Gå til innhold

Daten trykker aldri "likes" på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten min trykket "likes" på facebook før han møtte meg, men nå gjør han det aldri lenger. Han sier at han likte meg bedre i virkeligheten enn på nettet. Og vi har datet lenge nå.

Men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan trykke en "likes" på facebook, hvis han er nok interessert i meg?

Jeg har postet innlegg som jeg vet at han liker også.....



Anonymous poster hash: 29eaf...cc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i facebook likes.

Han liker deg i virkeligheten, hvorfor skal han måtte bevise det på fb via likes?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han synes det er viktigere å si det til deg direkte? Tenk om det var omvendt.

trådstarter: hehe, maybe ;) Jeg blir ikke klok på menn ;)

Anonymous poster hash: 81ff3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trådstarter: hehe, maybe ;) Jeg blir ikke klok på menn ;)

Anonymous poster hash: 81ff3...b9f

Jeg blir ikke klok på deg

Anonymous poster hash: a1d65...31c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke klok på deg

Anonymous poster hash: a1d65...31c

ha ha sniken

Anonymous poster hash: e3e14...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har oppdaget at du suger i engelsk?



Anonymous poster hash: c322a...723
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min slutta med det også, han er lei facebook og leser bare meldinger, ikke nyhetsstrømmen.

Ta deg en tur ut i frisk luft og glem facebook en stund, det er bare sunt. Du kan jo spørre om han vil bli med ut med samme, så kanskje han trykker "liker" på smilet ditt istedet ;)



Anonymous poster hash: 8f880...68f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke tro at han fyren din ennå ikke har gjennomskuet hva slags nutjob du er.

Anonymous poster hash: 93bcb...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir latterliggjort her, men jeg skjønner hva du mener. Har også datet en fyr som ikke ga meg noe likes på FB. Og for meg virker det som han ikke var særlig interresert når han ikke kunne "vise" meg at han likte det jeg gjorde. Det var feriebilder f.eks. Hadde han nå bare kommentert utenom FB "så fine bilder. Ser ut som du har hatt det fint på ferie" eller noe hadde det vært greit.

Men man er jo i en fase der man skal prøve å få den andre på kroken, så jeg synes det er merkelig å ikke vise interesse på den måten også.

Anonymous poster hash: 30f6b...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så viktig med likes på fb? Å bli skrytt av og likt irl er vel enda bedre! Eller? Tenk hvor mange som bare trykker på like for å "være med" men irl så bryr de seg ikke. Veldig mye av det om dagen. Trenger folk fb likes for å føle seg elsket eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir latterliggjort her, men jeg skjønner hva du mener. Har også datet en fyr som ikke ga meg noe likes på FB. Og for meg virker det som han ikke var særlig interresert når han ikke kunne "vise" meg at han likte det jeg gjorde. Det var feriebilder f.eks. Hadde han nå bare kommentert utenom FB "så fine bilder. Ser ut som du har hatt det fint på ferie" eller noe hadde det vært greit.

Men man er jo i en fase der man skal prøve å få den andre på kroken, så jeg synes det er merkelig å ikke vise interesse på den måten også.

Anonymous poster hash: 30f6b...d9d

Trådstarter: Er helt enig. Han trykker "liker" på hva kameratene hans gjør, men ikke på hva jeg gjør. Og jeg synes det er merkelig. Jeg vil jo ikke si det til han. For jeg mener at det virker dumt å si det. Ja, mange latterlggjør at jeg henger meg opp i det. Men såklart reagerer jeg når han tidligere trykket "likes" på facebook på ting jeg la ut. Og etter at vi møttes så gjør han det ikke lenger, tiltross for at han sier at han likte meg bedre i virkeligheten.

Hadde en annen som jeg datet som oppførte seg likt. Og tilslutt så kom det frem at han måtte det fordi han hadde noe å skjule, og var redd for at folk skulle få en anelse av meg.

Er det noen menn eller kvinner som ikke trykker "likes" på hva daten gjør? Vil gjerne vite grunnen ;)

Anonymous poster hash: 81ff3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det motsatt. Hver gang jeg poster noe på fb, piper det i mobilen hans og han liker ALT.

Er vi ute på tur sjekker han oss begge inn over alt. "Nå kjører vi inn på fergen" "nå er vi på neste ferge" "kaffepause" osv. Aaaaargh.

Anonymous poster hash: f7570...e46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det motsatt. Hver gang jeg poster noe på fb, piper det i mobilen hans og han liker ALT.

Er vi ute på tur sjekker han oss begge inn over alt. "Nå kjører vi inn på fergen" "nå er vi på neste ferge" "kaffepause" osv. Aaaaargh.

Anonymous poster hash: f7570...e46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det motsatt. Hver gang jeg poster noe på fb, piper det i mobilen hans og han liker ALT.

Er vi ute på tur sjekker han oss begge inn over alt. "Nå kjører vi inn på fergen" "nå er vi på neste ferge" "kaffepause" osv. Aaaaargh.

Anonymous poster hash: f7570...e46

Trådstarter: da vil jeg si at han er interessert, mens jeg har en som jeg føler enten ikke helt vet hva han vil, eller vil kun ha meg til en "venn / og sexpartner", så jeg tror at det er derfor han opererer slik som han gjør.

Anonymous poster hash: 81ff3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du et forslag til løsning; Kjøp 20 hvite t-skjorter, spittusjer i ymse farger, så skriver du "LIKES" på brystet på skjortene. Så bruker du kun disse t-skjortene når du møter han, DA skal du se at han begynner å trykke likes på deg igjen :laugh::laugh::laugh:

Kjenner du han godt? Eller er det bare en du nettopp har møtt? Er det sannsynlig at han driver med flere enn deg? Da kan han jo være redd for at den andre skal bli mistenksom på hvorfor han liker deg så ofte. Evnt kan det være så enkelt, at han ikke får opp alle postene fra deg. Så han ser dem ikke, uten å gå direkte inn på profilen din. Eller, han vil ha et forhold til deg IRL, ikke på FB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...