Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

Jeg merker at jeg er litt angrepet ja, dessverre. Men prøver å holde meg litt hardt i tøylene. Bestiller baaare det jeg må ha, må og må, men ja. Og så kanskje noen småting som ser spennende ut :fnise: Også passer jeg på å bestille så mye som mulig av det jeg vet jeg liker godt, slik at jeg har for en stund. Det hjelper litt på hehe.

Men hvordan er frakten da? Føler at det tar så lang tid før jeg får pakken :klo: Bestilte en den 9, men har ennå ikke kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan er frakten da? Føler at det tar så lang tid før jeg får pakken :klo: Bestilte en den 9, men har ennå ikke kommet.

Jeg har alltid klart å holde meg innenfor den $6 frakten, og av og til for den på $4 dollar. Ikke prøvd den hurtiglevering enda, det haster ikke så for meg. 10 dager? Hender det av og til tar lang tid her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg har alltid klart å holde meg innenfor den $6 frakten, og av og til for den på $4 dollar. Ikke prøvd den hurtiglevering enda, det haster ikke så for meg. 10 dager? Hender det av og til tar lang tid her også.

Får smøre meg med tålmodighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får smøre meg med tålmodighet :P

Gjør det, plutselig før du vet det så er den rett rundt hjørnet :) Postmannen bruker å stappe pakkene ned i postkassa mi med tvang nærmest, hvis han ikke får de ned i så ringer han på, og er det ikke svar da, så legger han de i boden bare. Gotta love bondebygda hehe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøper eplesidereddik og hampfrø frå iherb. Og har bestilte ein Weleda nattkrem, har prøvd jojoba olje, evening primrose olje og castor olje som "nattkremer" men det var ikkje noke for meg.

Ang. goldenberries dei kan ver anten heilt himmelsk visst du får ein god pakke med mjuke, saftige bær. Men visst dei er inntørka så smake dei ikkje så godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kids Clifbar

Jeg har bestilt disse, gang på gang, og jeg elsker de. De smaker sjokoladebrownie, er myke og gode i konsistens, og de smaker faktisk ganske sunt. Det er store biter av korn inni, og de er grove, på en måte. Jeg har funnet ut at det er en smart ide å ta seg en sånn fremfor å begynne å knaske på godterier når jeg får godtesug. En sånn bar gjør meg mett og god, så jeg trenger ikke å spise mer, godterier metter meg ikke.

Nå er barene utsolgt, jeg kjøpte en av de siste 18pk, kjempegodt.

Skriver som anonym pga dårlig forklaringsevne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATKINS!! Kjøper pakker med barer på 5 til ca 6 dollar om man runder opp, og det er 35kroner!! På helsekosten her jeg bor koster èn atkinsbar rundt 40kr. Jeg elsker denne her http://www.iherb.com/Atkins-Chocolate-Caramel-Mousse-Bar-5-Bars-1-2-oz-34-g-Per-Bar/29620?at=0. Jeg er hverken lavkarber, slanker eller noe, men jeg elsker å trene og holde meg i form. Det er fort gjort å ta meg en atkins i veska på lange bilturer eller som mellommåltid når jeg har dårlig tid. Så koster det nesten ingenting heller :) Spiser det ikke hver dag altså, men kjekt å ha en gang i blant. Og den mousse caramellen smaker dritgodt, damn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo ikke handle for over 200 kr om du vil ha det billigs mulig, hva gjør man da om man skal handle en ting som koster 38 dollar? Blir jo over 200 det... Da blir det toll og moms å hele pakka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull: Ja, det er litt kjipt at det er 200kr grense, men heldigvis får man mye for 200 og under nå, men de gangene jeg skal ha noe over 200, regner jeg ut om det er verdt det med moms og toll. Hvis det utgjør mindre enn prisen i norge, går jeg for det. Har aldri fått stoppet pakke i tollen heller, så har sluppet unna toll og moms, flaks da :) Har prøvd 3-4 ganger, da, så ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men den er ikke så dyr heller. Jeg pleier å betale rundt 6 dollar i frakt :)

Åh, det var dumt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nenya82

Kjøper egentlig alt mulig der jeg :)

Pleier å kjøpe rød lakrisk fra Panda der.Den med cherry-smak er helt fantastisk,men de forsvinner så fort :fnise:

Jeg er også glad i den leave-in curl activatoren fra Aubrey organics.

Dessert essence er supert.

Venter også på lipbalm fra Hurraw!De så veldig gode ut,men vet ikke før jeg har prøvd dem.

Venter også på nattlysolje- og burdock tabletter.Håper de skal hjelpe mot kvisene mine.

Kan nok ta litt av der til tider,men har funnet mye bra der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen som forstår seg på iHerb finne våtservietter (som bruker til å tørke babyen med etter bæsjebleie) og legge ved en link til meg? *ser fint på* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg vært inne på denne "fantastiske" siden deres en stund for å se hva de har å by på. Men den er jo så rotete, merkelig design på siden. Er ikke frelst helt enda altså, men ble veldig glad da jeg så de hadde atkins-barer til en billig penge + badger-balms:)

* Sjekket litt på fraktprisen nå og den ble jo myyye dyrere når vekta ble over 2kg:( Da fikk jeg ikke bestille det jeg ville i denne omgang da:p

Endret av challenger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Avalon Organics - Biotin B-complex thickening shampo...

Har brukt den av og på i et år nå, og går alltid tilbake til den! Jeg røyter mindre, har ikke sår eller støvete hodebunn lenger, og gir det flate håret mitt volume. Perfekt for både menn og kvinner pga. den nøytrale urteaktige lukten, og prisen er heller ikke ille =) Balsamen er også kjempegod og gjør ikke håret fett eller tungt.

Hurraw! Tinted lipbalm, Black Cherry

De har fått uendelig med skryt på både iherb, blogger og makeupalley (og hallo, de er grisebillige), så jeg bestilte meg en for testing. Dette er den med mest pigmentering i kolleksjonen, og siden jeg har ganske mørke lepper håper jeg det gir leppene en svak og anvendelig "jeg har nettopp spist røde bær" look samtidig som det gir fukt. Er også versjoner ment for nattbruk (ekstra fukt og holdbarhet), og en med SPF. Til og med en som smaker rootbeer, kanel og lakris o_0 mmm?

Har dere prøvd noen av disse produktene? Hva synes dere? :) Vurderer å bestille golden berries (inka berries), men vet ikke helt om jeg tørr siden de er litt dyre. De er visstnok som surt godteri, bare mye sunnere, og er altfor lette å forspise seg på.

Jeg har akkurat fått Biotin B complex shampooen. Har bare brukt den en gang, så er jo ikke akkurat noen forskjell enda. Men burde jeg bruke balsam'en deres også? Eller holder det med en "hvilken som helst" balsam?

Jeg har også akkurat fått Hurraw lip balmen. Har den i Black Cherry. (Og venter chocolate i posten.) Jeg har tidvis veldig lyse lepper, så den gav en fin glød til meg. Den lukter godt, men smaker ikke noe spesiellt. Og den er veldig oljete. Artig form på stick'en, men man venner seg fort til det.

Av de lip balm'ene jeg har nå vil jeg si at rangeringen for mine lepper er:

1 Aubrey organics, raspberry

2 Desert essence, lip rescue with shea butter

3 hurraw, black cherry

3 weleda everon

5 now, pomegranate

5 burt bees, mango

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne på denne "fantastiske" siden deres en stund for å se hva de har å by på. Men den er jo så rotete, merkelig design på siden. Er ikke frelst helt enda altså, men ble veldig glad da jeg så de hadde atkins-barer til en billig penge + badger-balms:)

* Sjekket litt på fraktprisen nå og den ble jo myyye dyrere når vekta ble over 2kg:( Da fikk jeg ikke bestille det jeg ville i denne omgang da:p

Når jeg først ble introdusert for Iherb, så tenkte jeg "for noe dritt, "fantastisk" my ass". Det var jo kjemperotete, billig design, så jo helt møkk ut alt. Og hvor skulle man begynne å lete?? Og hvordan skulle jeg få det til norge? Det ble jo dyrt uansett :fnise: Men så prøvde jeg noen omganger, og oppdaget at de hadde litt av hvert jeg kunne tenke meg, til en mye billigere penge enn i Norge. Det er irriterende det med at man må passe på hvor mye man har i vekt, men det lærte jeg fort, og har ikke hatt problemer med det siden. 6dollar frakten er bare 30kr for pakke opp til 1,8kg, det er ikke dyrt det. Og får du det under 1,4kg er det 4dollar, bare :)

Det tar litt tid, men vær tålmodig :) Og spør oss om hjelp, vi har alle vært kalv :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...