Gå til innhold

Multisitat-øvelser over flere sider


Zenobia

Anbefalte innlegg

Jøje meg...

Om en 13-åring hadde spurt etter ketshup, så hadde jeg aldri i verden reagert.. inni eller utenpå, selv om det ble servert gullbelagt snerpefilet.

Og helt ærlig.. jeg reagerer mer på dette pjattet om klasse og utdanning enn om en voksen person hadde bedt om ketchup til biffen sin. Smak og behag. Jeg nekter å drukne min biff i bernaisesaus og synes at ananas ødelegger all mat den puttes oppi.

Jeg er ingen storforbruker av ketchup selv heller (selv om jeg ikke har høyere utdannelse og kommer fra et såkalt middelklassehjem), men synes at det i små mengder er greit til en del retter.

Det kunne ikke falle meg inn å spørre etter ketchup om jeg spiste på en fin restaurant eller fikk servert noe fint og flott et annet sted. Men jeg hadde ikke blitt flau om min samboer hadde spurt pent om å få ketchup heller. Han er en av dem som "drukner" maten sin til stadighet. Om det er det han liker, så får han da bare få lov til det.

 

Det er dette jeg mener. Altså, jeg aner fredag og ingen fare i denne tråden, så kommer et gammelt sitat ifra ketchup-tråden?! :redd:

 

Og ikke nok med det:

 

 

Suddenly, a wild AnonymBruker appears.

Anonymous poster hash: ce1ab...d22

 

 

Ser vi det, ja.. :lol:

 

Du skal ikke multisitere over flere sider, mens du nå allikevel henger her, da? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg starter som vanlig med at multisitat over flere sider selvfølgelig ikke virker. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de plutselig begynner å virke :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

Prøver igjen.

 

Har tømt cache

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette jeg mener. Altså, jeg aner fredag og ingen fare i denne tråden, så kommer et gammelt sitat ifra ketchup-tråden?! :redd:

 

Og ikke nok med det:

 

 

Ser vi det, ja.. :lol:

 

Du skal ikke multisitere over flere sider, mens du nå allikevel henger her, da? :mrgreen:

 

 

Og jeg starter som vanlig med at multisitat over flere sider selvfølgelig ikke virker. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de plutselig begynner å virke :veslejenta:

 

Nå skjer det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har tømt cache, satt nettleserinnstillingene til å tømme cache ved avslutning, logget av og lukket nettleseren. Åpnet nettleser og forsøkt å bruke multisitat igjen.

 

De virker ikke i aften - ennå :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også slettet infokapsler (cookies) fra tidenes morgen.

 

Jeg er spent :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

 

 

hjelper til...

Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

 

 

 

 

Eller nå?

Anonymous poster hash: 68643...209

 

 

Nå hadde jeg logget meg rett inn, og bare åpnet denne tråden. Å fjerne cache og cookies var det som hjalp!

 

Hvorfor har multisitatene virket litt utover kvelden de foregående dagene? Nettopp derfor jeg i det lengste unngikk å slette cache og cookies. Jaja, da kan jeg bare skylde på meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

 

Jeg er enig med alt du sier her :lillesky:

 

Har følelsen av at jeg har hoppet over noe..

 

Tenk det! :enig:

 

 

Alt jeg har gjort er på iPad og har virket.

 

Bare PC her

 

Det er lov å håpe at det fortsetter å virke da :)

 

Ser slik ut :hoppendeglad:

 

Takk igjen, til alle bidragsytere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, du får det til å funke!  :danse:

 

Ja, når jeg omsider måtte bite i gresset og gjøre skumle ting som å finne ut at cache er hurtiglager for nettside (eh, trur eg?!), og cookies er informasjonskapsler, samt slette begge fra tidenes morgen, løste alt seg. 'My name is Bond, Admin Bond', kunne vel strengt tatt Admin Bond si, og erklære løsningsforslaget som vellykket :skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, tar utfordringen, man er jo sporty  :laugh:

Men kan man ta med multisitater til andre tråder også?

 

Jeg heller mot at jeg tror det, ifølge følgende oppskrift:

 

1) Ha begge trådene åpne (i hver sin fane), både den du vil sitere fra og den du vil bruke sitatet i.

 

2) Stå i tråden du vil hente sitat fra og trykk multisitat.

 

3) Skift til tråden du vil bruke sitatet i.

 

5) Trykk F5. Multisitatboblen dukker opp :biggrin:

 

OBS!!! Hvis du har begynt å skrive på et svar før du kommer på at det kunne være kjekt å ha med dette sitatet, må du kopiere teksten i svarvinduet FØR DU TRYKKER F5. Ellers forsvinner dine bevingede ord ut i kyberrommet. Etter F5 kan du lime inn teksten igjen, og bruke bobla, eller omvendt, det spiller ingen rolle.

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heller mot at jeg tror det, ifølge følgende oppskrift:

 

1) Ha begge trådene åpne (i hver sin fane), både den du vil sitere fra og den du vil bruke sitatet i.

 

2) Stå i tråden du vil hente sitat fra og trykk multisitat.

 

3) Skift til tråden du vil bruke sitatet i.

 

5) Trykk F5. Multisitatboblen dukker opp :biggrin:

 

OBS!!! Hvis du har begynt å skrive på et svar før du kommer på at det kunne være kjekt å ha med dette sitatet, må du kopiere teksten i svarvinduet FØR DU TRYKKER F5. Ellers forsvinner dine bevingede ord ut i kyberrommet. Etter F5 kan du lime inn teksten igjen, og bruke bobla, eller omvendt, det spiller ingen rolle.

Flinke Zenobia!  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:

skal testes!   :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flinke Zenobia!  :dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:

skal testes!   :)

 

Flinke Frida  post-88169-0-92918500-1422210003.gif

 

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jaja, så var vi her igjen, da.

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

 

Sitat fra side én. Begynner forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er første svar i tråden

Ett sitat fra side én..

hjelper til...



[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 7cdb9492cd3b1d8a85f65b60e7741d5a"] 7cdb9...d5a [/acronym] [/i]

Og ett sitat fra side to

 

Ser greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Mitt første multisitat:) *feeling proud*



[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 7cdb9492cd3b1d8a85f65b60e7741d5a"] 7cdb9...d5a [/acronym] [/i]

Men hva skjer her? De gamle multisitatene er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser greit ut.

Det ser ut til at du får til det. Men er uenig med deg i at det ser greit ut, jeg liker ikke dette nye oppsettet, ikke det spor. :(

Anonymkode: bb727...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flinke Frida  [sharedmedia=core:attachments:46515]

 

Hvordan gikk det?

Dette ser IKKE greit ut. Hva er det som har skjedd her?!

Enig i at oppsettet er helt ræva, men jeg stoler ennå på at KG tar til vettet og ruller ut IPBoard-løsningen. De er jo tross alt kvinner ;)

Ser at gamle smileyes i tråder ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...