Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Det kjipe her er hvis man sjekker snapchat dagen etter og de fortsatt ikke er åpnet.......

Anonymous poster hash: a2f4b...128

Det er det kleineste ever!!! Sendte idiotiske snap, og så ser man at de ikke åpner de før dagen etter... Har lyst til å løpe bort til de og stjele telefonen for å slette :P

Anonymous poster hash: dfe17...5c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Ja, jeg hadde sikkert vært villig til å kjøpe et par pakker til også :ler: kanskje like greit jeg ikke fikk lov

Haha :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har greid å sende snap til feil person da.. med meget intimt innhold.. haha dette skulle til en gutt jeg drev på med, og endte hos en av mine kristne venninner... i edru tilstand... :jolie:



Anonymous poster hash: ea69b...3c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å sende lange kjærlighetserklæringer til en fyr jeg bare har møtt noen ganger… jeg ba han blandt annet om å være singel i hvert fall om 4 år slik at jeg fikk prøve meg på han senere… herregud så jævlig flaut. lurer på hva han tenker om meg nå. :s



Anonymous poster hash: e6eba...e16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så redd for å sende melding til han jeg liker i fylla at jeg bevisst ikke har lagt nummeret hans til i tlflista. Satser på at når jeg er full nok til å ville sende en sms så er jeg ikke i stand til å søke opp nummeret hans på nettet/komme på at det er mulig. :rolleyes:

Det er jo bare å søke opp nummeret, sende melding, slette melding.... og våkne opp dagen derpå med et vagt minne at "hmmm.... burde jeg huske noe jeg gjorde i går?" For så å få rare svar... og angst ;-)

Anonymous poster hash: d9787...839

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dritings (spydde og alt. blackouts og hele pakken). Kvelden ble brukt på at jeg gikk rundt og spurte randome folk om de ville pule. Fikk faktisk napp til slutt... Han var like full som meg (og spydde senere på kvelden også)...

Jeg ringte rundt til venninne mine for å fortelle de at jeg skal pule.

Da det var over ringte jeg for å fortelle at jeg hadde pult.

Sovnet i gangen halvnaken. Foreldrene mine var ikke glad i meg dagen etter, da begge skulle på jobb og vi bråket hele natten. Vi tok oss en liten lur midt under akten :fnise:
Blir mobbet (minnet på!) for denne kvelden vær gang jeg skal ut å drikk. :(



Anonymous poster hash: 7359a...ec6
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å søke opp nummeret, sende melding, slette melding.... og våkne opp dagen derpå med et vagt minne at "hmmm.... burde jeg huske noe jeg gjorde i går?" For så å få rare svar... og angst ;-)

Anonymous poster hash: d9787...839

Haha, mulig jeg kan ha sendt en melding uten å være klar over det da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har brukt fylla som unskyldning for å sende en litt direkte melding da? Det har jeg :fnise:

Sendte en litt vel masete melding med fjas om at jeg ville ha han og var så usikker på han osv. Og avsluttet meldingen med "snårry et dtita fyll nå". Jeg var ikke edru, men snydens var jeg heller ikke.



Anonymous poster hash: 4a158...237
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har brukt fylla som unskyldning for å sende en litt direkte melding da? Det har jeg :fnise:

Sendte en litt vel masete melding med fjas om at jeg ville ha han og var så usikker på han osv. Og avsluttet meldingen med "snårry et dtita fyll nå". Jeg var ikke edru, men snydens var jeg heller ikke.

Anonymous poster hash: 4a158...237

haha jeg har. :P hva svarte han?

Anonymous poster hash: e6eba...e16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg var dødsforelska i en fyr jeg absolutt ikke var forelska i.

Kjempegøy å få svar...

Hva svarte han?

Anonymous poster hash: e6eba...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha jeg har. :P hva svarte han?

Anonymous poster hash: e6eba...e16

At alt var i orden mellom oss ;) Og så lo vi av hele greia daget etter. Så det funka gull.

Anonymous poster hash: 4a158...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarte han?

Anonymous poster hash: e6eba...e16

"Å ja."

Klarte ikke se fyren i øynene på ukesvis, men ble selvfølgelig satt i kollokviegruppe med ham uka etter. Lot som jeg var på dealern med noen og tror han bet på :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En jeg hadde holdt på med før. Men vi hadde ikke sett hverandre på lenge. Så treffes vi ute på byn, snakker litt. Han er litt kjølig og avvisende, og han går litt før det stenger - så da presterer jeg selvfølgelig å sende melding når jeg har kommet hjem "så da blir det ikke noe da eller? kan du ikke komme hit a?"

Jaa… stolt og desperat...

Han svarte at det ikke passet - jeg maste videre.. :klaske:



Anonymous poster hash: 86750...78e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For ett års tid siden hadde jeg lagt meg etter en fuktig kveld på byen. Jeg var ennå litt rusa da jeg begynte å våkne morgenen etter.

Jeg var litt i halvsøvne, og klarte å drømme at jeg fikk meldinger hos han jeg likte.

Da jeg våknet trodde jeg visst at dette hadde skjedd, og at jeg hadde lest meldingene iløpet av natten.

"Åj, jeg må ikke glemme å svare Tobias!", tenkte jeg.

Så jeg sendte han denne meldingen:

"Hei! Jeg trenger ikke 19 sofaer i forskjellige farger, men seks høres bra ut. Bra at du kunne telle riktig når du endelig var alene. Jeg er glad for at du finner sofaer for meg. Du er så digg og fin og god. Håper du også blir min når du kan".

Selvfølgelig med noen grove skrivefeil siden jeg var både rusa og i halvsøvne :P

Da jeg våknet på ekte trodde jeg at det var en del av drømmen at jeg sendte meldingen, så lo bare av meg selv.

Du kan tro jeg fikk panikk da jeg så han hadde svart :rodme: F-L-A-U-T

Endret av Tibbie
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tro jeg fikk panikk da jeg så han hadde svart :rodme: F-L-A-U-T

:fnise:

Hva svarte han?

Anonymous poster hash: fb296...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...