Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp, du har ikke prøvd:) Hvis du mener at løpet er kjørt , og du ikke har vært på sukker eller tinder som hele byen har profil på, og du jobber hele dagen, du tar ikke initiativ når du møter noen...? Da må du bare ta motet til deg og lage en profil!

Har hørt mye negativt om nettsjekking. Tror ikke det er så bra som enkelte av dere skal ha det til. Jeg er ikke så interessert i å skrive med/møte vilkårlige folk på den måten.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det blir et møte der du lærer å kjenne et nytt menneske. Det er på ingen måte desperat. Det er en mulighet, en sjanse. Griper du den ikke så er det ditt valg. Men når du har tatt mange nok av de valgene gjennom livet vil du bli bitter for at du aldri hadde muligheten til å ta de valgene, til trass for at de var der hele tiden.

Det skader ikke å treffe henne, bare for en kopp kaffe og en hyggelig prat. Ingen av dere kommer til å gå der fra og tenke, "hva i all verden er det jeg driver på med, er jeg så desperat". I stedet vil du sitte igjen med, "det var hyggelig, jeg er glad for at jeg grep sjansen når tilbudet var der".

Det er mitt tips til deg.

Anonymous poster hash: edee9...579

Ikke enig. Sannsynligheten er minimal for at det skal klaffe mellom meg og en tilfeldig person på Internett. Hadde det vært så lett, hadde jeg nok ikke vært singel.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Sannsynligheten er minimal for at det skal klaffe mellom meg og en tilfeldig person på Internett. Hadde det vært så lett, hadde jeg nok ikke vært singel.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Det er en unnskyldning, ikke et faktum. For fakta er at sjansene er like små/store for at du møter "den eneste ene", om du treffer folk du er blitt kjent med på nettet som om du treffer folk du er blitt kjent med gjennom speideren. Hvordan du er blitt kjent med dem er irrelevant, så lenge en prater om tilfeldige personer er sjansene like små/store uansett.

Så det er ikke det det handler om her. Det handler om at du ikke er tøff nok til å treffe henne. Det er synd, og det er nok også derfor du er singel. Fordi du er redd for å kaste deg ut i det. Du er redd for å være sårbar.

Anonymous poster hash: edee9...579

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Sannsynligheten er minimal for at det skal klaffe mellom meg og en tilfeldig person på Internett. Hadde det vært så lett, hadde jeg nok ikke vært singel.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Du trenger deg selv inn i et hjørne hvis du ikke er åpen for nye måter å møte mennesker på. Jeg tror du trenger å komme ut av komfortsonen og begynne å bare treffe nye mennesker, uten å legge press på deg selv om det skal klaffe eller ei. Hva skader det deg å ta en kaffe med LOFFIN? Kanskje får du en ny venn? Kanskje blir det en date? Kanskje blir det ingenting og du har tapt 30 kr på en kaffe. Tenk på det sånn at jo flere du møter jo mer tydelig blir det for deg hva slags kvinne du er ute etter. Nå sitter du bare bak en skjerm stappfull av teorier, men med veldig lite praksis.

Anonymous poster hash: ec13a...670

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hissige dere blir. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Folk har en tendens til å bli ganske direkte i tonen på nettfora når en trådstarter ikke tar til seg velmente råd.

Anonymous poster hash: ec13a...670

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har en tendens til å bli ganske direkte i tonen på nettfora når en trådstarter ikke tar til seg velmente råd.

Anonymous poster hash: ec13a...670

Synes det ble litt i meste laget. 'Min type' kvinne ville neppe tilbudt dater over et forum som dette. Jeg syntes derfor tilbudet til FLOFFIN ble helt feil. Må være lov det vel. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble litt i meste laget. 'Min type' kvinne ville neppe tilbudt dater over et forum som dette. Jeg syntes derfor tilbudet til FLOFFIN ble helt feil. Må være lov det vel. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Men hva er din type kvinne, da?? Det virker veldig som du har gitt opp!

Jeg er ganske lik som deg. Siv.lk, jobber mye, 33 og single. Men har jo ikke gitt opp selv om det virker vanskelig å møte noen! Synes det er vanskelig å skjønne hvor jeg kan møte noen, og er ikke av de som drukner i oppmerksomhet på nettet.

Men ikke snakk om at jeg gir opp! Er ute på ting, er nyskjerrig på folk jeg møter og spør folk jeg kjenner om de ikke har en single kompis. Man må leve i håpet og være positiv!!

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Sannsynligheten er minimal for at det skal klaffe mellom meg og en tilfeldig person på Internett. Hadde det vært så lett, hadde jeg nok ikke vært singel.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Du skal ha flaks om det matcher med den første, ja! Men kanskje hun kjenner noen som kan passe? Uansett er det kjekt å ha prøvd blind date en gang, da oppdager man at det ikke er så skummelt og terskelen blir lavere for å prøve igjen neste gang!

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble litt i meste laget. 'Min type' kvinne ville neppe tilbudt dater over et forum som dette. Jeg syntes derfor tilbudet til FLOFFIN ble helt feil. Må være lov det vel. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Det virker ikke som om du egentlig vil ha en dame for du er ikke villig til å legge inn litt innsats i å få deg en. Du har fått mange fine forslag her, og alt du sier er at ingenting passer for deg.. Du kan ikke sitte hjemme i sofaen og vente på at en passende dame ringer på døra di. Noe må du gjøre, enten det er å ta mer initiativ i det virkelige liv eller prøve ut tinder eller nettdating.

Jeg er selv på tinder og har møtt noen menn derfra. Det har ikke klaffet, men det er jo ikke forgjeves fordi. Jeg lærer jo mer om hvilken mann jeg vil ha, og det blir lettere å gå på flere dater etter å ha gjort det noen ganger, dessuten har vi hatt det hyggelig. Du får jo til og med en date slengt i fanget av en dame du ikke aner noen ting om annet enn at hun tilbyr deg å gå på date, og du avviser det tvert. Du må ut av komfortsonen din. Ok, du liker ikke skrive med tilfeldige på nett/mobil, men prøv! Hva har du egentlig å tape? Grunnen til at du ikke har kjæreste er fordi du ikke har lagt inn noe som helst innsats i å få deg en, og da er det dette du må forandre.

Anonymous poster hash: 8c847...43a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er din type kvinne, da?? Det virker veldig som du har gitt opp!

Jeg er ganske lik som deg. Siv.lk, jobber mye, 33 og single. Men har jo ikke gitt opp selv om det virker vanskelig å møte noen! Synes det er vanskelig å skjønne hvor jeg kan møte noen, og er ikke av de som drukner i oppmerksomhet på nettet.

Men ikke snakk om at jeg gir opp! Er ute på ting, er nyskjerrig på folk jeg møter og spør folk jeg kjenner om de ikke har en single kompis. Man må leve i håpet og være positiv!!

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Jeg liker litt 'dype' kvinner. Som leser og filosoferer og slik. Som har studert på øvre Blindern. Har en venninne som er sånn, men hun er dessverre opptatt. Vet heller ikke om denne typen damer er interessert i meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de litt hissige svarene jeg nå har fått av flere, får jeg nesten inntrykk av at mange kvinner blir provosert over at en singel mann på 34 ikke ønsker nettsjekking og blinddates?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å møte noen.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Vi kan jo gå på date? Bor rett utenfor Oslo og er 33 år:)

Kom igjen, hopp i det, TS! ;)

Sjansen er der. Du har en sjanse til å "møte noen". Hva venter du på?

Anonymous poster hash: edee9...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen, hopp i det, TS! ;)

Sjansen er der. Du har en sjanse til å "møte noen". Hva venter du på?

Anonymous poster hash: edee9...579

Jeg møter folk hele tiden. Ikke på date, men i andre sammenhenger. Er ikke så desperat at jeg hopper på enhver invitasjon som kommer via Internett. Må være lov å svare nei, vel? Som nevnt tviler jeg på at en som tilbyr dater over kvinneguiden er min type.

Ser at jeg kanskje virker noe patetisk og desp i mitt hovedinnlegg. Ikke sånn jeg er.

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke enig. Sannsynligheten er minimal for at det skal klaffe mellom meg og en tilfeldig person på Internett. Hadde det vært så lett, hadde jeg nok ikke vært singel.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Du må se på det som en mulighet til å øve deg på å treffe damer! Å treffe damer er en treningssak det også :)

Du må starte ett sted, ellers risikerer du å fremstå som en sosial kløne når du endelig får deg en date med "den rette".

Anonymous poster hash: db5c1...ade

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se på det som en mulighet til å øve deg på å treffe damer! Å treffe damer er en treningssak det også :)

Du må starte ett sted, ellers risikerer du å fremstå som en sosial kløne når du endelig får deg en date med "den rette".

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Kvinner er så forskjellige. Nytter ikke å øve seg på en for så å lykkes med en annen som er helt ulik.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg kanskje virker noe patetisk og desp i mitt hovedinnlegg. Ikke sånn jeg er.

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Du har lyst til å møte noen, men du har ikke lyst? Du virket ærlig og sårbar i ditt hovedinnlegg. Nå virker du distansiert og kald. Det virker ikke lenger som om du er så veldig interessert i å møte noen.

Anonymous poster hash: edee9...579

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lyst til å møte noen, men du har ikke lyst? Du virket ærlig og sårbar i ditt hovedinnlegg. Nå virker du distansiert og kald. Det virker ikke lenger som om du er så veldig interessert i å møte noen.

Anonymous poster hash: edee9...579

Vil gjerne framstå ærlig og sårbar. Bare likte ikke at så mange så ut til å sette likhetstegn mellom det og desperat.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...