Gå til innhold

Er han sjenert, treig eller uinteressert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, farlig sant! Men burde jeg sende han en mld på facebook da? :o

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Hvor som helst hvor det blir en melding direkte fra deg og direkte til ham. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts

Hmmm, gutter er så kompliserte. Hvordan burde jeg gå frem da? Prate med han? Er like dum på flørting som han da..

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Du er akkurat som meg. Jeg sliter alltid med å få utttrykkt og sagt hva jeg føler til noen, for jeg vil alltid verne meg selv. Også går jeg heller å tenker for meg selv istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santsantsant.. Men er så forbanna redd for avslag at det er nesten farlig..

ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Jeg har det akkurat på samme måte. Verner meg selv for avslag, og vil heller lese hvor jeg har personen først. Men det er ikke lett å lese den heller. Og så vil jeg at han skal si det til meg først... Menn er jo ofte så modig at de sier det de føler, og hvis de ikke sier det så tror jeg at de ikke skikkelig interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? fikk du svar?

Anonymous poster hash: d2958...c23

Har ikke skrevet personlig melding til han enda, jeg tror jeg venter litt. Er så pysete, heeehhhhh

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat på samme måte. Verner meg selv for avslag, og vil heller lese hvor jeg har personen først. Men det er ikke lett å lese den heller. Og så vil jeg at han skal si det til meg først... Menn er jo ofte så modig at de sier det de føler, og hvis de ikke sier det så tror jeg at de ikke skikkelig interessert.

Menn er kompliserte. Det er ekstra vanskelig å tyde de som er litt sjenert og usikker. Så bra vi er i samme båt da! Jeg skal vente å se et par dager å se om han gjør noe, hvis ikke får jeg kjøre på eller gi opp. Møter han på en fest snart og føler det blir enklere å si det face to face.

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje på tide å legge facebook, twitter, instagram osv til side, og spørre om fyren blir med å ta en kaffe? :P

Greit å kommunisere sammen i virkeligheten når man skal finne ut av slike ting!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å legge facebook, twitter, instagram osv til side, og spørre om fyren blir med å ta en kaffe? :P

Greit å kommunisere sammen i virkeligheten når man skal finne ut av slike ting!

Ja, sant det! Men møter han aldri noe annet sted en fest da, og vi bor på samme sted.. Men til informasjon så er jeg 19, vi driver ikke med kaffedates :P

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal skrive en melding til han og spørre om han vil finne på noe. Kjedelig hvis det bare blir en sosiale medier- og festgreie ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette er kanskje skikkelig teit, eller høres dumt ut. MEN, jeg sender snaps hver dag, og han sender ingen utenom noen få etter HAN adda MEG. Hallo? Vitsen med snapchat da?

Ja, jeg burde helst sende han en melding. Skulle ønske det var så lett, men hva om han ikke svarer på meldinger heller da. Er så livredd for å få avslag. Selv om det er bedre å få vite sannheten, men det er så lett å si. Er så vanskelig å fullføre. Livet.



Anonymous poster hash: 65d75...8b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er kompliserte. Det er ekstra vanskelig å tyde de som er litt sjenert og usikker. Så bra vi er i samme båt da! Jeg skal vente å se et par dager å se om han gjør noe, hvis ikke får jeg kjøre på eller gi opp. Møter han på en fest snart og føler det blir enklere å si det face to face.

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Jeg er akkurat som deg. Nå sendte jeg en melding til min date. Jeg prøver å vise han interesse så godt jeg kan , slik at han ikke føler at det er bare han som tar intiativ til enkelte ting. Foreks så er det alltid han som tar intiativet til et kyss. Jeg tør ikke. For jeg er en pyse, og redd for avvisning. For jeg har opplevd mye ubehagelige situasjoner med andre dater før. Men uansett er det i nuet vi lever. Men det er gjerne lurt å vise litt og litt forsiktig hva en føler,,med foreks meldinger med hjerter i.. tenker på deg, osv. Slike ord er ikke noe man får et avslag på vanligvis. Men hvis jeg skriver: Jeg vil være kjæresten din... Da kan jeg risikere et avslag så det tør jeg ikke. Han vet hvor interessen min ligger bare med de småting jeg skriver. Derfor anbefaler jeg deg å prøve det samme som jeg gjør. Så ser du reaksjonen. Da vet han hvor landet står uten at han kommer med en direkte ekkel melding tilbake, men da har han annledning til å vise deg hva du betyr han også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette er kanskje skikkelig teit, eller høres dumt ut. MEN, jeg sender snaps hver dag, og han sender ingen utenom noen få etter HAN adda MEG. Hallo? Vitsen med snapchat da?

Ja, jeg burde helst sende han en melding. Skulle ønske det var så lett, men hva om han ikke svarer på meldinger heller da. Er så livredd for å få avslag. Selv om det er bedre å få vite sannheten, men det er så lett å si. Er så vanskelig å fullføre. Livet.

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Det er sant. Det er så utrolig vanskelig dette med avslag. Å si for mye følelser, kan bety avslag. Lett å si at vi skal bare si det vi har på hjertet, men det å få noen kalde ord tilbake er værre enn at noe renner bare ut i sanden synes jeg. Bedre å sende småord, og vise at du liker personen, og hvis han gjør det samme så møter han deg, og vil være med deg. Men å si store ord, der man kan få en smell tilbake.. Nei ikke igjen. Det har jeg gjort før!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette er kanskje skikkelig teit, eller høres dumt ut. MEN, jeg sender snaps hver dag, og han sender ingen utenom noen få etter HAN adda MEG. Hallo? Vitsen med snapchat da?

Ja, jeg burde helst sende han en melding. Skulle ønske det var så lett, men hva om han ikke svarer på meldinger heller da. Er så livredd for å få avslag. Selv om det er bedre å få vite sannheten, men det er så lett å si. Er så vanskelig å fullføre. Livet.

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Risikoen for avslag er selvsagt der, men jeg er ganske sikker på at det er verdt det å sende han en melding, uansett hvordan det går. Det er min erfaring i hvert fall. Så får du et svar, enten det er positivt eller ei :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, dette er kanskje skikkelig teit, eller høres dumt ut. MEN, jeg sender snaps hver dag, og han sender ingen utenom noen få etter HAN adda MEG. Hallo? Vitsen med snapchat da?

Ja, jeg burde helst sende han en melding. Skulle ønske det var så lett, men hva om han ikke svarer på meldinger heller da. Er så livredd for å få avslag. Selv om det er bedre å få vite sannheten, men det er så lett å si. Er så vanskelig å fullføre. Livet.

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Hvorfor i svarte skal du være så livredd for å få avslag? Andre steder har folk en legitim frykt for å bli drept, voldtatt, torturert og du er pissredd for at du kanskje skal antyde overfor en person at du liker han, og så kan det hende han ikke er interessert. SKJERPINGS! Du trenger ikke si du liker ham, men prøv å ta initiativet til å treffes i det minste.

Anonymous poster hash: c8477...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i svarte skal du være så livredd for å få avslag? Andre steder har folk en legitim frykt for å bli drept, voldtatt, torturert og du er pissredd for at du kanskje skal antyde overfor en person at du liker han, og så kan det hende han ikke er interessert. SKJERPINGS! Du trenger ikke si du liker ham, men prøv å ta initiativet til å treffes i det minste.

Anonymous poster hash: c8477...3b7

Det er verdt å sende han melding, men en må pakke det inn og tolke han før trådstarter gjør det. Jeg skjønner at trådstarter er som meg. Livredd for avslag, for å få et skriftlig eller muntlig avslag tærer på selvtilliten. Men det er samtidig lurt å uttrykke seg til han på en måte slik at han forstår interessen i det minste. Det kan man gjøre bare med å sende han hjerter i meldinger, tenker på deg <3, osv. Skal ikke så mye til. Det er slik jeg opererer. Og da føler jeg at jeg skåner meg selv litt i det jeg gjør det men samtidig så sier jo det seg selv at jeg har interesse for en jeg skriver sånnt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i svarte skal du være så livredd for å få avslag? Andre steder har folk en legitim frykt for å bli drept, voldtatt, torturert og du er pissredd for at du kanskje skal antyde overfor en person at du liker han, og så kan det hende han ikke er interessert. SKJERPINGS! Du trenger ikke si du liker ham, men prøv å ta initiativet til å treffes i det minste.

Anonymous poster hash: c8477...3b7

Okei, du har et poeng! Hadde jeg skulle råde andre hadde sagt og ment akkurat det samme sjæl.. Så ja, takk for peptalk! Skjerpings!😂

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er verdt å sende han melding, men en må pakke det inn og tolke han før trådstarter gjør det. Jeg skjønner at trådstarter er som meg. Livredd for avslag, for å få et skriftlig eller muntlig avslag tærer på selvtilliten. Men det er samtidig lurt å uttrykke seg til han på en måte slik at han forstår interessen i det minste. Det kan man gjøre bare med å sende han hjerter i meldinger, tenker på deg <3, osv. Skal ikke så mye til. Det er slik jeg opererer. Og da føler jeg at jeg skåner meg selv litt i det jeg gjør det men samtidig så sier jo det seg selv at jeg har interesse for en jeg skriver sånnt til.

Ja sant sant! Men føler ikke vi er helt der når det gjelds hjerter osv.. Er i startfasen, kanskje ikke det engang,. Vil jo ikke plage han heller da, føler jeg gjør det hvis jeg sender..

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant sant! Men føler ikke vi er helt der når det gjelds hjerter osv.. Er i startfasen, kanskje ikke det engang,. Vil jo ikke plage han heller da, føler jeg gjør det hvis jeg sender..

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Har samme dilemma som deg på en måte nå. Jeg føler at daten min skriver sjelden til meg, og jeg har forsøkt å uttrykke at jeg har følelser for han via hjerter og å ta kontakt, men nå stopper jeg litt med å ta kontakt, selv om jeg kunne spurt han om han er interessert i å date meg videre eller ikke. Jeg velger heller å sjekke ut hans interesse, og det er lett å tolke det hvis han ikke gidder å skrive mer til meg. Eller hvis han venter i flere dager. Av og til kan man lese hva som skjer, og vi er ikke alle sterke nok til å ta kontakt og få ordene trøkkt i tryne ;) . Tror du er som meg akkurat når det gjelder de tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme dilemma som deg på en måte nå. Jeg føler at daten min skriver sjelden til meg, og jeg har forsøkt å uttrykke at jeg har følelser for han via hjerter og å ta kontakt, men nå stopper jeg litt med å ta kontakt, selv om jeg kunne spurt han om han er interessert i å date meg videre eller ikke. Jeg velger heller å sjekke ut hans interesse, og det er lett å tolke det hvis han ikke gidder å skrive mer til meg. Eller hvis han venter i flere dager. Av og til kan man lese hva som skjer, og vi er ikke alle sterke nok til å ta kontakt og få ordene trøkkt i tryne ;) . Tror du er som meg akkurat når det gjelder de tingene.

Du skrev i går at du akkurat har sendt han en melding for å vise han interesse, og nå så sier du at nå stopper du med å ta kontakt for å sjekke ut hans interesse? Fikk du panikk etter at du sendte meldingen og ikke fikk svar? Skrev du den meldingen fordi du tenkte på han og hadde noe å si, eller fordi du skulle teste interessen hans?Jeg bare spør, fordi jeg er nysgjerrig på hvordan du tenker.

At en person ikke skriver på flere dager trenger ikke å bety at han ikke har interesse. Han er kanskje opptatt med noe, eller vet kanskje ikke enda hvor stor interessen er.Kanskje han ikke vet om han føler noe mer enn tiltrekning og trenger å bli litt bedre kjent.

Jeg mener iallefall at mange kvinner er litt for sjappe på avtrekkeren til å tenke det verste og avfeie menn som bare egentlig er fornuftige og ikke vil kaste seg ut i noe.

Og det beste er å si hva man føler, ikke prøve å utrykke det i form av å ta kontakt eller signere med hjerter.

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...