Gå til innhold

Tilbakemelldinger ønskes!


Rebeccaleh

Anbefalte innlegg

Hei! Det er ikke så alt for lenge siden jeg startet med å lage musikk, så dette er egentlig ganske nytt for meg! Men jeg har klart å få til 2 sanger foreløpig. Ikke av de beste, men jeg er fornøyd med resultatet ettersom jeg er helt nybegynner.

Jeg hadde satt utrolig stor pris på hvis dere kunne gått inn på linken og hørt sangene, og eventuelt gitt med noen tilbakemeldinger?

Nå skal det sies at jeg er god til å synge også og jeg har tenkt til å begynne å spille inn, men dette har jeg ikke rukket enda.

http://urort.p3.no/#!/Band/rebeccalehmann

Her er linken!

Takker på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Hórte pá disse ná. Er ikke helt min smak nár det gjelder musikk, syntes det ble kjedelig i lengden ogsá. Men det er et godt fórste forsók. Og kanskje det ville vaert mye bedre á hóre pá om du ogsá sang til dette?

Ellers er jeg ikke sá keen pá musikk som er dance, trance, techno, og lignende. ;) Liker en del fra 90'tallet, men ikke sá mye fra denne tiden ná.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker, er "hvem er du." Jeg ser et bilde av en dame som kan være bikka 30 (lyset gjør at ansiktet ser eldre ut), i et lite rom uten særlig med inventar, en tydelig hjemmemekka logo, og eksponeringsbehov selv om du ikke har laget en full låt enda. Det er en image som er vanskelig. Du er overhodet ikke stygg, men hele settingen skriker at du er ensom, ikke har et liv, og at du er spesiell (selv om det ikke skulle stemme). Ingen av delene er salgbart. Spesiell fordi det er sent å begynne med musikk, og fordi det krever ganske mye innsats å lære seg det du allerede viser at du får til. 30+ jenter som begynner med drum n bass like/ dubstep/ synthprogrammering - ja, eh, ja. Det er ikke heeeelt A4.