Gå til innhold

Hva gjør dere egentlig i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For dere som har påskeferie, hva gjør dere egentlig?

Jeg kjeder vettet av meg her, føler jeg har gjort alt jeg tenkte å gjøre når jeg endelig fikk fri; trening, besøk, husarbeid, gåturer. Været er ikke noe å skryte av, så en lengre tur skjer ikke.

Jeg klager absolutt ikke, noen fridager blir godt mottatt her. Men hva i all verden fyller man dem med?



Anonymous poster hash: be14c...4c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i morgen, men har fri helgen og mandag. Da drar jeg til kjæresten. Vi skal på middag hos 'svigers' en dag, og ellers blir det nok et besøk hos et vennepar eller no :)



Anonymous poster hash: 78ccd...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Går lange turer med hunden.

- Skal treffe ei venninne i morgen, ta med hunden og gå geocaching

- Ut på byen med ei venninne

- Poppe ei øl eller tre og spille The Elder Scrolls Online de kveldene jeg ikke har planer

Herlige ferien. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Sløver, ser på serier og filmer, løser kryssord, hekler, gjør husarbeide osv.

Som hvilken som helst annen dag med andre ord :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegeterer. Snu meg mot sollyset og gi meg vann en gang for dag! ;)

Anonymous poster hash: 3bff5...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sløver på en veldig god måte. Ser på serier, spiser litt og koser meg med alkoholfritt øl. Dagen bare flyter forbi, akkurat slik jeg vil ha det og jeg kjeder meg ikke. Anonymous poster hash: 7d2bf...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser, ser film, spiller brettspill, koser med kattene og hunden......og hater regnværet. Vanvittig kjedelig. Ikke får jeg gått på tur eller noe heller pga jeg er på uke 3 med et beinbrudd:(

Barna er supersosiale med venner, og ser de knapt nok til måltidene, og mannen jobber endel. Så ja; en smule kjedelig.

I helga skal vi heldigvis reise bort på et lite påskebesøk til familie, så det blir iallefall kjekt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg jeg og! Har familie i en annen by, og venner har reist bort for påsken.

Jeg sitter alene i en leilighet og skal liksom studere.. men jeg har ikke konsentrasjon. Været er også veldig dårlig.

Har prøvd å lage meg litt mat, også ser jeg litt på tv, sitter på pc, sover ut om morgenen og lufter meg litt ute.

Men ja, verden er et mørkt og ensomt sted.



Anonymous poster hash: e3eb7...9fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg hjemme, venter på mini-Lempik, gjør hagearbeid, husarbeid og håndarbeid. Treffer venner. Sløver, ser på TV, leser og generelt koser meg med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jeg har planer om å gjøre minst mulig og å slappe av mest mulig. Påsken tilbringes sammen med mann og barn, og fort vekk så kommer det enda et barn i hus iløpet av påsken. Da nytter det ikke å legge de helt store planene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbe litt ekstra og trene masse de dagene jeg har fri :danse:

Ellers blir det serier, prøve ut nye matretter, bøker og litt grundigere husarbeid. Er det forresten lov til å støvsuge/vaske klær på helligdager? Det bråker jo en del mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gråter over min venn som døde uventet. Kjip påske.

Anonymous poster hash: 72e6e...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige meg har hatt influensa i nesten en uke nå. JIPPI! Fantastisk ferie må jeg si!

:glare:

God Bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det går an å kjede seg i påsken jeg da.. Har besøkt familie og venner, gått tur, sitti ute i sola, trent, spist godteri, sett på film og serier, lest bøker, gjort husarbeid, sovet masse. Det er alltid noe å gjøre! I morgen blir det utepils med ei venninne. ELSKER påske.



Anonymous poster hash: cdfc9...4ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...