Gå til innhold

Er han sjenert, treig eller uinteressert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her å river meg i håret av fortvilelse. For ikke en stund siden møtte jeg en fyr, vi møttes på en fest. Har kjent han sånn halveis nesten hele livet. Men han kom til meg å sa han har fulgt med på hobbien min(gidder ikke å legge ut om det), han pratet veldig mye med meg og viste interesse osv. Etter det fikk jeg litt øynene opp for han på en måte jeg ikke hadde fra før.

Så begynte han å like bildene mine på facebook. Også skulle jeg ha en liten fest, så jeg bare følte for å invitere han for å sjekke om vi hadde noe. Han kom faktisk, noe jeg ikke trodde kom til å skje. Så pratet vi hele kvelden og hadde god kjemi som sa klikk, han er litt dårlig på flørting og flørter med å tulle veldig mye(Er helt lik selv). Han tok veldig mye på meg og var med meg hele kvelden. Han hjalp til og med å rydde. Etter den kvelden fikk jeg øynene opp for han skikkelig.

Noen dager etterpå skjedde det ingenting fra hans side så jeg følgte han på instagram. Han fulgte tilbake. Men det skjedde ikke så mye mer, så jeg gav litt opp. Så midt på natten bestemte jeg meg for å skrive hei, men da jeg gjorde det hadde han akkurat logget av og sikkert sovnet. Dagen etterpå hadde han sett det tidlig på morgenen men fortsatt ikke svart.

Da tenkte jeg okei, han er ikke interessert. Men så en halv uke senere, så ble jeg adda på snapchat av han. Så sendte han noen snapper og spurte hva som sto på osv. Etter den samtalen har jeg ikke hørt noe mer og det har gått liten uke igjen, har sendt fellessnaps men han har ikke svart.

Spørsmålet er: er han interessert eller ikke? Jeg forstår meg ikke på denne fyren...



Anonymous poster hash: 65d75...8b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste skritt nå er kanskje at du følger ham på Twitter, og ser om han følger tilbake? Gjør han det, synes jeg du kan sende en snap.

Anonymous poster hash: 97452...099

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dagens samfunn….. faen



Anonymous poster hash: d2958...c23
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her å river meg i håret av fortvilelse.

...

...

Spørsmålet er: er han interessert eller ikke? Jeg forstår meg ikke på denne fyren...

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Ja!

Han er garantert interessert. Usikker på både dine og hans egne følselser. Sjenert. Uerfaren. Redd for å kødde det til. All of the above.

Du kan enten hjelpe ham til å forstå at du ønsker å se ham mer, eller ta initiativ selv.

Han sitter garantert og lurer seg grønn på om du er interessert nok til at han tør å be deg ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste skritt nå er kanskje at du følger ham på Twitter, og ser om han følger tilbake? Gjør han det, synes jeg du kan sende en snap.

Anonymous poster hash: 97452...099

Ts

Seriøst? Vil helst snakke med han da.

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Han er garantert interessert. Usikker på både dine og hans egne følselser. Sjenert. Uerfaren. Redd for å kødde det til. All of the above.

Du kan enten hjelpe ham til å forstå at du ønsker å se ham mer, eller ta initiativ selv.

Han sitter garantert og lurer seg grønn på om du er interessert nok til at han tør å be deg ut.

Ts

Hmmm, gutter er så kompliserte. Hvordan burde jeg gå frem da? Prate med han? Er like dum på flørting som han da..

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts

Seriøst? Vil helst snakke med han da.

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Jeg bare tøyset litt. Driver ikke så mye med Fb og snap og slikt jeg. Litt mer gammeldags.

Men jeg synes han virker interessert. Så du kan garantert be ham på kaffe. Behøver ikke kalle det en date.

Anonymous poster hash: 97452...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

Hmmm, gutter er så kompliserte. Hvordan burde jeg gå frem da? Prate med han? Er like dum på flørting som han da..

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Neida gutter er veldig enkle de. Hvis han liker deg og du liker ham er dette egentlig ikke noe problem medmindre begge bare sitter på rævva. Dere vil garantert være klønete I mye av kommunikasjonen men det gjør ingenting som helst. Akkurat som du er mest redd for hva han skal synes om deg er han mest red for hva du skal synes om ham.

Derfor: Vis ham hva du synes om ham, eller bare fortell det. :scorpis:

Sammen vil dere famle dere fremover til dere er mer trygge på hverandre.

Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort når det å feile føles som den største katastrofen I verden. Da må du la hjernen fortelle hjertet at det ikke er den største katastrofen I verden. :opplyser:

Be ham ut på en tur, kino hva som helst dere kan gjøre sammen og si at du liker ham.

Det enkleste er ofte det beste. ;)

:hug:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida gutter er veldig enkle de. Hvis han liker deg og du liker ham er dette egentlig ikke noe problem medmindre begge bare sitter på rævva. Dere vil garantert være klønete I mye av kommunikasjonen men det gjør ingenting som helst. Akkurat som du er mest redd for hva han skal synes om deg er han mest red for hva du skal synes om ham.

Derfor: Vis ham hva du synes om ham, eller bare fortell det. :scorpis:

Sammen vil dere famle dere fremover til dere er mer trygge på hverandre.

Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort når det å feile føles som den største katastrofen I verden. Da må du la hjernen fortelle hjertet at det ikke er den største katastrofen I verden. :opplyser:

Be ham ut på en tur, kino hva som helst dere kan gjøre sammen og si at du liker ham.

Det enkleste er ofte det beste. ;)

:hug:

Ts

Wow! Takk for råd! Nå skal jeg gi jernet og vise han interesse. Skal ikke sitter på rævva, for han der må jeg bare ha!!

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite problem her.. Han åpner bare snapene mine, hah. Får jo ikke respons på noe. Det tar jeg litt negativt. :P fjortiss jaja

ts



Anonymous poster hash: 65d75...8b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite problem her.. Han åpner bare snapene mine, hah. Får jo ikke respons på noe. Det tar jeg litt negativt. :P fjortiss jaja

ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

HAHAa, har det på samme måte. Men fyren min sender heller aldri snaps omtrent. Slår meg til ro at jeg er den eneste jenta som har vært på topp3 hans. HAHA, sykt fjortiss.. Men de gangene vi har truffet, så har alt vært ganske allright :P han skriver veldig kort på meldinger også… men ja, tror egentlig det er et dårlig tegn

Anonymous poster hash: d2958...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAa, har det på samme måte. Men fyren min sender heller aldri snaps omtrent. Slår meg til ro at jeg er den eneste jenta som har vært på topp3 hans. HAHA, sykt fjortiss.. Men de gangene vi har truffet, så har alt vært ganske allright :P han skriver veldig kort på meldinger også men ja, tror egentlig det er et dårlig tegn

Anonymous poster hash: d2958...c23

Haha!!! Så bra vi er to! Altså han adda jo meg, da forventer jeg at han sender litt da.. Tror egentlig menn er litt treige på det der.... Aahhhh

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være direkte med like menn. Dropp å hinte og luske, men si rett ut at du vil treffe han og si rett ut at du liker han. Ikke kjør for hardt ut med en gang, men gi tydelig beskjed om hva du ønsker. Så får det briste eller bære.



Anonymous poster hash: bf532...a17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!!! Så bra vi er to! Altså han adda jo meg, da forventer jeg at han sender litt da.. Tror egentlig menn er litt treige på det der.... Aahhhh

Ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Ja, enig. har til og med sendt snaps som åpenbart har vært til kun han. men prøv og send en sms/ringe i steden. det er mer personlig og sjangsen for respons da, er større!

Anonymous poster hash: d2958...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring ham, for fanden.

Anonymous poster hash: 4e5a6...40b

Har ikke nr hans dessverre. Vil ikke stalke heller..

TS

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må være direkte med like menn. Dropp å hinte og luske, men si rett ut at du vil treffe han og si rett ut at du liker han. Ikke kjør for hardt ut med en gang, men gi tydelig beskjed om hva du ønsker. Så får det briste eller bære.

Anonymous poster hash: bf532...a17

Santsantsant.. Men er så forbanna redd for avslag at det er nesten farlig..

ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santsantsant.. Men er så forbanna redd for avslag at det er nesten farlig..

ts

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

:troest:

Det er garantert han også. Tenk imidlertid slik: Er det verre å få avslag eller møtes igjen om 20 år og få vite at han hadde en skikkelig crush på deg nå? :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom er det bedre med avslag, enn å gå å lure i all evighet. Å gå rundt i uvisshet tærer på energien og psyken til slutt. Så gønn på. Du har ingen ting å tape. Og noen menn er faktisk ganske usikre på seg selv, så de trenger å bli "rettledet" ;)



Anonymous poster hash: bf532...a17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det er garantert han også. Tenk imidlertid slik: Er det verre å få avslag eller møtes igjen om 20 år og få vite at han hadde en skikkelig crush på deg nå? :blomst:

Ja, farlig sant! Men burde jeg sende han en mld på facebook da? :o

Anonymous poster hash: 65d75...8b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...