Gå til innhold

Noen som har sendt eller mottatt brev fra Anders BB?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om noen andre her har sendt eller mottatt brev fra Anders Behring Brevik?

Ikke at jeg støtter hva han gjorde, på ingen måte, men er litt intr i og høre litt med om hans tankegang rundt dette med islamisering/muslimer i Norge.

Har selv sendt han et brev ang dette tidligere denne uken, ikke fått noe svar enda av naturlige årsaker da dette tar tid, dersom jeg vil få noe svar da..

Dere som har sendt eller mottatt fra han, hva har du eller han skrevet?



Anonymous poster hash: 872bf...b06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel i hvert fall selv sagt at han kun ønsker å kommunisere med enkelte utvalgte høyreekstreme. Godt mulig at det endrer seg med årene, men jeg ville igrunn ikke tro du kan vente noe svar. Han drukner nok i brev som det er.

Anonymous poster hash: 76d2f...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om noen andre her har sendt eller mottatt brev fra Anders Behring Brevik?

Ikke at jeg støtter hva han gjorde, på ingen måte, men er litt intr i og høre litt med om hans tankegang rundt dette med islamisering/muslimer i Norge.

Har selv sendt han et brev ang dette tidligere denne uken, ikke fått noe svar enda av naturlige årsaker da dette tar tid, dersom jeg vil få noe svar da..

Dere som har sendt eller mottatt fra han, hva har du eller han skrevet?

Anonymous poster hash: 872bf...b06

Hvorfor skulle du ha noen interesse av å motta brev fra ABB for å høre om hans tankegang rundt islamiseringen av Norge? Alle vet da hvilke tanker han har rundt dette. Du trenger ikke skrive brev til ham for å få vite det. Det kom frem under rettsaken. Dessuten ligger hans forsvarstale ute på YouTube.

Anonymous poster hash: f09d4...5fd

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at det endrer seg med årene, men jeg ville igrunn ikke tro du kan vente noe svar. Han drukner nok i brev som det er.

Sant, men han har nok neppe særlig mye å ta for seg i fengselet. Regner han blir fort lei av å se reruns av de samme filmene, lese aviser og trene. Dette er tross alt så og si alt han kan foreta seg utenom å svare på brev, siden han naturligvis ikke får delta i aktiviteter i fengselet og ha kontakt med andre innsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er syk. Kontakt en psykiatiker. Snarest!



Anonymous poster hash: 1bb66...4b9
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et fanbrev fra ham her forleden.



Anonymous poster hash: 68106...710
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sendt han noe brev, nei. Men er veldig interessert i å høre om noen har fått noe svar!

ABB er en person jeg veldig gjerne vil møte eller ha en samtale med, men om han bare vil lese brev fra høyreekstreme tror jeg ikke mitt brev ville blitt lest :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor folk vil ha kontakt med en massemorder! så masse JÆVELSKAP han alene klarte og utføre, fortjener han ikke kontakt med noen! tenk på alle som skulle feira 20årsdagen sin i år,2 skulle til og med fylt 16 men som ble DREPT for 2år sia! og han syns dere det er interesant og høre fra?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om noen andre her har sendt eller mottatt brev fra Anders Behring Brevik? Ikke at jeg støtter hva han gjorde, på ingen måte, men er litt intr i og høre litt med om hans tankegang rundt dette med islamisering/muslimer i Norge. Har selv sendt han et brev ang dette tidligere denne uken, ikke fått noe svar enda av naturlige årsaker da dette tar tid, dersom jeg vil få noe svar da.. Dere som har sendt eller mottatt fra han, hva har du eller han skrevet? Anonymous poster hash: 872bf...b06

Kommer vel an på hva du har fortalt om deg sel, sendt med bilde? Og så får han jo massevis av brev hver eneste dag. Eventuelt kan du bare sende flere brev, med litt mellom hvert brev. Mitt brev til han blir nok ikke sendt.

Anonymous poster hash: f119d...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sendt han noe brev, nei. Men er veldig interessert i å høre om noen har fått noe svar!

ABB er en person jeg veldig gjerne vil møte eller ha en samtale med, men om han bare vil lese brev fra høyreekstreme tror jeg ikke mitt brev ville blitt lest :P

Hva ville du snakket med han om? Hva ville du skrevet i brev til han?

Anonymous poster hash: f119d...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill hangman med han, så har han noe mer å gjøre :) En og en bokstav frem og tilbake i brev.

Endret av Bø65
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville du snakket med han om? Hva ville du skrevet i brev til han?

Anonymous poster hash: f119d...73b

Jeg ville ha diskutert med han, hørt argumentene hans og se hvordan han tenker...

Mennesker som gjør slike ting facinerer meg!

Jeg er nok ikke en av de som ville sendt han flørte-brev :P Høyreradikal + hippie = veldig dårlig match :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha diskutert med han, hørt argumentene hans og se hvordan han tenker...

Mennesker som gjør slike ting facinerer meg!

Jeg er nok ikke en av de som ville sendt han flørte-brev :P Høyreradikal + hippie = veldig dårlig match :fnise:

Spør om han brukte kvinneguiden i 2004-2005 under brukernavnet valhalla?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor folk vil ha kontakt med en massemorder! så masse JÆVELSKAP han alene klarte og utføre, fortjener han ikke kontakt med noen! tenk på alle som skulle feira 20årsdagen sin i år,2 skulle til og med fylt 16 men som ble DREPT for 2år sia! og han syns dere det er interesant og høre fra?

Ja, det er jo det som gjør han så interessant!

Hvor ville verden vært i dag om man ikke var nysgjerrig på menneskehjernen og psykologi?

Syns du virker som en veldig dømmende person. Ikke mot han (vell, jo, men det er sann dømming), men mot oss som viser interesse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om han brukte kvinneguiden i 2004-2005 under brukernavnet valhalla?

Hehe, var den en radikal bruker her inne du ikke likte? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, var den en radikal bruker her inne du ikke likte? :P

Tja, det var en hyggelig og grei fyr. Mye av det han skrev har jeg senere lest i kompeniumet til breivik, - det derfor jeg lurer, pluss at dagbladet skrev at han har vært aktiv på over tyve norske forumsider, derfor jeg spør.

Alt fra hvordan han omtaler kongefamilien, japanere, muslimer, kvinner og den norske kirke.

Og han var kun opptatt av de fem tingene.

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det blir feil å unne mennesker som ABB denne oppmerksomheten. (selv om man ønsker det)

Han fortjener den rett å slett ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det var en hyggelig og grei fyr. Mye av det han skrev har jeg senere lest i kompeniumet til breivik, - det derfor jeg lurer, pluss at dagbladet skrev at han har vært aktiv på over tyve norske forumsider, derfor jeg spør.

Alt fra hvordan han omtaler kongefamilien, japanere, muslimer, kvinner og den norske kirke.

Og han var kun opptatt av de fem tingene.

Så ekkelt å tenke på at man kan ha prata med han... *grøss*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...