Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Sendte faktisk en ganske fæl en til eksen i helga.

Først var jeg i skikkelig kranglehumør og skriver at "Jg hatwr dg!!!!!" + masse sure smileys osv.. tre timer seinere sendte jeg visst melding om han ville komme og ha sex med meg gratis. Hvor jeg har fått ordet gratis fra aner jeg ikke :fnise:

Han svarte på meldingene og, det er det verste!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt så mange nakenbilder feil nå at jeg har innreiseforbud i 4 fylker.

Du er ikke den eneste gitt.. Snapchat er noe drit :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte faktisk en ganske fæl en til eksen i helga.

Først var jeg i skikkelig kranglehumør og skriver at "Jg hatwr dg!!!!!" + masse sure smileys osv.. tre timer seinere sendte jeg visst melding om han ville komme og ha sex med meg gratis. Hvor jeg har fått ordet gratis fra aner jeg ikke :fnise:

Han svarte på meldingene og, det er det verste!

Hahaha, gratis?!? Åh, magen min!

Dagens teknologi har jo gjort det nærmest umulig å oppføre seg tilsynelatende normalt. Hva gjorde man før i tiden? Et sinna fyllepostkort? :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, gratis?!? Åh, magen min!

Dagens teknologi har jo gjort det nærmest umulig å oppføre seg tilsynelatende normalt. Hva gjorde man før i tiden? Et sinna fyllepostkort? :)

"Vil du komme til mg og ha sex m mg heelt gratis? :***" Herregud hva hadde jeg fått i meg egentlig :sjokkert:

Håper virkelig noen har sendt fyllepostkort :skratte:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, gratis?!? Åh, magen min!

Dagens teknologi har jo gjort det nærmest umulig å oppføre seg tilsynelatende normalt. Hva gjorde man før i tiden? Et sinna fyllepostkort? :)

Før i tiden hadde man telefonkiosker/automater på en del utesteder eller rett utenfor... Ikke så mye bedre det :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FET IKK4 HVORDAN . MEM JEG SKAL FÅ ARRMGERTT EN UNG HYKKEST I DAGENS MLFJRERE. BARE FOR Å PLAGE DA.

Og...

jEG ER EKSTREMT BEKYMTET. sLITER VELDIV MED Å PISTE. pØVER Å OVERBEVISE MEG SELV OM AT DET ER OLL EDET FØRSTE RARE DEM GJØR, DET OLLE NARE

Til min søster på Facebook. Har ikke peiling på hva som skjedde.

Bortsett fra den gangen er jeg ganske flink til å ikke gjøre alt for rare ting da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ca 20, satt på et slags utested. Jeg var der med en gjeng jeg bodde med, men kjedet meg litt, så jeg skrev følgende melding og sendte den til alle jentene (ca 20 tipper jeg) på mobilen min (selvfølgelig med unntak av familie):

"I'm just a teenage dirtbag baby"

Skal sies at denne var veldig populær samtidig:

Jeg var en ganske sjenert person når det kom til jenter så dette var ekstremt ulikt meg. Grunnen til at jeg gjorde dette var nok at jeg var avstandsforelsket i en jente og ønsket å få et svar fra henne for å få i gang en samtale. Det jeg ikke tenkte på var at hun visste jo ikke at jeg hadde sendt denne til alle jentene på listen min (som om det hadde hjulpet) og ingen av de andre 20 visste at jeg hadde sendt den til 20 andre.

De fleste skjønte vel utfra dag og tidspunkt hvilken tilstand jeg var i da jeg sendte meldingen, men likevel. Jeg fikk dog noen artige samtaler gående med gamle klassevenninner jeg ikke hadde snakket med på en god stund, men i ettertid var det hele bare en veldig dårlig idè.

En annen:

Jeg hadde en dypere samtale med en venninne på en nyttårsaften om at jeg syntes hun var en flott jente (vi hadde ingenting romantisk gående, det var mer en selvtillitsboost for henne). Etter hun var gått sendte jeg henne en melding for å understreke at jeg virkelig hadde ment de tingene jeg sa. Dagen etter ringte min far og spurte hva den meldingen han hadde fått egentlig handlet om.



Anonymous poster hash: 2d81a...b3d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden: Sendte en melding til han jeg hadde et godt øye til, og spurte om han var på byen, at vi måtte møtes osv. Fikk ikke svar, skrev noe sånt som "D e t t e e r K a r o l i n e!!!!!!!". Fikk ikke svar. Sendte en til: "K A R O L I N E!!!!!11". Ingen svar.

En annen gang spilte vi "sms-roulett", og jeg måtte sende noe sånt som "Jeg er en dass" til noen på kontaktlista. De fleste svarte ikke, mens en faktisk tok det alvorlig og svarte noe sånt som at "ja, alle kan nok føle seg sånn en gang i blant. Trenger du noen å snakke med?" og en masse rart.. Husker ikke helt hvordan det endte :fnise:

Glad jeg ikke drikker lengre.



Anonymous poster hash: 1f578...79f
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sååå mange flaue sånne episoder, men skal skrive den fra sist helg!

er en jeg holder litt på med, og var tydeligvis innmari desperat den kvelden. her er samtalen:

Jeg : Ute? :D

Han: nei, har akkurat kommet hjem fra jobb jeg :/

Jeg: åååååja :/

Han: du er ute skjønner jeg? :-)

Jeg: jaa :O ikke noen?

Han: ikke noen hva? :/ hehe

Jeg: hahaha, skrev feil.

Jeg: kan jeh få en klemv

Jeg: eller du kan henge meg :D

Han: nå er jeg ikke helt med her du? :/

Han: er alt bra med deg kjære?

Meg: ksn du ha beføl?

Han: kan ikke si jeg skjønte det heller :/ noe jeg kan hjelpe deg meg?

Meg: møte meg? på shell

Han: hehe, kan jeg vell :-)

Meg: er jer :D

huff, aner ikke helt hva jeg tenkte på.. og rart han faktisk gadd å svare. møtte meg gjorde han også. jaja. ikke den værste historien min, men var den jeg hadde :-)



Anonymous poster hash: 025e4...bf9
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte faktisk en ganske fæl en til eksen i helga.

Først var jeg i skikkelig kranglehumør og skriver at "Jg hatwr dg!!!!!" + masse sure smileys osv.. tre timer seinere sendte jeg visst melding om han ville komme og ha sex med meg gratis. Hvor jeg har fått ordet gratis fra aner jeg ikke :fnise:

Han svarte på meldingene og, det er det verste!

Hahaha! Kan jeg spørre hva han svarte? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, ler meg i heel, tårene renner!!! :hoho::hoho: Har ikke noen selv, og husker ikke noen, alt er vel heldigvis slettet!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Kan jeg spørre hva han svarte? :P

Haha, på den første hatmeldinga skrev han bare "Jada, jeg vet. Hvorfor nå egentlig?"

Ooog.. "Jada, skal eg henta dg i byen?" :rodme: Han henta meg også... heelt gratis :ler:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 16 år og holdt på med en som var et par år eldre. vi hadde vel holdt på i rundt 1 mnd bare, da jeg fant ut at jeg skulle på fest med noen venner. kvelden gikk og jeg ble fullere og fullere, det samme med mine venner.

sendte han en melding der jeg ba han om å komme. han svarte noe ala: desverre, skulle gjerne gjort det men passer lillebroren min. (altså en helt gyldig grunn)

men JEG som har møkkhakkafull fikk det til å høres ut som at han ikke ville ha meg lenger. å da var kaos i gang. venninnene mine ringte han å kjefta på han fordi han har en ufølsom dritt osv osv VENNINNENE mine liksom å jeg sto å grein :fnise:

jeg fant en flaske med sprit som jeg drakk som vann, vel det var vondt dagen etter.

det ble ikke noe mer mellom oss......



Anonymous poster hash: a59c0...f96
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var 16 år og holdt på med en som var et par år eldre. vi hadde vel holdt på i rundt 1 mnd bare, da jeg fant ut at jeg skulle på fest med noen venner. kvelden gikk og jeg ble fullere og fullere, det samme med mine venner.

sendte han en melding der jeg ba han om å komme. han svarte noe ala: desverre, skulle gjerne gjort det men passer lillebroren min. (altså en helt gyldig grunn)

men JEG som har møkkhakkafull fikk det til å høres ut som at han ikke ville ha meg lenger. å da var kaos i gang. venninnene mine ringte han å kjefta på han fordi han har en ufølsom dritt osv osv VENNINNENE mine liksom å jeg sto å grein :fnise:

jeg fant en flaske med sprit som jeg drakk som vann, vel det var vondt dagen etter.

det ble ikke noe mer mellom oss......

Anonymous poster hash: a59c0...f96

ÅH! å i tillegg til DET så ropte jeg ut en kjærlighetsærklæring til han ene som var der som jeg hadde hatt et godt øye til før. memories....

Anonymous poster hash: a59c0...f96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

har sååå mange flaue sånne episoder, men skal skrive den fra sist helg!

er en jeg holder litt på med, og var tydeligvis innmari desperat den kvelden. her er samtalen:

Jeg : Ute? :D

Han: nei, har akkurat kommet hjem fra jobb jeg :/

Jeg: åååååja :/

Han: du er ute skjønner jeg? :-)

Jeg: jaa :O ikke noen?

Han: ikke noen hva? :/ hehe

Jeg: hahaha, skrev feil.

Jeg: kan jeh få en klemv

Jeg: eller du kan henge meg :D

Han: nå er jeg ikke helt med her du? :/

Han: er alt bra med deg kjære?

Meg: ksn du ha beføl?

Han: kan ikke si jeg skjønte det heller :/ noe jeg kan hjelpe deg meg?

Meg: møte meg? på shell

Han: hehe, kan jeg vell :-)

Meg: er jer :D

huff, aner ikke helt hva jeg tenkte på.. og rart han faktisk gadd å svare. møtte meg gjorde han også. jaja. ikke den værste historien min, men var den jeg hadde :-)

Anonymous poster hash: 025e4...bf9

Jeg skjønner godt at han møtte deg jeg. Han visste jo hva han hadde i vente når dere kom hjem ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heiiii, hva gjør du pååå? Komme hit!? Vi er på *********, masse liv. Jeg er veldig fulul, men kjedermeg uten deg jentami!"

Ikke noen unormal fyllemelding.. Og ikke overdrevent pinlig heller - hvis det ikke hadde vært for at jeg var 14 år, offisielt bare på en overnatting med to venninner, og sendte meldingen til mamma istedenfor venninnen min som den egentlig var ment til :fnise:



Anonymous poster hash: 7c506...155
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Heiiii, hva gjør du pååå? Komme hit!? Vi er på *********, masse liv. Jeg er veldig fulul, men kjedermeg uten deg jentami!"

Ikke noen unormal fyllemelding.. Og ikke overdrevent pinlig heller - hvis det ikke hadde vært for at jeg var 14 år, offisielt bare på en overnatting med to venninner, og sendte meldingen til mamma istedenfor venninnen min som den egentlig var ment til :fnise:

Anonymous poster hash: 7c506...155

å hvordan reagerte mamma? :fnise:

Anonymous poster hash: a59c0...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, jeg blir skikkelig masete/gæærn i fylla. Jeg har heldigvis vett til å slette meldingene før jeg legger meg:p

Det går mye i:

hvor er du? kom hit da. kooooom hiiiiiit da. dust. jeg vil til deg. kom daaaaa! bla bla bla.

gjerne krydret med skrivefeil.



Anonymous poster hash: 725c1...1f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne på lørdagen av en FF jeg har hatt i 10 år, av og på. Han er på guttetur og ringte først, men det var umulig å høre hva han sa, så han sendte dette til meg:

Er både deilig OG trivelig du Sophie-Ann ;) (Sant de e lett å være søt?) Ringer på når jeg er en anelse mer i vater ;). Puss på din Stuss ;)

Jeg var grise forselsket i han i begynnelsen, men har innsett at han aldri vil ha meg fordi jeg har barn, så vi bare tuller og tøyser innimellom. Men gud så kjekk han er...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han møtte deg jeg. Han visste jo hva han hadde i vente når dere kom hjem ;)

hehe ja sant nok! men skal sies at jeg var såpass full den lørdagen der at sengekos ble det ikke i allfall! :fnise:

Anonymous poster hash: 025e4...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...