Gå til innhold

Til dere med profilbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har jeg tenkt litt på, men når noen skriver innlegg her inne med f. eks mennesker på profilbildene sine, ser dere for dere at det er personene på profilbildene som "sier" det?

Eller tenker dere ikke over profilbildet i det hele tatt?



Anonymous poster hash: fbf20...567
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker ikke på mitt profilbilde :fnise:

Men det hender at jeg ilegger andre egenskaper ut i fra deres profilbilder, sånn som f.eks brukere som har bilder av sexy personer kanskje ser sånn ut i RL. De som har profilbilder av f.eks personer som ser sympatiske og varme ut er sånn i RL osv.

Jeg har noen eksempler, men vet ikke om det er så populært å ta opp enkeltbrukere. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profilbildet kan fortelle noe om brukeren. Det er jo en grunn til at bildet er valgt.



Anonymous poster hash: d296f...08d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke på mitt profilbilde :fnise:

Men det hender at jeg ilegger andre egenskaper ut i fra deres profilbilder, sånn som f.eks brukere som har bilder av sexy personer kanskje ser sånn ut i RL. De som har profilbilder av f.eks personer som ser sympatiske og varme ut er sånn i RL osv.

Jeg har noen eksempler, men vet ikke om det er så populært å ta opp enkeltbrukere. :)

Joda, bare kom med eksempler, tviler på at folk tar seg nære av det:) Litt gøy å høre også!

Anonymous poster hash: fbf20...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på mitt profilbilde :fnise:

Men det hender at jeg ilegger andre egenskaper ut i fra deres profilbilder, sånn som f.eks brukere som har bilder av sexy personer kanskje ser sånn ut i RL. De som har profilbilder av f.eks personer som ser sympatiske og varme ut er sånn i RL osv.

Jeg har noen eksempler, men vet ikke om det er så populært å ta opp enkeltbrukere. :)

Det er bare morsomt da :)

Jeg tenker bestandig at brukerne har lik personlighet som profilbildene sine jeg, men det er bare de som har dyr og tegneseriefigurer og sånt da :fnise: De som har skuespilere ØNSKER å være sånn som profilbildet.

Jeg har noen katteeksempler; Yvonne er søt, yndig og snill tvers gjennom. Hun liker rosa og glitter. Lille-pus er lur og liker å pynte seg. Cathrine88 kan legge deg i bakken og drepe deg hvis hun vil. Evilposelos er vill og har skummelt temperament :fnise:

Anonymous poster hash: c11cc...388

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig med deg ang. Yvonne og Evilposelos :fnise:

Jeg tenker på f.eks Yulia. Hun virker som avataren sin; søt og moden og reflektert og moderlig. Jeg vet ikke hvem hun egentlig har som avatar.

Jeg håper ikke folk kobler avataren min opp mot meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Profilbildet kan fortelle noe om brukeren. Det er jo en grunn til at bildet er valgt.

Jeg er veldig glad i søte ting, som for eksempel milkshake.. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i søte ting, som for eksempel milkshake.. ^^,

Jeg syns du ser ut som en skøyeraktig person :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er liten, feit og hårete, akkurat som avataren min.

Sinna og påståelig :fnise:

Anonymous poster hash: c11cc...388

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt forsøk http://www.dagbladet.no/tag/julia_timosjenko

Anonymous poster hash: b5c13...bda

Første linken funket ikke, men jeg fant henne allikevel. :)

Jeg ser jo nå at det er henne, men av en eller annen grunn har jeg tenkt på Kristin Lavransdatter når jeg har sett den avataren.

Jeg legger nok egenskaper inn i avatarbildet til personen ut i fra hva de skriver på forumet her og hvordan de skriver, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...