Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg vil kalle dette "støvlettskaftholder" :) Det er i alle fall noe som er kjekt for å unngå at støvlettene "faller" over ende og får en slik ekkel knekk :)

Det tror jeg nok de gjør likevel, med mindre du henger de opp. Spørs hvor lange de er da, og hvor "slappe" støvlettene er :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil kalle dette "støvlettskaftholder" :) Det er i alle fall noe som er kjekt for å unngå at støvlettene "faller" over ende og får en slik ekkel knekk :)

De der er det liten vits i, støvlettene sklir av. Bruk heller en skjørtehenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS; Øyenskyggepaletten jeg bestilte et par dager etterpå, som jeg ser mange her har bestilt, er en skummelt eksakt replica av Urban Decay Naked 3. Det sto ingenting om det i annonsen, så fikk et sjokk da jeg åpnet pakken. Har sammelignet med denne siden, og det eneste som beviser at det er en fake palett er kost"hylsen", som er i sort skrift. Men ellers er ALT, absolutt ALT "ekte". Selv esken er en ekte UD NAKED3 eske. Tenkte bare å gjøre dere oppmerksom på det.

Hårfargen har jeg ikke prøvd, men er heller ikke et typisk ebay-kjøp.

Kan du legge ut en link til den paletten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut en link til den paletten? :)

Den ble fjernet av eBay i mens jeg ventet på den, trolig fordi andre kjøpere rapportete produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil kalle dette "støvlettskaftholder" :) Det er i alle fall noe som er kjekt for å unngå at støvlettene "faller" over ende og får en slik ekkel knekk :)

De der er det liten vits i, støvlettene sklir av. Bruk heller en skjørtehenger.

Eller sett flasker nedi, det er så og si gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser til min store glede at noen amerikanske selgere har sluttet seg til Global Shipping program. Da blir alle avgifter, her mva og eventuell toll, regnet ut. Kjempegreit for de som ikke vil "jukse" når de handler for over 200,-. Jeg har allerede benyttet meg av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp denne bikinien, men hvilken kurs/valuta er det eBay bruker egentlig? Bikinien ble oppgitt å være 197 NOK når jeg kjøpte den, men på kvitteringen står det 205 NOK. På toll.no regnes beløpet om til å være 197,28 NOK. Jeg skal ikke havne over 200-kroners grensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Kjøpte nettopp denne bikinien, men hvilken kurs/valuta er det eBay bruker egentlig? Bikinien ble oppgitt å være 197 NOK når jeg kjøpte den, men på kvitteringen står det 205 NOK. På toll.no regnes beløpet om til å være 197,28 NOK. Jeg skal ikke havne over 200-kroners grensa!

Sånn har det alltid vært når jeg har bestilt noe fra ebay, altså at det spretter opp noen kroner..(men for meg så spretter det opp på siste trinn i bestillingen)..så derfor tørr jeg ikke kjøpe noe som koster rett under 200kroner..Kanskje du kan sende melding til selger å forklare greia? At du ikke hadde kjøpt bikinien om du visste at det ble over 200 kroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har det alltid vært når jeg har bestilt noe fra ebay, altså at det spretter opp noen kroner..(men for meg så spretter det opp på siste trinn i bestillingen)..så derfor tørr jeg ikke kjøpe noe som koster rett under 200kroner..Kanskje du kan sende melding til selger å forklare greia? At du ikke hadde kjøpt bikinien om du visste at det ble over 200 kroner?

Hm, ja. Jeg har egentlig ikke lagt merke til det tidligere.. Kanskje jeg sender en melding til selger, kan sette ned prisen med en dollar eller noe. :ler:

Hvilken kurs du betaler spiller ingen rolle. Det er tollens kurs den dagen den fortolles som betyr noe.

Nei, derfor jeg la til hva toll.no regner om til. ;) Dagens kurs varer til 20.04 og så går den faktisk ned 0,2 øre den neste uka. Satser på at det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har jeg mottatt de siste månedene:

Øredobber

Sko

Solbriller

Kjole

Oppbevaring for pass/reisedokumenter

Neglelakk

Jeg venter på:

Cardigan

Drikkeflaske

Falske tulipaner

Håper alle linkene fungerer, det er en stund siden jeg bestilte enkelte ting :)

Hvordan var den kjolen? Ser de sier den passer størrelse 8-14, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var den kjolen? Ser de sier den passer størrelse 8-14, stemmer det?

Ja, det vil jeg si. Jeg er ca str 14; den sitter inntil kroppen, men er ikke for stram, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg er 164 høy og den rakk meg til anklene. (Jeg kjøpte den med visshet om at jeg skulle legge den opp til knelengde,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som vet om det finnes en måte å registrere seg for automatisk betaling på eBay? Altså at man slipper å følge med på når en auksjon slutter og betale manuelt, men heller kan legge inn et maksbud, og når auksjonen avsluttes trekkes pengene automatisk fra PayPal-kontoen?



Anonymous poster hash: 22cd5...eda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...