Gå til innhold

Erfaringer med Tinder... Der de pene ikke er ?


Dr_love

Anbefalte innlegg

det er gøy å få match. Skriv hei da vel :)

Kanskje om litt. Kanskje han sier noe? Jeg har lagt telefonen i fra meg litt jeg, jeg skvatt sånn :D

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker helt klart Old School sjekking selv, men er nå engang på Tinder. Og må si jeg sitter igjen med samme inntrykk som deg - det kjekke mennene er ikke der. Ikke mange av de i hvert fall. Ikke sånn kjekk som jeg liker. Jeg liker sporty gutter som liker å være utendørs. Men det er vel ikke normalt å sitte på en fjelltopp og sveipe rundt på Tinder.

Nei jeg får gå ut og sette meg på en fjelltopp og se om det snubler en kjekk mann innom...

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

Husk grønn lue

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/naa-kan-du-lue-sjekke-opp-folk-i-fjellet/a/10139210/

Anonymous poster hash: 74ab8...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg innstallert. Jeg liker både gutter og jenter jeg. De jentene jeg får opp, er de som meg, har trykka av for både og? Ikke meninga å kuppe tråden, jeg skal ikke spørre om mer enn det. Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Det tror jeg ikke...

Tror du får opp alle jenter, men jentene får jo kun opp deg om de også har valgt at jenter skal vises.

Og får du match, så kan du være sikker på at de er som deg ;)

Anonymous poster hash: e4511...f48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke...

Tror du får opp alle jenter, men jentene får jo kun opp deg om de også har valgt at jenter skal vises.

Og får du match, så kan du være sikker på at de er som deg ;)

Anonymous poster hash: e4511...f48

Det virker logisk. Dette er ikke bare sjekking? Man kan finne seg en venn også?

Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker logisk. Dette er ikke bare sjekking? Man kan finne seg en venn også? Anonymous poster hash: 2f16a...80c

Nei! Ikke bruk tinder til å finne venner!

Anonymous poster hash: e4511...f48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på Tinder en kort stund bare for å stille nysgjerrigheten min, og så da mange pene jenter der. Gutter aner jeg ikke noe om da... Mine treff var da godt representativt med folk i alle "kategorier".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Ikke bruk tinder til å finne venner!

Anonymous poster hash: e4511...f48

Hvorfor ikke? Jeg har fått flere venner gjennom tinder.

Anonymous poster hash: b6fda...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Jeg har fått flere venner gjennom tinder. Anonymous poster hash: b6fda...832

Det er ikke noe i veien for at man kan bli venn med folk. Men ikke bruk tinder bevisst til det formålet.

La det fortsette å være en boltreplass for de single.

Er så drit irriterende med folk som er i forhold, men allikevel er på tinder.....

Anonymous poster hash: e4511...f48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å vurdere mitt eget utseende - jeg kan umulig være objektiv, og jeg aner jo ikke hva andre ser når de ser på meg.

Men om jeg skulle lasta ned appen og vært på Tinder, hadde det jo ikke nødvendigvis vært på grunnlag av mangel på å bli sjekka opp på "den vanlige måten". Den "vanlige måten" innebærer som regel at man er tilstede på arrangementer, deltar på veldig mange sosiale ting, kanskje drar på fester ganske ofte, eller stiller opp på ting hvor det er lett å komme i kontakt med folk. Man kan godt være den jenta som blir sjekka opp på nesten samtlige slike arrangementer eller sosiale steder, men det kan fortsatte være langt mellom hver gang man deltar på noe sånt. Mellom jobb, studier, trening, og hverdagslivet generelt, er det vel mange som ikke har tid som strekker til. Skal man i tillegg ha noe tid til overs, så går den tiden med til vennene man allerede har, og folka man allerede har møtt og kjenner godt.

Jeg vurderer som sagt å melde meg inn. Mest på grunn av min egen nysgjerrighet, men også fordi jeg ofte har et ganske travelt liv, der jeg dedikerer mye av min tid til mennesker jeg allerede kjenner. Tinder vil i så fall bare bli en ekstra tilgjengelig plass for å møte mennesker, og potensielt en partner om jeg er heldig. :)

Men jeg er fortsatt usikker... jeg tror nok innerst inne at jeg også foretrekker den naturlige "vanlige" måten å møte noen på. Har aldri vært på nettdating, men har heller aldri hatt problemer med å finne noen tidligere. Som regel har gutta funnet meg, så jeg tenker at kanskje jeg bare skal vente litt. Det er jo ikke så langt mellom hver mann, men det er litt lengre mellom hver mann jeg anser som en potensiell partner. Jeg er ikke så utseendefiksert, så Tinder er vel kanskje ikke plassen for meg å møte noen på likevel...?



Anonymous poster hash: 0f691...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivået på guttene på Tinder er vesentlig høyere enn på andre steder. På Tinder er "alle", terskelen for å melde seg inn der er lavere enn seriøse nettdatingssider der man må fylle ut info og gjerne betale.

Jeg har truffet mange virkelig kjekke og bra gutter på Tinder. Ingen ble det forhold ut av, men det er ikke på grunn av jeg traff dem der.

Har vel 350 matcher til nå, blir mer og mer kresen hvem jeg trykker liker på, ellers blir det travelt.

Syns Tinder er ypperlig, uvalget er så enormt.

Til sammenlikning har jeg kun 2 jeg liker/kunne tenke meg å treffe på Sukker (vært medlem et halvår snart, ikke særlig aktiv lengre). Og 0 (!) på Møteplassen. Bare søppel der:s På Tinder kan jeg finne 10 ila en liten halvtime.

Er du pen, gå for Tinder. Er du mindre pen, gå for Møteplassen:p



Anonymous poster hash: 37fe2...c48
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det facebook-bildene man må vise på Tinder? Hva med de som ikke har facebook?

Får folk opp ens ekte og fulle navn?



Anonymous poster hash: 86d61...356
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg foretrekker helt klart Old School sjekking selv, men er nå engang på Tinder. Og må si jeg sitter igjen med samme inntrykk som deg - det kjekke mennene er ikke der. Ikke mange av de i hvert fall. Ikke sånn kjekk som jeg liker. Jeg liker sporty gutter som liker å være utendørs. Men det er vel ikke normalt å sitte på en fjelltopp og sveipe rundt på Tinder.

Nei jeg får gå ut og sette meg på en fjelltopp og se om det snubler en kjekk mann innom...

Anonymous poster hash: 8ce13...fc2

Jeg kommer nesten bare over menn med bilder av seg selv hvor de er på fjellet med kompisene, står på snowboard, surfer osv. på Tinder. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nesten bare over menn med bilder av seg selv hvor de er på fjellet med kompisene, står på snowboard, surfer osv. på Tinder. :sukk:

Mange av damene og. Så tydelig det de single er.., :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amémonos

Mange av damene og. Så tydelig det de single er.., :P

Jeg blir sliten bare av å se på alle skrytebildene folk har av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye mas har jeg kommet meg på tinder.....Var på en date også her om dagen men,.......

Mulig jeg er kresen eller bare rar, men har en mistanke om at de damene jeg søker ikke er der...

Er kanskje slik at ikke alle er på Tinder ? Er det noen jenter her som føler at de ofte blir sjekket opp og ikke ser behovet for å være på Tinder..

Mine egne preferanser tilsier egentlig old School vesjonen av sjekking ved å gå bort til en dame man liker.

Jeg blir sjekket opp i blant, og er normalt søt/ pen. Er der inne mest for å se selv hva som finnes, og har egentlig ikke tenkt å bruke det til noe med mindre jeg skulle oppdage en med virkelig forelskelsespotensiale der.

Utvalget av menn er ikke det beste selv om radiusen min ser ut til å være hele landet, men omtrent en av tretti får et hjerte av meg, og det er da de jeg både har noen felles interesser/ likes med og som tiltrekker meg utseendemessig.

Anonymous poster hash: 81746...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nesten bare over menn med bilder av seg selv hvor de er på fjellet med kompisene, står på snowboard, surfer osv. på Tinder. :sukk:

Jeg også. De utgår. Og det samme gjør de med bilder av eks- kona i armkroken eller bilen.

Men ellers må jeg si Tinder omtrent er et mannlig erotika- galleri enkelte dager ;).

Anonymous poster hash: 81746...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det facebook-bildene man må vise på Tinder? Hva med de som ikke har facebook?

Får folk opp ens ekte og fulle navn?

Anonymous poster hash: 86d61...356

Man må logge på med facebook, men er helt usynlig der, og man kan redigere profilen inne på Tinder i fht hva som vises av bilder og info. Kun fornavn, alder, bilde, samt felles likes & venner presenteres til andre.

Anonymous poster hash: 81746...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Jeg blir sliten bare av å se på alle skrytebildene folk har av seg selv.

Nå er det jo ikke nødvendigvis skrytebilder for alle. Det kan jo rett og slett være en måte å få frem at de liker et aktivt liv, og det er jo fint hvis de vil møte likesinnede.

Jeg tenkte faktisk på det i går at jeg har ingen fjellbilder av meg på tinder selv om jeg elsker å gå på fjellet og gjør det veldig ofte. Jeg har ikke for vane å legge det ut på facebook når jeg har vært på fjellet, men jeg burde kanskje gjort det av og til. De som ser profilen min på tinder sitter nok ikke med inntrykket av at jeg er en aktiv person, og å ha slike bilder er jo en grei måte å vise det på synes jeg. Jeg blir vertfall ekstra interessert dersom en mann har et fjellbilde, for da er jo sjansen der for at vi deler den interessen. Vil ha en som kan bli med meg på fjelltur/topptur, sove i telt, bade i fjellvann og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke noe i veien for at man kan bli venn med folk. Men ikke bruk tinder bevisst til det formålet.

La det fortsette å være en boltreplass for de single.

Er så drit irriterende med folk som er i forhold, men allikevel er på tinder.....

Anonymous poster hash: e4511...f48

vil bare og legge til at det dessverre og er en del i forhold som bruker tinder til å få seg ligg og..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sliten bare av å se på alle skrytebildene folk har av seg selv.

Kobles ikke Tinder bare opp til folk sin Facebook da? Og det er vel naturlig at folk deler mer spennende og artige blider på Facebook enn bare et "portrettfoto" eller hva enn som regnes som et ikke-skrytebilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...