Gå til innhold

over og ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skulle møtes ikveld. Men da jeg ringte i ettermiddag , var han lenge opptatt på tlf. Jeg fikk dårlig magefølelse ( pga tidligere hendelser ), så reagerte med å spørre om han avtalte med noen andre. Ja, skulle kanskje ikke gjort det, vet ikke hvor mye grunnlag jeg hadde for det idag, men pga mistillit andre ganger( med god grunn ), reagerte jeg sånn. Kl var ca 20, og vi hadde ennå ikke avtalt når eller hvor vi skulle møtes. Så skrev han at han hadde snakket med en kamerat. Jeg trodde ikke på han, så han ringte meg, og nærmest "eksploderte" i sinne. At jeg bare kunne ryke å reise. At han gledet seg til å møte ei anna dame. Jeg slo av tlf, fordi jeg orket ikke høre på alt det kjipe han sa. Så haglet det inn mld der han skrev at vi ikke passer sammen , at jeg gjør han sur osv. Jeg skrev at han hadde vel avtalt med noen andre, så nå skulle han føkke det til as usual, da skrev han at han hater meg. Ny mld der han skriver at han ikke er mannen i mitt liv, og at jeg ikke er den rette for han. Dette har han aldri sagt før.

Vi har hatt endel turbulens tidligere med brudd fra begges side. Som om det kommer til et punkt at vi ikke kan ha kontakt, men så finner vi tilbake til hverandre igjen.

Jeg hadde håpet at det skulle funke denne gangen, men så skjedde dette plutselig.

Vi hadde så lang og fin samtale igår kveld/natt, nydelig Valentines mld fra han i formiddag, hadde planer om og møtes , men så blir alt ødelagt i løpet av noen minutter....

Det siste han skrev var at jeg ødela kvelden og at det aldri vil fungere mellom oss. Jeg mener at han ødela kvelden.

Når en mann skriver det han gjorde, har han alltid ment det, eller kan det ha vært en framprovokasjon fra min side? Jeg skrev først at han bare kan holde seg unna meg ( før han ringte ) , så han kan jo og bli usikker på meg. Men hvorfor ble han så sint? Da var det kanskje noe i mine mistanker?

Er det håp, eller er det over og ut for godt?



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett deg ned og tenk gjennom dette spørsmålet: vil du egentlig at det ikke skal være over og ut eller er det kanskje like greit om det er det? Dette forholdet hørtes ufattelig utmattende, slitsomt og trist ut. Hvorfor orker du?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg ned og tenk gjennom dette spørsmålet: vil du egentlig at det ikke skal være over og ut eller er det kanskje like greit om det er det? Dette forholdet hørtes ufattelig utmattende, slitsomt og trist ut. Hvorfor orker du?

Ser den, men det er vanskelig da vi og kan ha det så fantastisk sammen når ting er bra.

Nå så jeg at han virket aktiv på chat, iallefall mobilen, og jeg klarte ikke dy meg, så kommenterte at han hadde tydeligvis andre planer nå som han sitter og chatter etter midnatt. Da skrev han at jeg var kjip. Så skrev han nettopp at han ikke sitter og chatter , men leser. Men jeg ser jo at han er pålogget. Han lyver jo lang vei. Hvorfor skrev han det?

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Nei, der er det så mange sider ved fyren, at han er ikke verdt bryet engang. Eksplodere i sinne? Seriøst? Hvor gammel er han, han høres umoden ut. At du gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du virkelig ha det så ustabilt? At det er fantastisk flott, og så plutselig rundt neste sving, så kan det være eksplosivt sinne og så er det slutt?

Hvem sin skyld? Det er vanskelig for oss å svare på, da vi ikke vet hvordan dere har det sammen, og hvem som starter hva og hvor ofte.

Jeg hadde blitt et nervevrak ved å ha det slik, ihvertfall. Tenk om dere får unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men det er vanskelig da vi og kan ha det så fantastisk sammen når ting er bra.

Nå så jeg at han virket aktiv på chat, iallefall mobilen, og jeg klarte ikke dy meg, så kommenterte at han hadde tydeligvis andre planer nå som han sitter og chatter etter midnatt. Da skrev han at jeg var kjip. Så skrev han nettopp at han ikke sitter og chatter , men leser. Men jeg ser jo at han er pålogget. Han lyver jo lang vei. Hvorfor skrev han det?

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

hvorfor sitter du å kommenterer hva han driver med når han ikke vil vite av deg?

la han være ifred

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for at jeg sier dette, men du virker veldig masete.

Prøv å jobb litt med deg selv før du går inn i et forhold. Menn liker ikke mas. Er dere et par, eller dater dere? Hvis dere dater, så skjønner jeg egentlig at han skygger banen når du er så mistenksom med en gang han ikke svarer på tlf, osv.

Anonymous poster hash: b107f...058

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo du som angriper han ved å spørre om han har andre avtaler, og så påstå at han lyver når han sier han snakket med en kamerat.

Uansett hvor gode grunner du mener at du har så virker slik oppførsel masende og kontrollerende, samtidig sier du jo rett ut at du ikke stoler på han.

Så hvorfor ønsker du i det hele tatt at det skal være noe håp her?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men det er vanskelig da vi og kan ha det så fantastisk sammen når ting er bra.

Nå så jeg at han virket aktiv på chat, iallefall mobilen, og jeg klarte ikke dy meg, så kommenterte at han hadde tydeligvis andre planer nå som han sitter og chatter etter midnatt. Da skrev han at jeg var kjip. Så skrev han nettopp at han ikke sitter og chatter , men leser. Men jeg ser jo at han er pålogget. Han lyver jo lang vei. Hvorfor skrev han det?

ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Betyr ingenting om hvorfor han skrev/gjorde ditt og datt. Ville amputert bort et ben istedet for å forholde meg til siste rest av "kjæreste" enn dette. Dette er ikke kjærlighet.

Anonymous poster hash: dfb39...a67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, snakk om å ikke se hva man setter i gang. Dette er jo din skyld alt sammen og det er sikkert ikke den første gangen noe slikt skjer heller ut i fra reaksjonen hans. Slutt å se på deg selv som et offer her for det er du ikke.



Anonymous poster hash: 02de7...a5a
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ganske påtatt ut

Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 02de7...a5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om noen hadde angrepet meg fordi jeg var pålogget på FB, når jeg ikke "skulle" vært det, hadde jeg også avsluttet det hele på flekken og holdt meg langt unna den personen.

Beklager å måtte si det, men det er faktisk din egen feil.



Anonymous poster hash: 60768...d97
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her : har hatt den vondeste kvelden/natta på lenge...

Mulig jeg overreagerte på å tro at han snakket med noen andre ( enn kameraten som han sa ) ,

men pga tidligere hendelser der han bl.a har løyet , kjenner jeg med en gang en usikkerhet i forhold til om han snakker sant eller ikke. Han vet at jeg har problemer med tilliten til han ( med god grunn ), og da bør han være villig til å prøve å møte meg på det, ikke avvise meg sånn som igår. Han skrev dagen før, at han er der for meg i all fremtid, at det er opp til meg. Igår var han plutselig ikke mannen for meg, jeg var ikke den rette dama for han, han skrev mange sårende ting...

I den lange samtalen vi hadde kvelden/natta før, nevnte han at han ønsket barn med meg, og at han tror det vil gjøre meg godt. Jeg vet ikke om jeg ønsker barn, og sa det til han, men var samtidig litt åpen, vet ikke...Uansett, det er smertefullt og i det ene øyeblikket bli omfavnet som hans livsledsager, og i det neste vraket når jeg blir mistenksom.

Da jeg kommenterte at han chattet/snakket med noen fordi jeg så at han var pålogget seint, var det for å bekrefte mistanken jeg hadde da han satt så lenge i tlf, samt grunnen til hans sterke utbrudd da jeg konfronterte han. Har hørt at hvis en som lyver føler seg truffet, reagerer han med sinne, men man vet jo aldri hvordan alle reagerer i diverse situasjoner heller. Han skrev at han ikke chattet, men leste. Så skrev han at han logget seg på når jeg var der, men jeg så at han var pålogget ei god stund før jeg kommenterte...

Da jeg skrev at jeg ønsker å få tilbake det som er mitt til uka, skrev han at jeg var så kjip.

På chatten kommenterte han til slutt at det er så plagsomt når jeg bare klager...Som om alt var som før på en måte etter alt det vonde han hadde sagt..

Det er ikke rett av meg å "overvåke" han, men når han åpenbart lyver om ting, blir det en metode for å søke sannhet. Mulig den påloggingsgreia skifter og er ustabil, men den har vært rett tidligere.

Og til dere som sikkert kommer til å spørre om jeg ønsker å være sammen med en jeg ikke kan stole på, er svaret nei. Men følte vi begynte å nærme oss hverandre da han var litt mer oppmerksom, ringte da han var ute sist osv. Men så går det knapt ei uke, og alt raser sammen igjen...



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit ass. Jeg synes synd på den stakkaren som er uheldig nok til å rote seg bort i deg.

Anonymous poster hash: 31ebe...08d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...