Gå til innhold

Leieboer har forduftet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke - 1.april var det to uker?

Anonymous poster hash: baef1...3dd

Jeg sjekket ikke nøyaktig opp, viste bare det var en del forsinket, og underdrev istedenfor å overdrive når jeg laget tråden. Sjekket opp i ettertid før jeg foretok meg noe som helst. Nøyaktig hvor lang tid det hadde gått var uansett uvesentlig for spørsmålet mitt.

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det ordner seg da - og at det er en logisk forklaring!

Anonymous poster hash: baef1...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har ringt politiet.

TS

Tenkte å vente til over påske. KAN jo være han har reist bort og blir borte til over påske ? Veldig lang påskeferie da, men det er jo en mulighet.

Vet at han har en del familie i østeuropa.

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mnd påskeferie med klær i maskinen?

TS

Synst selv det skurrer. Men ser liksom ikke noen andre forklaringer.

Har noe skjedd han ville vel jobben hans tatt kontakt med politiet som igjen ville tatt kontakt med huseier ( altså meg) ?

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du har kontakt med familien, så vet de kanskje noe om f.eks jobb? Om han er på ferie, vet jo jobben om det, f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har kontakt med familien, så vet de kanskje noe om f.eks jobb? Om han er på ferie, vet jo jobben om det, f.eks..

TS

Jeg vet bare hvem en fetter av han er, de har ikke så mye kontakt, så han vet i grunnen ikke noe mer enn meg. Vet hvilket yrket han har, men ikke hva firmaet heter

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jeg vet bare hvem en fetter av han er, de har ikke så mye kontakt, så han vet i grunnen ikke noe mer enn meg. Vet hvilket yrket han har, men ikke hva firmaet heter

Anonymous poster hash: ec1ab...d25

Herregud. Hvorfor ringer du bare ikke om du er så bekymret? Jeg hadde ringt allerede første dagen du la ut dette.

Ring politiet i kveld, bedre å ringe en gang for mye enn for lite- å sitte å vente som du gjør nå er bare tåpelig. Politiet er på jobb 24/7 de også, dette er det en grunn til.

RING NÅ.

Anonymous poster hash: fe18b...d47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fetteren hans snakket med leietakeren sin mor og hørt om de vet noe?

Anonymous poster hash: e2460...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I værste fall om det har skjedd noe ulovlig med leieboeren så vil politiet evt etterforske og da er muligheten stor for at de finner spor av utleier. Selvfølgelig veldig liten sjanse for dette og han har nok mest sannsynlig bare dratt uten å si noe. Men det ville vært lurt og lagt alle kortene på bordet med engang så slipper man masse trøbbel videre.Anonymous poster hash: 9590d...a0f

Tullhøøn når leieboer er borte i 2 mnd uten noen helst for kontant kalles det nødverge og låse opp leilighet og undersøke om det faktisk er noen i nød der og det ville vært svært uansvarlig og lite oppegående og ikke låse seg inn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket du ikke dato på melk, pålegg eller middag i kjøleskapet? Det er i allefall en indikasjon på når han handlet sist.

Anonymous poster hash: 9a70c...4ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det ikke om du ikke allerede har kontaktet politiet. Det kan jo ha skjedd noe alvorlig. Kanskje han har dratt på fjellet og falt ned?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mye rart. Når du leier ut bolig har du ikke disposisjonsrett på den lenger. Å låse seg inn er som å bryte seg inn hos naboen. Spiller ingen rolle om man synes leietaker er rar og ikek svarer.

Er man mistenksom med tanke på leietakers helse får man kontakte politi og be de se på saken. Du får da ingen svar siden det er konfidensielt.

Om du ikke har fått leie må du følge reglene for purring etc. Og til slutt kontakte namsmannen. Ikke foreta noe selv. Det er ulovlig og kan medføre straff og støtte til leietaker selv om denne ikke har fulgt avtalen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullhøøn når leieboer er borte i 2 mnd uten noen helst for kontant kalles det nødverge og låse opp leilighet og undersøke om det faktisk er noen i nød der og det ville vært svært uansvarlig og lite oppegående og ikke låse seg inn.

Bryte seg inn i en lelighet for å lete etter spor har svært lite med nødverge å gjøre. Nødverge hadde det vært om leiligheten sto i brann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marsvinet

Hva om han har tatt livet av seg? Det er jo mange unge, tilsynelatende "perfekte" menn som gjør det... Jeg ville ha kontaktet foreldrene eller meldt ham savnet til politiet ut av bekymring for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en trolletråd inspirert av CSI?



Anonymous poster hash: 4abb6...5f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...