Gå til innhold

Multisitat-øvelser over flere sider


Zenobia

Anbefalte innlegg

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

  

Dette er første svar i tråden

Multisitat er herved laget
Lenke til kommentar
Del på andre sider

   Multisitat er herved laget

 

 

Dette er første svar i tråden

 

 

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

 

 

Mitt første multisitat:) *feeling proud*

Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   Multisitat er herved laget

 

:blomst: Tusen takk!

 

 

Mitt første multisitat:) *feeling proud*

Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

 

 

Det har du all grunn til å være :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

Dette er første svar i tråden

Multisitat er herved laget

Mitt første multisitat:) *feeling proud*

Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

:blomst: Tusen takk!

Det har du all grunn til å være :blomst:

Laaangt multisitat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

  

Multisitat er herved laget

  

Mitt første multisitat:) *feeling proud* Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

  

:blomst: Tusen takk!

 

 

Det har du all grunn til å være :blomst:

  

Så et helt vanlig innlegg :skya:

Jeg bidrar herved til øvingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaangt multisitat

 

Du verden! :kghjerte:

 

        

Jeg bidrar herved til øvingen. :)

 

Det setter jeg pris på :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så enda et vanlig innlegg. Nå må det da snart bli sideskift? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hoppsi deisi

Ja, vi elsker

Kjøtt og pølse

Gamal ost og smør

Furet værbitt

Walk this way ...

... Neste side ...----> ... Snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du et bidrag, hvis du kan lære meg multisitat over flere sider når du har klart det  :fnise:



Anonymous poster hash: 0b6b2...b50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Tralala bompida. Prøver med noen normale innlegg siden vi også må ha noe å sitere.

Her kommer guttemusikken

Hurra midt i trafikken

Kommer guttemusikken

Tralalalala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

  

Dette er første svar i tråden

  

Multisitat er herved laget

  

Mitt første multisitat:) *feeling proud* Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

  

:blomst: Tusen takk!

 

 

Det har du all grunn til å være :blomst:

  

Så et helt vanlig innlegg :skya:

  

Laaangt multisitat

  

Jeg bidrar herved til øvingen. :)

  

Du verden! :kghjerte:

 

 

Det setter jeg pris på :blomst:

  

Og så enda et vanlig innlegg. Nå må det da snart bli sideskift? :vetikke:

  

Hoppsi deisi

Ja, vi elsker

Kjøtt og pølse

Gamal ost og smør

Furet værbitt

Walk this way ...

... Neste side ...----> ... Snart?

  

Her har du et bidrag, hvis du kan lære meg multisitat over flere sider når du har klart det  :fnise:Anonymous poster hash: 0b6b2...b50

  

Tralala bompida. Prøver med noen normale innlegg siden vi også må ha noe å sitere.

Her kommer guttemusikken

Hurra midt i trafikken

Kommer guttemusikken

Tralalalala

Masse sitat for å få ny side kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse sitat for å få ny side kanskje?

Oi, den var lang den!

Æsj, teit at jeg ikke får skikkelige smileys på ipad :-(

Er det antall innlegg eller er det lengde som avgjør sideskift tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

For å slippe å spamme ned andre tråder med mine multisitat-frustrasjoner, oppretter jeg herved en egen multisitat-tråd.

 

Føl dere fri til å svare, så tråden blir 2-3 sider lang.

  

Det som er utfordrende er å finne "midt i mellom" to sitat for å svare. Her kan det fort bli rot.

Dette er første svar i tråden

  

Men den som intet våger intet vinner. Eller den som gir seg er en tulling.

Multisitat er herved laget

 

Riktig vakkert.

 

Mitt første multisitat:) *feeling proud* Anonymous poster hash: 7cdb9...d5a

Spennende å se om jeg klarer dette hele veien.

  

:blomst: Tusen takk!

 

 

Det har du all grunn til å være :blomst:

 

Det er forøvrig snart tid for sengen.

 

Så et helt vanlig innlegg :skya:

  

Vi blir jo så gode på dette her vettø.

Laaangt multisitat

 

 

Jeg bidrar herved til øvingen. :)

  

Du verden! :kghjerte:

 

Det setter jeg pris på :blomst:

 

Kort kommentar.

 

Og så enda et vanlig innlegg. Nå må det da snart bli sideskift? :vetikke:

  

Håpet er lysegrønt.

Hoppsi deisi

Ja, vi elsker

Kjøtt og pølse

Gamal ost og smør

Furet værbitt

Walk this way ...

... Neste side ...----> ... Snart?

  

Nå da?

Her har du et bidrag, hvis du kan lære meg multisitat over flere sider når du har klart det  :fnise:Anonymous poster hash: 0b6b2...b50

 

Vi gleder oss ...

 

Tralala bompida. Prøver med noen normale innlegg siden vi også må ha noe å sitere.

Her kommer guttemusikken

Hurra midt i trafikken

Kommer guttemusikken

Tralalalala

  

Masse sitat for å få ny side kanskje?

Så er det bare å poste og håpe ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Må jeg skrive inn samtlige vers av en eller annen laaaaaaang sang? Shakespeares samlede verker?

Ja, er det antall innlegg eller er det lengden på innlegg. Se det vet vi jo ikke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Lorem Ipsum er rett og slett dummytekst fra og for trykkeindustrien. Lorem Ipsum har vært bransjens standard for dummytekst helt siden 1500-tallet, da en ukjent boktrykker stokket en mengde bokstaver for å lage et prøveeksemplar av en bok. Lorem Ipsum har tålt tidens tann usedvanlig godt, og har i tillegg til å bestå gjennom fem århundrer også tålt spranget over til elektronisk typografi uten vesentlige endringer. Lorem Ipsum ble gjort allment kjent i 1960-årene ved lanseringen av Letraset-ark med avsnitt fra Lorem Ipsum, og senere med sideombrekkingsprogrammet Aldus PageMaker som tok i bruk nettopp Lorem Ipsum for dummytekst.

Lorem Ipsum er rett og slett dummytekst fra og for trykkeindustrien. Lorem Ipsum har vært bransjens standard for dummytekst helt siden 1500-tallet, da en ukjent boktrykker stokket en mengde bokstaver for å lage et prøveeksemplar av en bok. Lorem Ipsum har tålt tidens tann usedvanlig godt, og har i tillegg til å bestå gjennom fem århundrer også tålt spranget over til elektronisk typografi uten vesentlige endringer. Lorem Ipsum ble gjort allment kjent i 1960-årene ved lanseringen av Letraset-ark med avsnitt fra Lorem Ipsum, og senere med sideombrekkingsprogrammet Aldus PageMaker som tok i bruk nettopp Lorem Ipsum for dummytekst.

Lorem Ipsum er rett og slett dummytekst fra og for trykkeindustrien. Lorem Ipsum har vært bransjens standard for dummytekst helt siden 1500-tallet, da en ukjent boktrykker stokket en mengde bokstaver for å lage et prøveeksemplar av en bok. Lorem Ipsum har tålt tidens tann usedvanlig godt, og har i tillegg til å bestå gjennom fem århundrer også tålt spranget over til elektronisk typografi uten vesentlige endringer. Lorem Ipsum ble gjort allment kjent i 1960-årene ved lanseringen av Letraset-ark med avsnitt fra Lorem Ipsum, og senere med sideombrekkingsprogrammet Aldus PageMaker som tok i bruk nettopp Lorem Ipsum for dummytekst.

Lorem Ipsum er rett og slett dummytekst fra og for trykkeindustrien. Lorem Ipsum har vært bransjens standard for dummytekst helt siden 1500-tallet, da en ukjent boktrykker stokket en mengde bokstaver for å lage et prøveeksemplar av en bok. Lorem Ipsum har tålt tidens tann usedvanlig godt, og har i tillegg til å bestå gjennom fem århundrer også tålt spranget over til elektronisk typografi uten vesentlige endringer. Lorem Ipsum ble gjort allment kjent i 1960-årene ved lanseringen av Letraset-ark med avsnitt fra Lorem Ipsum, og senere med sideombrekkingsprogrammet Aldus PageMaker som tok i bruk nettopp Lorem Ipsum for dummytekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppsi deisi

Ja, vi elsker

Kjøtt og pølse

Gamal ost og smør

Furet værbitt

Walk this way ...

... Neste side ...----> ... Snart?

 

Du er helt klart et klokt menneske. Værsågod, litt :sjokolade: til deg

 

 

Her har du et bidrag, hvis du kan lære meg multisitat over flere sider når du har klart det  :fnise:

Anonymous poster hash: 0b6b2...b50

 

 

Vi prøver, vi prøver! Må bare få lagd flere sider.. :trene:

Tralala bompida. Prøver med noen normale innlegg siden vi også må ha noe å sitere.

Her kommer guttemusikken

Hurra midt i trafikken

Kommer guttemusikken

Tralalalala

 

Ikke sant :jepp:

 

                        

Masse sitat for å få ny side kanskje?

 

Når jeg tenker meg om, kan det være 25 innlegg pr side :popcorn: Vi får se..

 

Oi, den var lang den!

Æsj, teit at jeg ikke får skikkelige smileys på ipad :-(

Er det antall innlegg eller er det lengde som avgjør sideskift tro?

 

Ja, det lurer jeg på også. Vi får vel svaret snart? Her, litt :vin: mens du venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean luctus gravida nulla sit amet posuere. Pellentesque tristique, augue eu interdum aliquet, sem lacus faucibus sem, quis viverra erat urna vitae tellus. Mauris eu ultricies nunc, id imperdiet arcu. Donec accumsan felis ut neque laoreet blandit. Phasellus elit tellus, mollis et volutpat et, aliquet ac justo. Sed imperdiet, urna sit amet dignissim mattis, nunc erat faucibus dolor, egestas maximus leo erat nec mauris. Curabitur convallis orci a elit suscipit, hendrerit rhoncus lacus porta. Nullam orci ante, semper at efficitur rutrum, finibus ac nibh. Cras vitae elit facilisis, ultrices turpis vitae, rhoncus tortor. Cras quis volutpat mauris, nec faucibus eros. Maecenas laoreet velit eget urna sollicitudin vehicula. Vivamus ullamcorper at ex sit amet dapibus. Sed tortor felis, ullamcorper a pharetra sit amet, fermentum id odio. Phasellus sit amet nunc tempor, suscipit nisi et, porta mauris. Vivamus sit amet sagittis urna. Aenean id ligula quis justo semper aliquet.

Duis tincidunt sodales ipsum, quis placerat turpis sollicitudin quis. Donec a ipsum fermentum, ullamcorper erat quis, aliquam velit. Fusce est nisl, eleifend vel magna tempor, facilisis tempus quam. Vestibulum rhoncus venenatis nisl, a gravida ex aliquam molestie. Nulla dapibus purus vitae ex ullamcorper dapibus. Maecenas ac consectetur est. Vivamus ultrices lobortis enim, eget bibendum ex rutrum at. Morbi molestie, est ac vestibulum rhoncus, nulla augue suscipit augue, vel vestibulum mauris ligula quis massa. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Aenean elit lacus, efficitur sit amet urna id, vestibulum convallis velit. Nunc eros diam, lobortis nec posuere quis, volutpat id mi. Vivamus malesuada ligula dolor, eget molestie orci malesuada a. Cras porttitor imperdiet tortor, at rutrum dolor sagittis in.

Donec a egestas nisl. Donec quis viverra leo. Fusce suscipit eros mattis, fringilla elit nec, tincidunt nunc. Vivamus quam elit, consectetur eget aliquet congue, lobortis vitae quam. Aenean sed dictum enim. Nam at dolor eget arcu blandit egestas in nec metus. Nam vestibulum ex libero, et bibendum neque tincidunt sed.

Curabitur ultrices tortor a nisl rutrum, id molestie diam tempus. Nam magna urna, sollicitudin at imperdiet et, volutpat in sapien. Etiam lacinia orci porta ullamcorper bibendum. Fusce elementum dapibus eros. Nunc congue dui quam, eu elementum magna convallis ac. Vivamus vitae auctor urna. Suspendisse potenti. Donec ultrices orci id mi rhoncus scelerisque.

Donec porttitor ut libero et accumsan. Proin dignissim nibh arcu, et eleifend diam tempor quis. Etiam vitae velit hendrerit purus hendrerit mollis. Suspendisse lobortis mattis dolor et eleifend. Vestibulum elementum posuere sollicitudin. Mauris dapibus, eros sit amet congue molestie, enim quam dictum nisl, at malesuada metus leo nec ligula. Aliquam iaculis finibus lectus, nec imperdiet enim. Morbi rhoncus eget nisi sit amet malesuada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...