Gå til innhold

Er man penere eller styggere enn man tror?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i hvert fall styggere enn jeg tror. Det ser jeg når jeg ser bilder av meg selv der jeg ikke "poserer" eller smiler rett i kameraet...

Anonymous poster hash: 14c3b...bca

prøv igjen å ta film av degselv. noen tar seg bare ikke bra ut på bilder / blir foreviget i et dårlig øyeblikk. er du like stygg på film, da er du stygg :P

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok mange som har høye tanker om segselv ja.

jeg vet personlig om flere jenter som tror at siden det er så få gutter som prøver seg på dem, så må det være fordi de er FOR PENE, så pene at gutta ikke tør prøve seg. da snakker vi.

vil du vite den harde sannhet får du nesten legge ut et par selfies på hotornot og lignende sider.

får du lav score kommer du til å fornekte det uansett, så hvor mye vits det egentlig er.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg føler faktisk jeg ser best ut tidlig på morgenen :) Føler meg aldri pen...men det går veldig fint...man mister endel ting i livet pga av det, men man kan jo også slippe å bli dømt for å være pen og dum f.eks ;) Hehe

Unngår speilet så ofte jeg kan ...det sprekker hele tiden. Blir fort jækli dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg verdens beste selvbilde, så det er sjelden jeg synes jeg er pen. Det kommer an på dagsformen, lyset, klærne, håret osv. Håper virkelig ikke at jeg er styggere enn jeg tror... Synes forresten det er rart hvis de fleste tror de er over snittet pene. Det inntrykket har jeg ikke fått av mine venner i hvert fall.

Anonymous poster hash: 8680e...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok mange som har høye tanker om segselv ja.

jeg vet personlig om flere jenter som tror at siden det er så få gutter som prøver seg på dem, så må det være fordi de er FOR PENE, så pene at gutta ikke tør prøve seg. da snakker vi.

vil du vite den harde sannhet får du nesten legge ut et par selfies på hotornot og lignende sider.

får du lav score kommer du til å fornekte det uansett, så hvor mye vits det egentlig er.... ;)

Hehehe følte meg truffet av den! Men på sånne dating sider og før da jeg hadde åpen profil på fb fikk jeg latterlig mange likes, kommentarer, venne forespørsel og mld av gutter og menn.. men nåå er mange av de mennene styggere og styggere . Så kanskje jeg er blitt for gammel? Er 23. Men jeg går rundt og tenker jeg er kanskje for pen og at menn ds kan føle seg truet /redd for å bli avvist og derfor blir det de ekstra stygge igjen fordi de tenker de har ikke noe å tape?

Mye kan handle om vinkler også. Liker ikke at andre tar bilder det blir ofte rart men hvis jeg tar selv og filmer så er det kjempe bra.

Hvis alle er iver snittet så er jo kanskje snittet høyere da enn hva vi alle tror. En som er på "Snittet" høres jo ikke noe pen ut akkurat.

Men ja hva da om man faktisk er veldig pen og sjarmerende glad osv så hvor blir det av mannfolka? Er det fordi jeg er sjenert eller er det faktisk sånn at menn er redde for å bli avvist? Jeg trodde mannfolk flest var litt blinde for muligheten for å bli avvist og bare kjørte på jeg. Hm? Og er ikke for å virke hoven eller noe man dette har jeg lurt på lenge og litt teit å spørre folk irl om det

Anonymous poster hash: 6690a...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok mange som har høye tanker om segselv ja.

jeg vet personlig om flere jenter som tror at siden det er så få gutter som prøver seg på dem, så må det være fordi de er FOR PENE, så pene at gutta ikke tør prøve seg. da snakker vi.

vil du vite den harde sannhet får du nesten legge ut et par selfies på hotornot og lignende sider.

får du lav score kommer du til å fornekte det uansett, så hvor mye vits det egentlig er.... ;)

Men det er jo sant at det er noen jenter som er for pene til at menn flest tør å prøve seg. Nå er tydeligvis ikke disse venninnene du nevner blant dem da. Har du aldri opplevd at en jente har vært for pen til at du tør å prøve å sjekke henne opp? I så fall er du sikkert veldig kjekk. Men de fleste menn er jo ikke veldig kjekke.

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo sant at det er noen jenter som er for pene til at menn flest tør å prøve seg. Nå er tydeligvis ikke disse venninnene du nevner blant dem da. Har du aldri opplevd at en jente har vært for pen til at du tør å prøve å sjekke henne opp? I så fall er du sikkert veldig kjekk. Men de fleste menn er jo ikke veldig kjekke.

Anonymous poster hash: a1ea6...3b6

Synes det finnes mange kjekke menn, jeg!

Anonymous poster hash: 8680e...aff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som stygg. Og får vel egentlig det bekreftet ganske ofte, ingen kjæreste, ingen mannfolk som ser på meg hvis jeg noen gang skulle forvirre meg ut på byen. Kan ikke fordra å se bilder av meg selv. Unngår helst speil, med mindre det er på badet.

Vil si at jeg har en ganske realistisk oppfattning av meg selv, ettersom jeg aldri har blitt fortalt noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

mener jo selv jeg er hot stuff men er jo tydeligvis ikke det når jeg får null oppmerksomhet fra det motsatte kjønn :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig vanskelig å vite hva man er syntes jeg.

Noen ganger skulle jeg ønske man kunne få tilbakemeldinger på bilder på en trivelig måte haha. Ikke at folk skal skryte deg opp i skyene selv om du ser forjævlig ut, men at du ikke ble drept av drittslenging heller.

Det hadde vært litt artig å vite hvilken "Liga" man er i.

(Selv om såklart andre ting en utseendet spiller en stor rolle.. Som utstråling osv.)

TJOHEI så overfladisk jeg skrev nå :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i Norge er ikke akkurat berømt for å gi komplimenter til tilfeldige personer på gate eller andre settinger.

Endret av Electron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er jeg ganske fornøyd med utseendet, men noen ganger har jeg en dårlig dag og får noia. Som i dag f.eks. Jeg får mange komplimenter fra menn og damer, som sier at jeg er pen. Er det vanlig? Er det ikke bare noe menn sier for å få oss jenter til sengs? Akkurat nå føler jeg meg litt teit :)

Anonymous poster hash: 634df...eae

Kommer an på dsgsformen tror jeg. Tror alle har dager de føler seg pene men mindre pene andre dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror man er styggere enn man tror, rett og slett for at når man ser i speilet har man gjerne en tendens til å vende seg til den vinkelen/smile på den måten som man ser penest ut :) Ikke at man er stygg, altså, men man ser kanskje litt mindre pen ut enn det man kanskje tror

Jeg tror mange er penere enn de tror. Men at bilder kan fucke opp om man er litt uheldig. Er jo noen ganger man ser bra ut på et bilde mens en annen gang ser man ræva ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Man er penere enn man tror, enkelt og greit. Vi finner alltid feiler på oss selv som ikke andre ser eller bryr seg om. Alt for mange tenker negativt om sitt eget utseendet. Smil får mennesker vakre!

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg tenker at jeg er penere enn det jeg er objektivt sett, men det gjør meg ingenting. Det viktigste er tross alt at jeg er fornøyd med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det kommer an på dagsform; selvtillit og utstråling.

Når jeg har det bra, har jeg fått kompliment på bussen.

Når jeg har det kjipt, kjenner jeg blikkene liksom :P

Anonymous poster hash: 75fdd...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser penere ut når jeg er glad om noen knipser et bilde. Hvis noen tar snikbilder av meg når jeg ikke er glad/er sur eller deppa er jeg igrunn ganske lik frankensteins monster.

Tror jeg ser ganske normal ut igrunn, verken pen eller stygg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg er gjennomsnittlig.
Men jeg vet at noen syntes jeg er ekstremt pen og andre syntes jeg er stygg. Folk har fortalt meg begge deler, fordi de syntes forskjellige ting er pent og stygt rett og slett. Jeg tror ikke man er styggere/penere enn man tror, men jeg tror at alle ser deg forskjellig. Og du ser jo degselv helt annerledes enn alle andre.



Anonymous poster hash: a1095...488
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...