Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han som har skrevet den første kommentaren virket ikke særlig lur... tvert om en drittsekk, og kunnskapsløs idiot.

Alt det han lirer ut av seg her kvalifiserer til å Være et eget bidrag.

Snakk om å overshare egen idioti.

 

Fy faen for en fyr!! Jeg er helt sjokkert over hva han får seg til å skrive i et kommentarfelt. ÆSJ!

Anonymous poster hash: e77e2...099

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Fy faen for en fyr!! Jeg er helt sjokkert over hva han får seg til å skrive i et kommentarfelt. ÆSJ!

Anonymous poster hash: e77e2...099

 

 

Tvilsomt at han får så mye flere kunder etter å oppføre seg slik i offentligheten. 

Nedlatende, ekkel drittsekk. 

Det er vel forresten ikke tillatt å selge den type ting i fysiske butikker? Er ikke det noe av greia med direktesalg? 

Håper noen rapporterer ham for det, så kan han stige av den derre Herbalife-trona si :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt at han får så mye flere kunder etter å oppføre seg slik i offentligheten. 

Nedlatende, ekkel drittsekk. 

Det er vel forresten ikke tillatt å selge den type ting i fysiske butikker? Er ikke det noe av greia med direktesalg? 

Håper noen rapporterer ham for det, så kan han stige av den derre Herbalife-trona si :P

Det ser hvertfall ut som flere er i ferd, eller har meldt seg ut av HTG  :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men likevel - herregud. Følte seg tilfreds.

Anonymous poster hash: e61fe...865

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Kanskje ikke oversharing, men likevel - herregud. Følte seg tilfreds.

Anonymous poster hash: e61fe...865

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men likevel - herregud. Følte seg tilfreds.

Anonymous poster hash: e61fe...865

Hm, bildet dukket ikke opp, får bare skrive hva som står:

"Immunforsvaret bygges opp ved bakterier lek og naturlig kost ,,,,, dere som sterelisert vasker babyen og stapper inn masse vaksiner før de kan rekke å bli utviklet , døpess i Noreg , som de tjener milliarder på dette drittet !!!!! Skjerp dere da , babyer dør ikke og ikke voksen om de er friske sterke , via amming naturlig omsorg og kjærlighet !!!! Sååå skjerp dere arbeiderparti IDIOPPOOOOTERRRR - følte seg tilfreds".

Skal nevnes at denne personen er 20 år, har ikke barn og er en smule gal.

Anonymous poster hash: e61fe...865

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, bildet dukket ikke opp, får bare skrive hva som står:

"Immunforsvaret bygges opp ved bakterier lek og naturlig kost ,,,,, dere som sterelisert vasker babyen og stapper inn masse vaksiner før de kan rekke å bli utviklet , døpess i Noreg , som de tjener milliarder på dette drittet !!!!! Skjerp dere da , babyer dør ikke og ikke voksen om de er friske sterke , via amming naturlig omsorg og kjærlighet !!!! Sååå skjerp dere arbeiderparti IDIOPPOOOOTERRRR - følte seg tilfreds".

Skal nevnes at denne personen er 20 år, har ikke barn og er en smule gal.

Anonymous poster hash: e61fe...865

Jo, greit, han har en litt spesiell måte å uttrykke seg på, og er elendig til å skrive, men han kan vel ha egne meninger?

Anonymous poster hash: bd8a0...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skal få alt til å handle om at de selv har fått en unge.... Selv flykningkatastrofen.

 

"Takk, alle sammen! Dere har vært med på å lappe sammen hjertet mitt igjen og gi verden mening. For tre uker siden ble jeg mamma for første gang til en skjønn og uendelig elsket, liten baby. Å samtidig se barn som mister livet, foreldre som kjemper for å beskytte dem og gi dem en fremtid, mens politikerne kynisk vender ryggen til og kommentarfeltene syder over av hat- har nesten ikke vært til å holde ut. Hvert og ett av de barna er like mye verdt som den lille bylten som ligger så trygt i fanget mitt. - Og hver og en av foreldrene deres har de samme følelser, håp og drømmer for sitt barn som det jeg har for mitt. Vi er alle mennesker på den samme jorda- mer like hverandre enn ulike. Når jeg ser all godheten her inne tenker jeg at gutten min skal få vokse opp i et godt og varmt samfunn, og jeg får tro på at vi kan gjøre hva som helst, påvirke valget, forandre verden! Norge, Let's do this! Takk"



Anonymous poster hash: c934d...6ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, greit, han har en litt spesiell måte å uttrykke seg på, og er elendig til å skrive, men han kan vel ha egne meninger?

Anonymous poster hash: bd8a0...6d4

Selvfølgelig :) Var måten å formulere seg på som blir for dum.

Anonymous poster hash: e61fe...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skal få alt til å handle om at de selv har fått en unge.... Selv flykningkatastrofen. "Takk, alle sammen! Dere har vært med på å lappe sammen hjertet mitt igjen og gi verden mening. For tre uker siden ble jeg mamma for første gang til en skjønn og uendelig elsket, liten baby. Å samtidig se barn som mister livet, foreldre som kjemper for å beskytte dem og gi dem en fremtid, mens politikerne kynisk vender ryggen til og kommentarfeltene syder over av hat- har nesten ikke vært til å holde ut. Hvert og ett av de barna er like mye verdt som den lille bylten som ligger så trygt i fanget mitt. - Og hver og en av foreldrene deres har de samme følelser, håp og drømmer for sitt barn som det jeg har for mitt. Vi er alle mennesker på den samme jorda- mer like hverandre enn ulike. Når jeg ser all godheten her inne tenker jeg at gutten min skal få vokse opp i et godt og varmt samfunn, og jeg får tro på at vi kan gjøre hva som helst, påvirke valget, forandre verden! Norge, Let's do this! Takk" Anonymous poster hash: c934d...6ff

Denne vil Være flau å få opp på den der minnegreia :P

Ganske ung hun her regner jeg med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun ser ganske ung ut på bildene. Lagt ut i en gruppe med nærmere 16 000 medlemmer, så kommer vel ikke opp på minnene senere. Kjenner at jeg er veldig glad det ikke er et familemedlem, for jeg hadde blitt direkte flau.

Anonymous poster hash: c934d...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PD_XTRuf0V2.pngkjenner seg renewed ved Tveitan Klinikken AS

Today's flush Ass day Colin recto flushing

 

 

 

Men set känns så jävla rent efter ,, ni borde prova ni ska bara veta hur mycket skit man har i tarmarna 40% är allt som kommer ut

 

 

:blink::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg har svært lite behov for å vite hva andre folk har i tarmene sine  :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, bildet dukket ikke opp, får bare skrive hva som står:

"Immunforsvaret bygges opp ved bakterier lek og naturlig kost ,,,,, dere som sterelisert vasker babyen og stapper inn masse vaksiner før de kan rekke å bli utviklet , døpess i Noreg , som de tjener milliarder på dette drittet !!!!! Skjerp dere da , babyer dør ikke og ikke voksen om de er friske sterke , via amming naturlig omsorg og kjærlighet !!!! Sååå skjerp dere arbeiderparti IDIOPPOOOOTERRRR - følte seg tilfreds".

Skal nevnes at denne personen er 20 år, har ikke barn og er en smule gal.

Anonymous poster hash: e61fe...865

Han må da være yngre, når en ser på rettskrivingen...

Anonymous poster hash: 1caab...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen har vel vært utro eller noe :P

Anonymous poster hash: aa28a...0ac

Hmm, bildet kom ikke med. Det som i hvert fall står i statusen:

"Du vet du har dritt skikkelig på draget når du blir konfrontert med bevis som tilsier det motsatte av hva du sier! Straffen som ble valgt selv er å slette fb konto og å lese opp ALLE på snapp, hvem de er og hvor de er i fra osv. Min "straff" er at jeg ikke skal bruke noe tidsperspektiv på hvor lenge jeg skal tenke på saken. Og ikke ta noen andres meninger eller noe i betraktning. Jeg kommer til å ta mine egne beslutninger når (viss) den tid kommer. Tiden leger alle sår (håper jeg)."

Prøvde å gjengi den med alle skrivefeilene, men det var ikke så lett. Dette kommer fra ei kvinne på 25 år, som har et barn på type 3 år. Alt om barnet blir også utbrodert, om pottetrening, bæsjing på toalett, søvn osv. I tillegg til a-statuser etterfulgt av: "kan ikke skrive det her! Da hadde du fått sjokk!!"

Anonymous poster hash: aa28a...0ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner at jeg har svært lite behov for å vite hva andre folk har i tarmene sine :sjokkert:

Det verste er nesten at folk blir overrasket over at det er bæsj i tarmene, som om det er noen sensasjon :ler:

Anonymous poster hash: 05f51...53c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg skjønner ikke hvorfor folk mener det er så sunt og bra å rense tarmene hele tiden

Tvert i mot. Sunne, normale mennesker burde ikke drive å ta tarmskyllinger støtt og stadig

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk mener det er så sunt og bra å rense tarmene hele tiden

Tvert i mot. Sunne, normale mennesker burde ikke drive å ta tarmskyllinger støtt og stadig

 

Enig! Det skal være en bakterieflora der, liksom, og den skal ha en viss balanse, ellers kan man faktisk bli sjuk. Folk er rare.

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har jo mer og mer støv på hjernen/bakteriefobi.... alt skal være klinisk rent, selv innsiden av kroppen  :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...