legg vekk stalkinga

2. Hva han gjør går ut over hverdagen din og humøret ditt, han behandler deg respektløst som du sier og har spilt med hodet ditt: mennesker som gjentatte ganger prøver å tøye ens grenser etter at man har satt sine grenser er manipulerende. Men det er bare DU som kan styre hvor du legger din egen verdi. Om du legger verdien din i hva et slikt menneske gjør mot deg, er du ganske slem mot deg selv!

3. REIS DEG OPP.

4. Gjør ting som gjør deg glad, som mater verdifølelsen din på ekte, heng med mennesker som er glade i deg. Legg vekk det tullet - du er bedre enn dette, lev etter det! La han være en tosk...la han leve med det.

Anonymous poster hash: d13cb...1bc

Hva mente du jeg ville angre på?

Kan jeg "hevne" meg på han, få han til å tenke på hvor dårlig han har behandlet meg? I tilfelle hvordan?

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...