Gå til innhold

Kontaktet av kompis av eks på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg når jeg finner ut at en jeg har fått match med på tinder og har tatt kontakt med meg, er kompis/kollega med eksen min..?? Tingen er det at han vet ikke at jeg vet.. :P Jeg har i ettertid sett bilder av eksen min og han sammen og vet de henger sammen en del. De ble venner etter vi slo opp så har aldri truffet kompisen. Men hva gjør jeg så..? Føler ikke jeg kan si noe til han heller (=stalker..). Det er rimelig nytt og vi har ikke utvekslet mange ordene.. Men vil si noe før det blir noe mer utav det. Spørsmålet er bare hva og hvordan.. Help please! :)

Anonymous poster hash: df17c...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør jeg når jeg finner ut at en jeg har fått match med på tinder og har tatt kontakt med meg, er kompis/kollega med eksen min..?? Tingen er det at han vet ikke at jeg vet.. :P Jeg har i ettertid sett bilder av eksen min og han sammen og vet de henger sammen en del. De ble venner etter vi slo opp så har aldri truffet kompisen. Men hva gjør jeg så..? Føler ikke jeg kan si noe til han heller (=stalker..). Det er rimelig nytt og vi har ikke utvekslet mange ordene.. Men vil si noe før det blir noe mer utav det. Spørsmålet er bare hva og hvordan.. Help please! :)Anonymous poster hash: df17c...917

Oi!

Det er kleint :fnise:

Anonymous poster hash: 4f0c2...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint ja! No shit.. :D haha!

Vente til jeg møter han.. Jeg vil helst ikke at det skal gå så langt at vi møtes :/ Er ikke innstilt på å holde på med kompiser av eksen som gjør at vi evt i fremtiden må heng sammen. Uaktuelt.. Så jeg vet ikke om jeg kan nevne at jeg føler jeg har sett han før eller noe..? Tinder og felles venner på Facebook er jo ikke noe å stole på har jeg sett. For da hadde jo eksen min kommet opp som felles venn, samt 3 til. Nå står jo bare 1 felles venn, som for øvrig er venninne med eksen min. Jeg kunne kanskje spurt hvordan han kjenner henne så kommer vi frem til eksen min til slutt? :P

Anonymous poster hash: df17c...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle de felles vennene våre er venner av eksen min og alle er kollegaer.... For en suppe.

Ts

Anonymous poster hash: df17c...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir liksom for teit å bare slette han også..? Har jo hatt en hyggelig tone mellom oss, selv om det bare har vært et par tre meldinger..

Anonymous poster hash: df17c...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si at du ikke er interessert? Ikke ta kontakt, svar kort og høflig, så dør det ut av seg selv?



Anonymous poster hash: 1403c...847
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...