Gå til innhold

Date en feit mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mine øyne er fyren lubben, ikke feit. Så forskjellige syn på grader av overvekt har man altså:P

Liker du han, så vil det uansett være direkte frekt og tyde på dårlige venner om de ikke var glad på vegne av deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han ser kanskje litt sånn ut...

http://www.shutterstock.com/pic-99364742/stock-photo-overweight-man-with-big-belly-on-white-background.html

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Det der er da ingenting, kan ikke si at han der er feit. Han jeg datet, hadde sikkert fem ganger så stor mage. Ikke rart sexen ikke funket.

Anonymous poster hash: b8ebb...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er da ingenting, kan ikke si at han der er feit. Han jeg datet, hadde sikkert fem ganger så stor mage. Ikke rart sexen ikke funket.

Anonymous poster hash: b8ebb...e49

Jeg føler det kommer litt an på hvor gammel man er, jeg er i 20 årene og folk flest på min alder er jo ganske slanke, er man i 40 årene så er jeg enig at denne kroppsformen kanskje hadde vært mer vanlig...

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det kommer litt an på hvor gammel man er, jeg er i 20 årene og folk flest på min alder er jo ganske slanke, er man i 40 årene så er jeg enig at denne kroppsformen kanskje hadde vært mer vanlig...

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Enig i at den magen på bildet er litt i største laget for en i tyveårene. Litt avhengig av hvorfor han er så stor, kan du jo også regne med at han vil legge ytterligere på seg i årene framover.

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det kommer litt an på hvor gammel man er, jeg er i 20 årene og folk flest på min alder er jo ganske slanke, er man i 40 årene så er jeg enig at denne kroppsformen kanskje hadde vært mer vanlig...

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Enig i at den magen på bildet er litt i største laget for en i tyveårene. Litt avhengig av hvorfor han er så stor, kan du jo også regne med at han vil legge ytterligere på seg i årene framover.

Anonymous poster hash: d40eb...66f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er jo slik en ekte mann skal se ut, former og alt.

Eh nei, han er den tjukkeste jeg kjenner ( på min alder)

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Eh nei, han er den tjukkeste jeg kjenner ( på min alder)

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Poenget var at hadde det vært en kvinne som var tilsvarende så hadde det blitt hyling i alle retninger om en mann beskrev personen som "feit kvinne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Poenget var at hadde det vært en kvinne som var tilsvarende så hadde det blitt hyling i alle retninger om en mann beskrev personen som "feit kvinne".

Så er det jo finere om kvinnene har mer fett enn om menn har det. Kan godt knulle ei feit kvinne jeg. Feite menn kan komme seg på treningsenteret med en gang!! De er bare ekle. Feite kvinner kan trene de også. Men har ikke noe i mot litt kvinnelig flesk.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh nei, han er den tjukkeste jeg kjenner ( på min alder)

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Kanskje du ikke burde date han, det er jo tydelig at du har et problem med vekta hans.

Med mindre du klarer å se forbi hans "feite" ytre.

Personlig synes jeg han fortjener bedre enn en som kun dømmer han på grunn av vekta.

Anonymous poster hash: 2c3d4...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det kommer litt an på hvor gammel man er, jeg er i 20 årene og folk flest på min alder er jo ganske slanke, er man i 40 årene så er jeg enig at denne kroppsformen kanskje hadde vært mer vanlig...

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Mjaaa, uenig i at alderen skal trekkes inn. Er selv i 20årene og driver ikke og dømmer utseendet på samme måte som deg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... jeg tror ikke at jeg ville skjemtes over han der, men..da jeg selv er overvektig og driver og trener for å komme i form, vil jeg gjerne ha en som også er aktiv.

Men om han der ikke spiser junkfood, og har en eller annen aktiv hobby, så hadde det gått greit. Da legger han ihvertfall ikke på seg ;)



Anonymous poster hash: 3d04f...9e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og husk at det er lettere å slanke en tjukkas, en å forbedre en drittsekk ;)

Viktig poeng! :)

Når det er sagt sier ordbruken til trådstarter en hel del om hvordan dette skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Merkelig å være flau over en mann hun burde vært stolt over, uavhengig av vekten hans. Hadde ALDRI ville vært sammen med en fyr som hadde vært flau over meg! Føles som om hun er snill og gir han en sjanse, nedvurdering av overvektige vil jeg kalle det.

De er såvidt jeg har forstått ikke sammen (ennå), men de dater.

Og når man er i den fasen er det vel vanlig å veie ting litt opp og ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaaa, uenig i at alderen skal trekkes inn. Er selv i 20årene og driver ikke og dømmer utseendet på samme måte som deg.

Enig med TS. Det handler ikke om å dømme etter utseendet. Det må være lov å slå fast at en kropp som det der ikke er så vanlig i tyveåra.

Anonymous poster hash: d40eb...66f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...