Gå til innhold

Erfaringer med Tinder... Der de pene ikke er ?


Dr_love

Anbefalte innlegg

Sånn! Da var det over.

Status:

Jeg fikk 10 match med kjekke menn i 3 mils radius, og det er like mange kjekkinger som jeg har truffet de siste 10 åra. Effektivt. En sa hei først til meg, og jeg sa hei først til en annen.

Og det holder, i grunnen én for mye. Jeg legger inn støtet på han jeg hilste på først. Kanskje han er mannen i mitt liv? Hvem vet :D



Anonymous poster hash: 2f16a...80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei!!?? Og jeg som trudde jeg var skikkelig fin ;) Men jeg reiser mye i jobben, så det er mange byer jeg kan besøke for å få boosta selvtilliten min mer :D Og enda til har jeg bare på 3 mils radius der jeg er nå, i en liten by. Så jeg skal leve i troen enda, på at jeg er lekker!

Jeg klarer ikke ta det her helt seriøst, men artig er det, enn så lenge.

Men jeg tenker, denne appen må fungere veldig dårlig på bygda og i distrikta? Hva får man opp da? De som sitter på bygdefesten sammen med deg? Inkl slekta di?

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

hehe, bor i Oslo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner veldig mange pene jenter som er i 20-30 årene, og de er ikke på tinder. De er single, pene, bra utdannelse eller har jobbet seg oppover karrierestigen.

Du kommer kanskje aldri til å møte de, for de sitter ofte hjemme eller er med på ting i hverdagen. De fester sjelden eller aldri.

Men det kan hende du møter de om du går tur på fjellet eller i marka, går på ski, går tur i parken, eller om du blir med på lag og organisasjoner.

Anonymous poster hash: 137fc...55c

Super svar, er vell kanskje litt de jeg søker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bor i Oslo ;)

Skal huske å teste Tinder når jeg er i Oslo, for kanskje du er mannen i mitt liv ;)

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jo, ja, nei, jeg vet ikke. Jeg er ganske flink med foto, så det kan ligge noe der også, for profilbildet mitt er godt. Det er et sommerbilde, i singlet, tatt fra livet og opp. Jeg smiler bredt og har natur i bakgrunnen. Jeg ser sprek og skikkelig ut, jeg trykker på naturfolk i min alder og de trykker tilbake (ingen av de så at jeg var dritings i helga og holdt på å dø av fyllanerver på søndag).

Jeg tenker jeg tar dette for det det er, en app som forteller en bitteliten flik av sannheten, og det er ingenting å ta personlig, om man får få, eller mange match.

Men til HI, der blir jeg oppgitt. Folk er stort sett pene, om man ser godt etter. Det sier ingenting om virkeligheta bildet på Tinder. Folk man blir glad i blir pene. Sånn er det med den saken (alt annet er overflatisk).

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det som er litt synd med tinder. Det er bare overfladisk.

Jeg sier meg ferdig med Tinder jeg, for det der fikk jeg fint lite ut av. Prate til et profilbilde?! Jeg stikker heller på byen og tar meg ei øl med levende mennesker :)

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg ferdig med Tinder jeg, for det der fikk jeg fint lite ut av. Prate til et profilbilde?! Jeg stikker heller på byen og tar meg ei øl med levende mennesker :)

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Jeg skal ta en øl med to levende mennesker som jeg har blitt kjent ned på Tinder, jeg! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet brukes vel profilbildene fra FB, men man kan velge bort de man ikke vil skal vises og legge til andre. Jeg synes bare det blir litt komisk når menn har 6-7 bilder av seg selv - alle hvor de står på ski, klatrer, surfer, hjelper gamle damer over veien, holder rundt fattige barn fra u-land, spiller piano og så videre. Som om de aldri bare tar seg en øl på terrassen, liksom. :roll:

Dette er noe av det snåleste jeg har lest. Dersom dette er hverdagen deres, er det jo helt naturlig at de også har et bilde av seg selv i den situasjonen. Dette er jo også situasjoner som er litt mer spesielle enn å bare ta seg en øl på terassen. Jeg har aldri før sett at noen har tenkt negativt om at noen har et bilde av seg selv mens de holder rundt fattige barn fra u-land.

Anonymous poster hash: 8cc2e...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette er noe av det snåleste jeg har lest. Dersom dette er hverdagen deres, er det jo helt naturlig at de også har et bilde av seg selv i den situasjonen. Dette er jo også situasjoner som er litt mer spesielle enn å bare ta seg en øl på terassen. Jeg har aldri før sett at noen har tenkt negativt om at noen har et bilde av seg selv mens de holder rundt fattige barn fra u-land.

Anonymous poster hash: 8cc2e...0b5

men virker jo litt show off da. Og det er jo ikke dagligdags å holde rundt fattige barn i u land. Man vil jo se at han kan være litt average joe og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp flyttet og lastet ned tinder, men jeg er ikke spesielt imponert. Jeg er 19 år og så å si alle som kommer opp er gutter i starten av tyveårene med kleine bilder av seg selv. Jeg regner med at de fleste studerer der jeg studerer. Nei, det var bedre da jeg var i Oslo synes jeg, selv om dette heller ikke var store greiene. Nå har jeg heller ikke så store krav til utseende når det gjelder det motsatte kjønn da, men jeg finner ikke så mange jeg trykker liker på. Kanskje det har noe med hvordan de fremstår på bildene.. Litt spesielt, og har ikke snakket med noen eller møtt noen enda (litt pyse, hehe...). Hvordan er andre datingkanaler?



Anonymous poster hash: 8cc2e...0b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det som er litt synd med tinder. Det er bare overfladisk.

Samme tenker jeg. Du aner jo ikke NOE om personen - bare utseendet. Greit, man bedømmer en potensiell partner etter utseendet i virkeligheten også, men da har du likevel et mye mer komplekst bilde av personen - bare kroppsspråket til et menneske kan jo fortelle en hel del, og tillegge mer substans.

Sikkert bra selvtillitsboost for jenter å være på Tinder da, dersom de ser normale til bra ut. Men ærlig talt, hva betyr egentlig annerkjennesle fra folk man ikke engang selv vet om man liker.

Ehe. Og for en stund siden satt jeg på Tinder-profilen til en venninne og trykket. Normalt søt jente, som jenter flest. Og det ble match på sånn alle guttene jeg sveipet ja på. Da tenker jeg - okei, folk er ikke spesielt selektive. What is going on here...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenker jeg. Du aner jo ikke NOE om personen - bare utseendet. Greit, man bedømmer en potensiell partner etter utseendet i virkeligheten også, men da har du likevel et mye mer komplekst bilde av personen - bare kroppsspråket til et menneske kan jo fortelle en hel del, og tillegge mer substans.

Sikkert bra selvtillitsboost for jenter å være på Tinder da, dersom de ser normale til bra ut. Men ærlig talt, hva betyr egentlig annerkjennesle fra folk man ikke engang selv vet om man liker.

Ehe. Og for en stund siden satt jeg på Tinder-profilen til en venninne og trykket. Normalt søt jente, som jenter flest. Og det ble match på sånn alle guttene jeg sveipet ja på. Da tenker jeg - okei, folk er ikke spesielt selektive. What is going on here...

Ja, jeg mistenker at de fleste gutter trykker "ja" på alle sammen.

Anonymous poster hash: 8cc2e...0b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker helt klart Old School sjekking selv, men er nå engang på Tinder. Og må si jeg sitter igjen med samme inntrykk som deg - det kjekke mennene er ikke der. Ikke mange av de i hvert fall. Ikke sånn kjekk som jeg liker. Jeg liker sporty gutter som liker å være utendørs. Men det er vel ikke normalt å sitte på en fjelltopp og sveipe rundt på Tinder.

Nei jeg får gå ut og sette meg på en fjelltopp og se om det snubler en kjekk mann innom...

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

Da kan du ikke bo i Rogaland iallefall. Nesten samtlige på min Tinder driver på med surfing, er på fjelltopper, hopper i fallskjerm, står på slalom, er ute på fisketur/telttur osv. Faktisk så mange at jeg blir litt oppgitt. Jeg vil for all del ha en mann som liker å være ute og som bruker kroppen sin aktivt, men er ikke interessert i de som skal hoppe fra topp til topp samtidig som de planlegger neste års surfeferie.

Ellers legger jeg også merke til enormt mange uattraktive menn.

Men noen er heldigvis fine ;)

Endret av Version 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Samme tenker jeg. Du aner jo ikke NOE om personen - bare utseendet. Greit, man bedømmer en potensiell partner etter utseendet i virkeligheten også, men da har du likevel et mye mer komplekst bilde av personen - bare kroppsspråket til et menneske kan jo fortelle en hel del, og tillegge mer substans.

Sikkert bra selvtillitsboost for jenter å være på Tinder da, dersom de ser normale til bra ut. Men ærlig talt, hva betyr egentlig annerkjennesle fra folk man ikke engang selv vet om man liker.

Ehe. Og for en stund siden satt jeg på Tinder-profilen til en venninne og trykket. Normalt søt jente, som jenter flest. Og det ble match på sånn alle guttene jeg sveipet ja på. Da tenker jeg - okei, folk er ikke spesielt selektive. What is going on here...

jeg sveiper ja på folk som ser ordinære ut og jeg da om de ser snille ut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente som blir sjekket opp i hverdagen, men trives å sitte og surfe gjennom tinder. Der har jeg møtt noen reale kjekkaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Amémonos

Dette er noe av det snåleste jeg har lest. Dersom dette er hverdagen deres, er det jo helt naturlig at de også har et bilde av seg selv i den situasjonen. Dette er jo også situasjoner som er litt mer spesielle enn å bare ta seg en øl på terassen. Jeg har aldri før sett at noen har tenkt negativt om at noen har et bilde av seg selv mens de holder rundt fattige barn fra u-land.

Anonymous poster hash: 8cc2e...0b5

Tror poenget mitt gikk deg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder var bare.... sært... :vetikke: Heller møte folk på "gamle" måten ja :fnise:

Samme her.

Tinder var vel ganske pop en periode, men så nå skal "alle" på Tinder, til og med de som ikke nødvendigvis er så "kjempeattraktive"- har sett noen som grenser til sykelig overvekt (kvinner og menn)...og det fører som regel til at mange av de pene finner seg andre steder å være på.

Jeg anser meg ikke selv som kjempepen, men jeg så svært få pene mennesker på Tinder etter en stund og jeg hadde full radius i Oslo.

Mannfolka tar jo nesten hva som helst virker det som. :P

Anonymous poster hash: d5b8b...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo synd de holder seg for gode til å være på Tinder eller gå på byen da. Da blir de kanskje værende single lenge, selv om de er aldri så perfekte og fantastiske.

Anonymous poster hash: 1ad22...3c6

Hvorfor menge seg med klinten på Tinder hvis man er hvete selv? :P

Anonymous poster hash: d5b8b...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...