Gå til innhold

Dagens Hotel Cæsar


Salt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åge sluttet som Piccolo, men de hadde ansatt en annen på Operaen. Han bestemte seg likevel for å slutte.

Svein og Benedicte ble sammen igjen.

Julie avslørte at Harry hadde lurt henne.

Victoria møtte til minnestunden i brudekjole.

Ellers har vi jo reprisen på mandag :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Eg viste heilt i frå ho tok i mot kjolen i døra at ho skulle ha den på seg på minnestunda! Berre VISTE det. :ler:

Nokon gongar kan ein berre tenkje seg til kva som skjer i cæsar.....

For noko er ganske uforutsigbart!

Syntest det er greit at Åge sjekkar ut no. Det var på tide.

Er det berre eg som diggar Sue eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg viste heilt i frå ho tok i mot kjolen i døra at ho skulle ha den på seg på minnestunda! Berre VISTE det.   :ler:

Viste det enda tidligere, for jeg leste i Programbladet i forrige uke noe ala "når Victoria møter opp i minnestunden forstår alle at det har klikket for henne". Fikk ikke sett gårsdagens episode, og skal bort på mandag så jeg må kanskje inn på web-tv for å se der...

Stakars Åge da.. Hehe.. Sånn går det når man alltid skal tenke litt for lenge og gjøre alle til lags, da blir det bare tull.

Digger Sue jeg og, og gledre meg til Alex kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Fikk ikke sett gårsdagens episode, og skal bort på mandag så jeg må kanskje inn på web-tv for å se der...

Jeg lurte også på å se det på web-tv, men ombestemte meg når jeg måtte betale. Syns det er smålig av tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Viste det enda tidligere, for jeg leste i Programbladet i forrige uke noe ala "når Victoria møter opp i minnestunden forstår alle at det har klikket for henne". Fikk ikke sett gårsdagens episode, og skal bort på mandag så jeg må kanskje inn på web-tv for å se der...

Stakars Åge da.. Hehe.. Sånn går det når man alltid skal tenke litt for lenge og gjøre alle til lags, da blir det bare tull.

Digger Sue jeg og, og gledre meg til Alex kommer tilbake!

Kva er det som skjer med Vic no då? Psykriatisk?

Dette er alt for spennande :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...