Gå til innhold

Date en feit mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men er det slik at de store magene blir slappere og henger mer uten klær, enn det ser ut til når de har på seg klær? Har de forresten strekkmerker?

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Jepp. han jeg var sammen med skjulte magen ganske godt når han hadde klær på seg. Han så faktisk ikke så verst ut med klær, men i bare boxeren derimot, da hang magen godt utenfor.

Anonymous poster hash: b01d3...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. han jeg var sammen med skjulte magen ganske godt når han hadde klær på seg. Han så faktisk ikke så verst ut med klær, men i bare boxeren derimot, da hang magen godt utenfor.

Anonymous poster hash: b01d3...6ec

Som en slags ekstra pupp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, måtte man forby å ønske den man er glad i en bedre hverdag og en friskere kropp. Tenk å bry seg om andre!? Nei, fysjom, sånt noe vil vi ikke ha!

Anonymous poster hash: 92c67...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men hvor overvektig er han?

Er det bare det at han ikke har sixpack og definerte musker hvor blodårene synes, eller er han virkelig overvektig?

Jeg spør fordi her inne er det veldig vanskelig å vite hva folk mener når de sier 'feit', det kan være alt fra 5-10 kilo til +30 kilo..

Edit: Bokstaveringsleif

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Jeg har nemlig lurt litt på dette med sex med min overvektige 'love interest'. Om det i det hele tatt går an. Han har nemlig svært stor mage. Og er generelt mye større enn meg.

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Han jeg datet, var svær, altså. Tipper 150 kg, og han er ikke særlig høyere enn 170-175, så det sier seg selv at det er snakk om mye overvekt, og ikke bare på magen. Han har større pupper og hofter enn meg, og jeg bruker E-cup i bh og har ganske brede hofter. Pikken forsvant liksom inn i fettet, og den svære magen var rett og slett så stor at pikken ikke nådde inn i meg. Synd det skulle være sånn, for han er en kjempekoselig kar, men jeg må jo kunne ha sex med mannen i mitt liv.

Anonymous poster hash: b8ebb...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å poste et bilde av en random mann på cirka-størrelse med daten din TS?

Litt lettere å se for seg hva du kaller feit da..



Anonymous poster hash: 70964...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Syns det er kjempeflott at hun gir det en sjanse jeg!

Merkelig å være flau over en mann hun burde vært stolt over, uavhengig av vekten hans. Hadde ALDRI ville vært sammen med en fyr som hadde vært flau over meg! Føles som om hun er snill og gir han en sjanse, nedvurdering av overvektige vil jeg kalle det.

Jeg datet en tykk mann og det gikk ikke.

Jeg ble ikke tent når han var naken og så at magen hang der. Han hadde sånn fett rundt ballene og der så det så ikke ut som han hadde baller engang, bare fett..

Magen hang over meg når han lente seg over meg i senga.

I t ilegg ringte han og var så glad han hadde funnet to kingsize chipsposer på salg og at han hadde funnet en super matbutikk og mange av hans fb oppdateringer var om mat..

Jeg ble kvalm av fyren og ville ikke date han mer..

Men hvorfor fortsette med en mann man ikke blir tent av? Pga personligheten?

Sånn, æææææææsj!

Anonymous poster hash: 62fc8...a2b

Han var jo veldig fin i kroppen :)

Endret av Rainbow81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo veldig fin i kroppen :)

Jepp, men noen vil prestere å kalle ham feit :)

Anonymous poster hash: 62fc8...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne helt fint datet en tjukk mann. Vært tjukk selv og vet hvor trist det er når du får høre hele tiden at du er stygg og ingen kunne datet deg, og du blir gjort narr av. Så jeg gikk ned 50 kg i vekt, og med klær ser jeg fin ut, tar jeg av meg klærne er jeg stygg. Og får fortsatt høre jeg ser ekkel ut. Man kan aldri vinne.



Anonymous poster hash: 13042...3b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne helt fint datet en tjukk mann. Vært tjukk selv og vet hvor trist det er når du får høre hele tiden at du er stygg og ingen kunne datet deg, og du blir gjort narr av. Så jeg gikk ned 50 kg i vekt, og med klær ser jeg fin ut, tar jeg av meg klærne er jeg stygg. Og får fortsatt høre jeg ser ekkel ut. Man kan aldri vinne.

Anonymous poster hash: 13042...3b5

Hvorfor er du stygg uten klær?

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Sånn, æææææææsj!

Anonymous poster hash: 62fc8...a2b

Jepp, men noen vil prestere å kalle ham feit :)

Anonymous poster hash: 62fc8...a2b

Det var et knakende flott eksempel på at 'feit' har så ulikt innhold.

Videre kan jeg konkludere med at jeg holder meg med 'feite' menn og de ser smashing ut.

Mannen på bildet er flott, - i mine øyne.

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tassen10

Merkelig å være flau over en mann hun burde vært stolt over, uavhengig av vekten hans. Hadde ALDRI ville vært sammen med en fyr som hadde vært flau over meg! Føles som om hun er snill og gir han en sjanse, nedvurdering av overvektige vil jeg kalle det

Mange ville ha sett på det som uaktuelt å date en tjukkas i utgangspunktet, men ts gir det en sjans, fordi han har andre, gode kvaliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på bildet, er det ikke noe galt med synes jeg da. Har ikke store pupper, og ingen problemer med å ha sex med han. Pikken forsvinner ikke noe i en stor mage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller datet en "feit" mann enn en slank lat mann.

For min del så er ikke vekt noe jeg tenker over, viktigste for meg er at han er aktiv slik som meg.

Jeg kan forstå dette med å ikke bli tiltrukket av en overvektig mann men når enn forelsker seg så faller man for alt å mannen blir atraktiv.

Selv treffer jeg en som har noen kilo ekstra å tanken har ligget i bakhode mitt om jeg alltid kommer til å synes han er like atraktiv utseende messig slik som jeg synes nå.

Etter vert som jeg blir kjent med han å ser den fantastiske personen han er faller den tanken mer og mer bort å jeg tenker over hvilken idiot jeg er så har tenkt den tanken over en person som vil gjøre alt for at jeg skal være lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er du stygg uten klær?

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Kroppen er ikke akkurat stram og fast i fisken etter å først ha gått opp 50 kg og så gått ned igjen 50kg.

Anonymous poster hash: 13042...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Mange ville ha sett på det som uaktuelt å date en tjukkas i utgangspunktet, men ts gir det en sjans, fordi han har andre, gode kvaliteter.

Om han vil være et slikt valg i hennes øyne så vær så god. Men dette er noe jeg aldri ville ha godtatt.Å bare bli valgt ut ifra min fantastiske personlighet. Han måtte ha tent på kroppen min, jeg nøyer meg ikke med mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket i en som er temmelig overvektig. Han har stooor mage, til tross for at han bare er rett over tretti. Noen ganger synes jeg også det er litt flaut å bli sett sammen med ham, rart det der. Men vi dater altså ikke. Vet ikke hva han føler for meg.

Hvor stor er egentlig din? Er han 'feit' som i sykelig overvektig eller er han kun feit etter en treningsnarkomans målestokk?

Anonymous poster hash: d40eb...66f

han ser kanskje litt sånn ut...

http://www.shutterstock.com/pic-99364742/stock-photo-overweight-man-with-big-belly-on-white-background.html

TS

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke så ille, han jeg var sammen med var verre. Magen var større og mye slappere og hengete.



Anonymous poster hash: b01d3...6ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...