Gå til innhold

Tinder: Hva gjør man når det kommer en match?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hvordan går man frem?

Anonymous poster hash: 06964...e85

Skriv: "Kan jeg bite tåneglene dine?"

Endret av MS.MR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på Tinder - men dette er vel enkelt?

"Hei - vi har fått en match. Lyst til å chatte/skrive litt og se om det stemmer .. ?"

Endret av HandymanOslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Jeg synes det er greit å bare skrive "hei :)" jeg. De fleste som har begynt en samtale med meg har startet den med et hei, og kanskje spurt hvordan det står til eller sånn, og det synes jeg er helt ok. Man trenger ikke noen fancy åpningsreplikk (for å snakke med meg vertfall). Det er jo naturlig å begynne en samtale i det virkelige liv med et hei, så hvorfor skal det være så mye mer komplisert på tinder? Jeg merker at jeg blir litt skeptisk til de som innleder med komplimenter som at jeg er pen, nydelig, osv. Da tenker jeg at de gir sånne komplimenter til alle.

Hadde noen fulgt de tre første eksemplene i denne tråden hadde jeg fjernet han som match..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar en seiersdans, gjerne naken, rundt i leiligheten, setter meg ned med Tinder igjen, og sveiper videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen fulgt de tre første eksemplene i denne tråden hadde jeg fjernet han som match..

Et tegn på dårlig humor hos deg dersom slike åpenbare spøker hadde ført til sletting.

Anonymous poster hash: 022a8...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en seiersdans, gjerne naken, rundt i leiligheten, setter meg ned med Tinder igjen, og sveiper videre.

Jeg har inntrykk om at du ikke er alene om akkurat det.

Jeg synes det er greit å bare skrive "hei :)" jeg. De fleste som har begynt en samtale med meg har startet den med et hei, og kanskje spurt hvordan det står til eller sånn, og det synes jeg er helt ok. Man trenger ikke noen fancy åpningsreplikk (for å snakke med meg vertfall). Det er jo naturlig å begynne en samtale i det virkelige liv med et hei, så hvorfor skal det være så mye mer komplisert på tinder? Jeg merker at jeg blir litt skeptisk til de som innleder med komplimenter som at jeg er pen, nydelig, osv. Da tenker jeg at de gir sånne komplimenter til alle.

Hadde noen fulgt de tre første eksemplene i denne tråden hadde jeg fjernet han som match..

Her deler det visst på midten. Jeg har opplevd å bli unmatcha etter å ha hilst på "Hei," og ett eller annet pent som viste at jeg har lest profilen. Da skjønner jeg jo det at jeg bare kunne sagt, ok, jeg har tid å pule to timer på onsdag og en time på torsdag. Værsågod, velg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste er å skrive noe morsomt!

Og gjerne med et spørsmål i teksten.

Har hatt veldig suksess med " Forrige jeg matcha med sa han ville kappe meg i småbiter og fôre meg til kattene sine.. Vær så snill og si at du er normal!"





Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste er å skrive noe morsomt!

Og gjerne med et spørsmål i teksten.

Har hatt veldig suksess med " Forrige jeg matcha med sa han ville kappe meg i småbiter og fôre meg til kattene sine.. Vær så snill og si at du er normal!"

Hadde du skrevet det til meg hadde du ikke fått svar i hvertfal.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk om at du ikke er alene om akkurat det.

Men sånn heeeelt erlig, hvis det er noen jeg har håpet på å få match med og som virker skikkelig allrighte så sier jeg hei eller finner på noe morsomt. Livet er for kort til å vente på at menn skal få ut fingeren :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Et tegn på dårlig humor hos deg dersom slike åpenbare spøker hadde ført til sletting.

Anonymous poster hash: 022a8...d52

Da får jeg bare ha dårlig humor da, sånne "spøker" faller ikke i så god jord hos meg, men så er jeg ikke ute etter et ligg heller. Dessuten, når man bare skriver med noen er det vanskelig å avgjøre hva som er tull og ikke. Hadde sletta han som match fordi jeg hadde tenkt "han der er ute etter et ligg, jeg har andre ønsker". Men uansett, menn som skriver knulle? og vil du være bitcha mi? som åpningsreprlikk er ikke min type menn, så det er jo vinn-vinn :) Det er jo bare å skrive det da så slipper du å ha med damer som meg å gjøre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest white tiger

Jeg har inntrykk om at du ikke er alene om akkurat det.

Her deler det visst på midten. Jeg har opplevd å bli unmatcha etter å ha hilst på "Hei," og ett eller annet pent som viste at jeg har lest profilen. Da skjønner jeg jo det at jeg bare kunne sagt, ok, jeg har tid å pule to timer på onsdag og en time på torsdag. Værsågod, velg.

Ja, det spørs vel hva dama er ute etter. Så da må du jo velge å skrive åpningsreplikk ut ifra dine egne forventninger ved å være på tinder. Er du ute etter noe mer seriøst, skriv et hei pluss evt noe mer, og de seriøse som ønsker kontakt vil svare, er du ute etter sex skriv "pule?" og de som vil det samme og ønsker kontakt vil svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen fulgt de tre første eksemplene i denne tråden hadde jeg fjernet han som match..

Så du liker ikke knullings altså. Hva gjør du på tinder egentlig?

Anonymous poster hash: 813f2...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest white tiger

Så du liker ikke knullings altså. Hva gjør du på tinder egentlig?

Anonymous poster hash: 813f2...943

Møter andre som også er ute etter noe mer seriøst. For de finnes faktisk på tinder, tro det eller ei. Har flere jeg kjenner som har møtt kjæresten sin der. (Dessuten så liker jeg sex, men ikke med hvem som helst).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ingenting rett og slett fordi jeg ikke får noe igjen for det.

Jeg prøvde på mange forskjellige "åpnere" tidligere. Alt fra "Hei til noe jeg likte i profilen" men det er ingen som svarer, men om jeg noengang får en melding etter en match der inne fra en jente får hvertfall hun svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste er å skrive noe morsomt!

Og gjerne med et spørsmål i teksten.

Har hatt veldig suksess med " Forrige jeg matcha med sa han ville kappe meg i småbiter og fôre meg til kattene sine.. Vær så snill og si at du er normal!"

Gud så klient. Det var ikke morsomt i alle fall.

Anonymous poster hash: 73b99...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tegn på dårlig humor hos deg dersom slike åpenbare spøker hadde ført til sletting.

Anonymous poster hash: 022a8...d52

Noen mener det faktisk seriøst😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...