Gå til innhold

Forsikring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hva slags forsikring har du? Jeg har kun reiseforsikring, men har akkurat kjøpt leilighet og må hvertfall ha innbo forsikring, hvilke andre forsikringer er greit å ha? Hvor mye betaler du og hvilket selskap?

Jeg tenker å ha reiseforsikring, innbo og ufør. Noe annet jeg burde tenke på?

Anonymous poster hash: 71ec8...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du bør sjekke hvilke avtaler du muligens allerede har. Jeg jobber i staten og har en ganske god uføredekning gjennom Statens pensjonskasse, og siden jeg verken har barn, ektefelle eller samboer så er poenget med livs- og gjeldsforsikring borte. Reiseforsikring har jeg for fritidsdekningen, er jo ellers dekket når jeg kjøper utenlandsturer gjennom kredittkort. Innbo, hus- og bil er det jeg sitter igjen med som nødvendig i mine øyne.



Anonymous poster hash: d1bf3...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom arbeidsgiver har jeg ulykke og uføreforsikring. Gjennom banken/bankkort så har jeg inkludert reiseforsikring.

Da jeg har hus og familie, så har jeg også hus- og innboforsikring, samt bilforsikring.

Tidligere var jeg fagorganisert i LO og hadde innboforsikring og reiseforsikring gjennom dem. Jeg var da dobbelt forsikret på reise, noe som er litt dumt. Man får bare en utbetaling uansett hvor mange steder man kjøper forsikring.



Anonymous poster hash: 2c6e6...e74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det meste, og blant annet innboforsikring, gjennom LO-forbundet mitt. Dette er jo den desidert beste man kan få. Når andre banker ringer meg har de ingenting å stille opp med når jeg sier jeg har LO favør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...