Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i forsikringer per. Mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har innbo, reise og livsforsikring og betaler 200 kr/mnd



Anonymous poster hash: 46ea5...32f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ca 3300 kr pr mnd.

Villaforsikring

Inboforsikring

Bil m kasko

Bil m mini kasko

Reiseforsikring

Livs/uføreforsikring

4 Barneforsikringer

Advokatforsikring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun innboforsikring, og betaler under tusenlappen i året. Reiseforsikring har jeg gratis på kredittkortet.

Anonymous poster hash: 8d868...172

Det er absolutt anbefalt å ha helårsreiseforsikring.

edit: leif

Endret av Lista
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat hentet inn tilbud fra flere, og har nå disse forsikringene;

Innbo

Reise

Bil med kasko

Hund- liv og veterinær

Betaler 800,- pr mnd

sparte meg ca 2000,- pr år på noen telefoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 i mnd.

300 på innbo og reise til meg og mannen, samt ulykke, ufør og ufør + for bare meg. Og så 300 på kattene i veterinær og livsforsikring.



Anonymous poster hash: 861a2...888
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet vi er overforsikret men jeg sliter veldig med å finne ut hva vi trenger. Mannen er medlem av LO, men med flere forsikringer får vi veldig gode rabatter hos forsikringsselskapet vårt.

Bilene våre er de som trekker opp totalsummen, og jeg tror ikke vi får like gode vilkår hos noen andre på våre andre forsikringer. Vi betaler vel rundt 2200 i mnd nå for hus og innbo, barneforsikring, to biler og uføre på oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har innboforsikring gjennom Fagforbundet (betaler 500 kr i året) og gratis reiseforsikring gjennom visakortet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

633,- pr mnd, full kasko på bil og reiseforsikring. Jeg henter tilbud hvert år, og eier ikke lojalitet, så dette er det billigste for meg pr. nå :)[/

Dette er helt riktig måte og gjøre det på og man burde minst fått regnet ut de forskjellige prisene på forsikringene annen hvert år, dette er indekser som reguleres årlig både etter fare for skade og markedsandelene til forsikringsselskapene.

Hilsen fornøyd Tryg kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har innboforsikring gjennom Fagforbundet (betaler 500 kr i året) og gratis reiseforsikring gjennom visakortet mitt :)

Anbefaler deg og ha en helårsreiseforsikring dette koster deg rundt 500,- kr i året og gir en langt tryggere dekking, husk at du må dokumentere at du har brukt over halvparten av reisen på mastercarden for og ha forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige medlemer i Utdanningsforbundet bør undersøke med Tryg forsikring her er det ingen av de seriøse selskapene i Norge som klarer og matche prisen og jeg personlig sparte 17.000,- kr i året !

Anonymous poster hash: 56231...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler deg og ha en helårsreiseforsikring dette koster deg rundt 500,- kr i året og gir en langt tryggere dekking, husk at du må dokumentere at du har brukt over halvparten av reisen på mastercarden for og ha forsikring.

jeg bruker alltid kort når jeg betaler for reiser og er fornøyd med den forsikringen jeg har nå. bruker forresten vanlig bankkort, ikke mastercard. men kommer sikkert til å ordne meg flere forsikringer om noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...