Gå til innhold

Date en feit mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver nå for første fang å dater en feit mann. Han virket super på alle måter, men er litt usikker på om jeg greier å leve med det faktumet at han er så feit... Blir jo litt flau for å vise han til venninner, om jeg skal være ærlig... Jeg selv er slank og veltrent, og føler egentlig jeg 'fortjener bedre'... Vet det er litt motbydelig å tenke slik men i et anonymt forum tør jeg si det høyt...

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver nå for første fang å dater en feit mann. Han virket super på alle måter, men er litt usikker på om jeg greier å leve med det faktumet at han er så feit... Blir jo litt flau for å vise han til venninner, om jeg skal være ærlig... Jeg selv er slank og veltrent, og føler egentlig jeg 'fortjener bedre'... Vet det er litt motbydelig å tenke slik men i et anonymt forum tør jeg si det høyt...

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Hvorfor gidder du å date noen du er flau over? Du har tydeligvis fordommer mot overvekt. Jeg hadde satt pris på om den jeg datet ikke tenkte slik om meg, uansett hva det var han ikke likte ved meg.

Anonymous poster hash: 4a143...217

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Hvorfor gidder du å date noen du er flau over? Du har tydeligvis fordommer mot overvekt. Jeg hadde satt pris på om den jeg datet ikke tenkte slik om meg, uansett hva det var han ikke likte ved meg. Anonymous poster hash: 4a143...217

Syns det er kjempeflott at hun gir det en sjanse jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket i en som er temmelig overvektig. Han har stooor mage, til tross for at han bare er rett over tretti. Noen ganger synes jeg også det er litt flaut å bli sett sammen med ham, rart det der. Men vi dater altså ikke. Vet ikke hva han føler for meg.

Hvor stor er egentlig din? Er han 'feit' som i sykelig overvektig eller er han kun feit etter en treningsnarkomans målestokk?

Anonymous poster hash: d40eb...66f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk!

Ja, sånn er det blitt. Halvparten av oss er overvektige. For 10 år siden var det uaktuellt å date en overvektig, men nå er det så få slanke igjen at jeg har bitt meg i det, og bærer over med den der overvekta.

Om ikke kan man jo glipp av noe bra.



Anonymous poster hash: 2f875...75b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor overvektig er han? Og liker han å gå turer og sånn?

For er han glad i å bevege seg, finn på masse aktive ting sammen. Lag god sunn mat sammen.

Jeg er selv overvektig, men håper ikke så ille at folk blir flaue over meg. Går jeg ned 14 kg, er jeg normalvektig. Men jeg elsker sunn mat, og er aktiv. Så jeg kan godt gå 2 mil i skogen, og ellers være med på annen fysisk aktivitet. Og jeg er på vei ned i vekt, bare veldig sakte.



Anonymous poster hash: 70daf...0d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver nå for første fang å dater en feit mann. Han virket super på alle måter, men er litt usikker på om jeg greier å leve med det faktumet at han er så feit... Blir jo litt flau for å vise han til venninner, om jeg skal være ærlig... Jeg selv er slank og veltrent, og føler egentlig jeg 'fortjener bedre'... Vet det er litt motbydelig å tenke slik men i et anonymt forum tør jeg si det høyt...

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Du bør jobbe med holdningene dine hvis du ikke skal miste ham.

Anonymous poster hash: 6e24c...bf1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Once u try fat, u never look back

Helt seriøst, tjukkaser er en vanesak....men det er ei hake (les ganske mange). De mister lett ereksjonen, for helsa er jo ikke akkurat tipp topp. Og der igjen, mellom 40 og 60 år må du gå i rundt å være redd for at de får slag og stuper.



Anonymous poster hash: 2f875...75b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en veldig overvektig kar, og selv om han var kjempealright på de fleste områder, ble han rett og slett for tjukk når det kom til sex. Magen var i veien i alle stillinger, så det funket rett og slett ikke for meg. Dessuten følte jeg meg helt kvalt når han lå oppå meg, så jeg gikk helt i lås, Klarte ikke tenke på noe annet enn at dette er for mye - rett og slett. Når han i tillegg ikke er interessert i å gjøre noe med overvekten, kan jeg bare ikke fortsette med han. Håper det går veien for dere, da.



Anonymous poster hash: b8ebb...e49
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en tykk mann og det gikk ikke.

Jeg ble ikke tent når han var naken og så at magen hang der. Han hadde sånn fett rundt ballene og der så det så ikke ut som han hadde baller engang, bare fett..

Magen hang over meg når han lente seg over meg i senga.

I t ilegg ringte han og var så glad han hadde funnet to kingsize chipsposer på salg og at han hadde funnet en super matbutikk og mange av hans fb oppdateringer var om mat..

Jeg ble kvalm av fyren og ville ikke date han mer..

Endret av bebisss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF :kvalm:

Jeg har i årevis prøvd å fortrenge mitt altfor lange forhold til en overvektig mann... Det første og siste.

Men det skal sies at denne mannen i tillegg var psykopatisk og terroriserte meg psykisk osv osv, så overvekten var ikke han aller verste trekk..

Kort sagt: Jeg skyr overvektige menn og det kommer jeg alltid til å gjøre etter erfaringen jeg gjorde meg.

Jeg tenner ikke på det, fikk totalt avsmak, alt var bare feil og ekkelt.

Det er ikke viktig å være superfit, og jeg liker heller ikke kjempetynne mannfolk,

men normalt trent og til og med litt chubby er ok.
Men når det henger og slenger.... ALDRI mer. :kvalm::kvalm::kvalm::kvalm:



Anonymous poster hash: f6f9a...b12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver nå for første fang å dater en feit mann. Han virket super på alle måter, men er litt usikker på om jeg greier å leve med det faktumet at han er så feit... Blir jo litt flau for å vise han til venninner, om jeg skal være ærlig... Jeg selv er slank og veltrent, og føler egentlig jeg 'fortjener bedre'... Vet det er litt motbydelig å tenke slik men i et anonymt forum tør jeg si det høyt...

Anonymous poster hash: b2bdd...c70

Hvis han er super på alle måter så ser jeg ikke problemet. Du kan jo prøve å slanke ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen over her gjør et stort nummer ut av at de ikke har klart å tenne på overvektige personer som de har datet. Javel, dere om det.

Sånn jeg forstår det, så er det ikke der problemet til trådstarter ligger. Hun sier at hun er flau over å presentere han til venner, og da tolker jeg det sånn at hun selv finner han attraktiv.

Uansett - jeg tenker nå sånn - første gang vennene dine skal møte din nye kjæreste, så er de langt mer opptatt av å finne ut om han er en bra fyr (som er god nok for deg), fremfor vekten hans. Du sier at han er super på alle måter, så da vil jeg tro vennene dine kommer til å like han også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jobbe med holdningene dine hvis du ikke skal miste ham.

Anonymous poster hash: 6e24c...bf1

Ja, måtte man forby å ønske den man er glad i en bedre hverdag og en friskere kropp. Tenk å bry seg om andre!? Nei, fysjom, sånt noe vil vi ikke ha!

Anonymous poster hash: 92c67...bfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg datet en veldig overvektig kar, og selv om han var kjempealright på de fleste områder, ble han rett og slett for tjukk når det kom til sex. Magen var i veien i alle stillinger, så det funket rett og slett ikke for meg. Dessuten følte jeg meg helt kvalt når han lå oppå meg, så jeg gikk helt i lås, Klarte ikke tenke på noe annet enn at dette er for mye - rett og slett. Når han i tillegg ikke er interessert i å gjøre noe med overvekten, kan jeg bare ikke fortsette med han. Håper det går veien for dere, da.

Anonymous poster hash: b8ebb...e49

Interessant. Jeg har nemlig lurt litt på dette med sex med min overvektige 'love interest'. Om det i det hele tatt går an. Han har nemlig svært stor mage. Og er generelt mye større enn meg.

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en mann som hadde endel kilo for mye, og da spesielt på magen. Sex ble håpløst i noen stillinger, han peste og svettet for den minste ting, greide ikke å gå tur i skogen eller på fjellet i normalt tempo osv. Han gikk noen meter, så måtte han stoppe for å hvile mens han hev etter pusten og svetten silte.

Ble til slutt kvalm av å se han trykke fet mat i munnen, drikke brus hver dag og i tillegg røyking.

Aldri mer en mann som ikke gidder å ta vare på seg selv og helsa si.



Anonymous poster hash: b01d3...6ec
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det slik at de store magene blir slappere og henger mer uten klær, enn det ser ut til når de har på seg klær? Har de forresten strekkmerker?

Anonymous poster hash: d40eb...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...