Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Er det plass for noen som bare har sett Dragon Ball Z og Pokemon her? Noen som har noen gode anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det plass for noen som bare har sett Dragon Ball Z og Pokemon her? Noen som har noen gode anbefalinger?

Selvsagt er det det! :jepp:

Jeg kan anbefale Full Metal Alchemist Brotherhood på det sterkeste. Og også Naruto, Fairy Tail og Bleach. Sistnevnte er litt mer voksent (i mangel på et bedre ord) enn Pokémon og Dragon Ball Z.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DBZ er jo en klassiker :) Man kan vel si at pokémon er det og :P Savner den tiden jeg hadde dilla på Pokémon i grunn, men jg har fortsatt dilla på spillene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Animu, ja

Jeg har begynt å se Jojo's Bizarre Adventure. Den var litt treig å komme inn i, men er blitt en av mine favoritter. Litt over-the-top, tar ikke seg selv så alvorlig.

Klipp fra tredje "sesong". Er litt spesielt, dere er advart ;)

meta

Endret av ord deling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange fantastiske animer som går denne våren, følger med på nesten 10 serier akkurat nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet vel med Macross/Robotech for min del for mange herrens år siden. Så Ranma 1/2, Neon Genesis Evangelion, Battleangel Alyta, Tenchi Mujo, Lost Universe, og mye annet.

Får inntrykk av at det nesten ikke finnes tema og plottwists som ikke har vært brukt en eller annen gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter den animefilmen som kom for noen år siden igjen? Med blå figurer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter den animefilmen som kom for noen år siden igjen? Med blå figurer :P

Med blå figurer?

Eneste animé jeg kommer på er interstella 5555. Det er den som er i Daft Punks musikkvideoer. Hvis du ser alle i riktig rekkefølge, så er det en hel film :P

Ellers kommer jeg bare på avatar som ikke er en animé :P

Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dette er litt pinlig å spørre om, men.. noen som vet om noen bra yaoi-serier? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Er det plass for noen som bare har sett Dragon Ball Z og Pokemon her? Noen som har noen gode anbefalinger?

Code Geass

Death Note

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok å like yaoi :) er ikke helt min sjanger, så kan desverre ikke anbefale noe.

Og ja, Death Note MÅ man bare se. Klassiker.

Code Geass er også en utrolig bra og spennende serie. Tenker å se Code Geass på nytt igjen snart :)

Mirai Nikki er også veldig spennende og har en del ganske blodige scener. De verste scenene er blurry da.

Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Føler dette er litt pinlig å spørre om, men.. noen som vet om noen bra yaoi-serier? :fnise:

Junjou Romantica :)

Anonymous poster hash: ca619...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett mummi og Pokemon, er egentlig ikke interessert i anime, men studerer japansk nå og syns det er grei lyttetrening. Derfor lurer jeg på om det fins noen sider der man kan se anime på japansk, evt. med japanske undertekster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sider man kan se anime finner man lett med et google søk :) Men vet ikke om det fins noe med japanske undertekster da. Ellers kan man jo finne raw episoder som er helt uten noen undertekster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har akkurat sett ferdig første sesong av Black Lagoon. Sweeeet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett ferdig første sesong av Black Lagoon. Sweeeet! :D

Åh, den er så kuuul!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den er så kuuul!

Oyes! Gleder meg til å se de neste sesongene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har begynt å se noen nye animeer som har startet denne sesongen?

Jeg har begynt å følge med på Sailor Moon Crystal, Akame ga kill og Tokyo ghoul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...