Gå til innhold

Tilbakemelldinger ønskes!


Rebeccaleh

Anbefalte innlegg

Hei! Det er ikke så alt for lenge siden jeg startet med å lage musikk, så dette er egentlig ganske nytt for meg! Men jeg har klart å få til 2 sanger foreløpig. Ikke av de beste, men jeg er fornøyd med resultatet ettersom jeg er helt nybegynner.

Jeg hadde satt utrolig stor pris på hvis dere kunne gått inn på linken og hørt sangene, og eventuelt gitt med noen tilbakemeldinger?

Nå skal det sies at jeg er god til å synge også og jeg har tenkt til å begynne å spille inn, men dette har jeg ikke rukket enda.

http://urort.p3.no/#!/Band/rebeccalehmann

Her er linken!

Takker på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Hórte pá disse ná. Er ikke helt min smak nár det gjelder musikk, syntes det ble kjedelig i lengden ogsá. Men det er et godt fórste forsók. Og kanskje det ville vaert mye bedre á hóre pá om du ogsá sang til dette?

Ellers er jeg ikke sá keen pá musikk som er dance, trance, techno, og lignende. ;) Liker en del fra 90'tallet, men ikke sá mye fra denne tiden ná.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker, er "hvem er du." Jeg ser et bilde av en dame som kan være bikka 30 (lyset gjør at ansiktet ser eldre ut), i et lite rom uten særlig med inventar, en tydelig hjemmemekka logo, og eksponeringsbehov selv om du ikke har laget en full låt enda. Det er en image som er vanskelig. Du er overhodet ikke stygg, men hele settingen skriker at du er ensom, ikke har et liv, og at du er spesiell (selv om det ikke skulle stemme). Ingen av delene er salgbart. Spesiell fordi det er sent å begynne med musikk, og fordi det krever ganske mye innsats å lære seg det du allerede viser at du får til. 30+ jenter som begynner med drum n bass like/ dubstep/ synthprogrammering - ja, eh, ja. Det er ikke heeeelt A4.

Jeg er også n00b, så du får ikke noe skikkelig kvalifisert på synth. Det blir lite variasjon når melodilinje erstattes helt av lfo-er med forskjellig frekvens. Pad-ene du bruker i bakgrunnen erstatter på en måte ikke melodi, da måtte du båret melodien med synging. Madonna gjør det en del. Du har også et lite skifte i rytmen, men totalen blir litt flatt. Plucken du la inn i den første låta var fin og spennende. Det er på ingen måte ræva, og det hadde vært spennende å høre med stemme. Masse potensiale her. Keep it up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker, er "hvem er du." Jeg ser et bilde av en dame som kan være bikka 30 (lyset gjør at ansiktet ser eldre ut), i et lite rom uten særlig med inventar, en tydelig hjemmemekka logo, og eksponeringsbehov selv om du ikke har laget en full låt enda. Det er en image som er vanskelig. Du er overhodet ikke stygg, men hele settingen skriker at du er ensom, ikke har et liv, og at du er spesiell (selv om det ikke skulle stemme). Ingen av delene er salgbart. Spesiell fordi det er sent å begynne med musikk, og fordi det krever ganske mye innsats å lære seg det du allerede viser at du får til. 30+ jenter som begynner med drum n bass like/ dubstep/ synthprogrammering - ja, eh, ja. Det er ikke heeeelt A4.

Jeg er også n00b, så du får ikke noe skikkelig kvalifisert på synth. Det blir lite variasjon når melodilinje erstattes helt av lfo-er med forskjellig frekvens. Pad-ene du bruker i bakgrunnen erstatter på en måte ikke melodi, da måtte du båret melodien med synging. Madonna gjør det en del. Du har også et lite skifte i rytmen, men totalen blir litt flatt. Plucken du la inn i den første låta var fin og spennende. Det er på ingen måte ræva, og det hadde vært spennende å høre med stemme. Masse potensiale her. Keep it up.

Takker for tilbakemelding!

Men jeg er 20 år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemelding!

Men jeg er 20 år :fnise:

Ta et bilde som ikke lager store skygger under kinnbeina! Veldig mørkt hår og øyenskygge kan også gjøre at du ser litt eldre ut. Ikke ta bilde opp mot taket.

Dette kan bli noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...