Gå til innhold

bollemus


Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
jeg har bollemus, og bryr meg egentlig ikke, men jeg kan jo se jeg også at når jeg ligger i bikini, så blir magen veldig flat og da vises det jo godt. syns kanskje det er litt småflaut, men kan ikke si at jeg noen gang har tenkt å operere fordeom. trodde faktisk ikke at det gikk an en gang!

:sengekos:

Bollemus er fitte deilig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_colin_*

Nei nei nei....dere har missforstått!

bolle = knulle

mus = fitte

de som har bollemus liker å få fitta si knullet! hahaha

hver søndag er bolle-søndag i danmark...for de som lurte på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser en ekte bollemus ut:

http://ikkepedia.org/wiki/Bollemus

Ikke mer å diskutere!

Men hvorfor vi er litt forskjellig nedetil, har med bekkenskjelett,størrele på bekkenbunnen og at noen har et mer utstående skamben enn anndre. Har man i tilleg den egenskapen at man på områder deponerer noe fett, så får man det man kaller bollemus. Og jeg vil tippe at det genetikken også har noe med dette og gjøre.

Helt normalt, og en tåpelig ting å lage big deal av. Menn har små variasjoner på sine kjønnsorganger også, men har vi kvinner noen gang gjort stor sak om at vi foretrekker ventrevridde eller høyrevridde peniser, eller om den ska være kort og tykk eller om vi foretrekker en wiener? Vi tar det vi får, og det skal VELDIG mye til for at utseende på kjønnsorganet skal føre til at forhold ikke fungerer.

Så SLUTT da for faen, å gnag og mas om bollemus eller ikke. Det er helt på trynet av noen vurderer kosmetiske operasjoner på kjønnsorganet pga. tåpelige fjortisdiskusjoner som dette.

Opere seg i underlivet er greit, men da fordi man har problemer fysisk eller mentalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest mann 46
Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Bare en ting å si om bollemus. mmm deilig og ophissende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ingerid_*

Hvis bollemus kommer av et ekstra lag med fett nedentil, kan den bli mindre hvis man slanker seg? haha, har alltid lurt på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt sex på 4 år fordi jeg er livredd for hvordan en gutt kommer til å reagere når han kjenner bollemus nedi trusa mi, og ikke en sånn flat som alle modeller og playboy damer har og sånn..

Det finnes jo gutter som synes det er ekkelt, og jeg kan likegodt treffe på en sånn en.. nei, da lever jeg heller i sølibat :(

hilsen en som er livredd for avvisning og har dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann26
Det finnes jo gutter som synes det er ekkelt, og jeg kan likegodt treffe på en sånn en.. nei, da lever jeg heller i sølibat :(

Jeg kjenner ingen gutter som ikke synes bollemus er konge :-) Det er veldig veldig sexy, skal jeg si deg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Deilig å være en voksen kvinne og ikke plages nevneverdig av komplekser når det gjelder utseende på det ene og det andre, sier nå jeg :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tore_*
Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Er noe av det mest sexy en kvinne kan være så heldig å ha! En bollemus er i mine og maaaaange andres øyne en gave noen kvinner har! Jeg kan ikke forstå at noen vil operere vekk eventuellt trene vekk bollemusa si. Å er det menn som ikke liker det, da har dem "caught the ghey" i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

for en jente er det å ha bollemus helt forferdelig, fordi det assosieres med noe negativt offenlig.

Jeg har aldri hørt noe positivt, og om noen har lagt merke til det, har jeg fått en eller annen kommentar som har vert lite hyggelig!

Når det kommer til dette med operasjon er det fullt mulig,

jeg har hatt dårlig selvtillit og absolutt ikke klart å slå meg løs fullstendig seksuelt pga dette!

Derfor gikk jeg til verks og opererte den vekk. Det er jo bare overskudd av fettceller på stedet, som lett kan fjernes.

tragisk at enkelte føler det sånn, vi er alle skapt forskjellige - g smaken er som baken! men når du personlig hater det, kan det fikses på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
for en jente er det å ha bollemus helt forferdelig, fordi det assosieres med noe negativt offenlig.

Jeg har aldri hørt noe positivt, og om noen har lagt merke til det, har jeg fått en eller annen kommentar som har vert lite hyggelig!

Når det kommer til dette med operasjon er det fullt mulig,

jeg har hatt dårlig selvtillit og absolutt ikke klart å slå meg løs fullstendig seksuelt pga dette!

Derfor gikk jeg til verks og opererte den vekk. Det er jo bare overskudd av fettceller på stedet, som lett kan fjernes.

tragisk at enkelte føler det sånn, vi er alle skapt forskjellige - g smaken er som baken! men når du personlig hater det, kan det fikses på.

Hva mener du egentlig med de setningene jeg har uthevet? "For en jente er det å ha bollemus helt forferdelig". Det er faktisk bare jenter/kvinner som har "bollemus". Er det alder på jenta du snakker om her, at det er så ille for en ung jente? Er det det du mener? Ikke skjønner jeg hva du mener med negative assosiasjoner, heller.

Hvis jeg hadde vært mann, ville jeg ha reagert mer på en flat "mus" enn en rund, og synes den ikke er særlig attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg foretrekker "bollemus" fremfor andre mus... syns det er sexy, deilig å ta på, og elsker utseende..... Og klitoris...jo større jo bedre ! (Måtte bare spore av litt her....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Jeg har ikke hatt sex på 4 år fordi jeg er livredd for hvordan en gutt kommer til å reagere når han kjenner bollemus nedi trusa mi, og ikke en sånn flat som alle modeller og playboy damer har og sånn..

Det finnes jo gutter som synes det er ekkelt, og jeg kan likegodt treffe på en sånn en.. nei, da lever jeg heller i sølibat :(

hilsen en som er livredd for avvisning og har dårlig selvtillit.

Da kjenner du ikke gutter så veldig godt (mest ment humoristisk;)... Gutter er glad for å kunne være seksuelt sammen med en jente.... Gutter flest er faktisk interisert i vanlige jenter, ikke modeller som er retusjert og lakkert av makeup artister... Jeg er helt sikker på at dersom du tørr være deg selv, vil mange gutter falle for deg, både som sex-partner og en som man vil inngå et seriøst forhold med.. Tror frykten for å bli avvist, og at bollemusa di ikke er flott nok, bor i deg. Du er god nok !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er problemet med "bollemus"...får man ikke bare da en større stimulans av klitoris ved vanlige stillinger?...og utseendemessig burde det ikke ha noe å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Håper ikke du fjerner bollemusa di. Vi er jo ikke alle like og det gjør oss spesielle. Jeg synes iallefall at bollemus er noe av det vakreste som finnes mellom to ben!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Trist å lese at du har blitt forledet til å tro at mange gutter og menn ikke synes Bollemus er fint.

Det finnes sikkert noen få raringer her i verden som ikke liker det, men de er så il de grader unntaket fra regelen.

Jeg har til gode å nyte ei Bollemus, men har allitd synes det ser ekstra innbydende og fristende ut. Jeg håper virkelig denne lenken bidrar til å få deg til å slippe taket fra det komplekset og slippe deg løs.

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...