Gå til innhold

Love actually


Englepusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Abelone

Jeg fikk desverre ikke sett den da den gikk på kino, men jeg har flere venner som så den, og alle likte den kjempegodt. De både gråt og lo, og synes den var helt super. Gjett hvem som skal leie video? Jeg liker sånne deilige filmer som setter følelser i sving og som er morsomme også. Jeg har ikke snakket med noen menn som har sett den...... men du skal se det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en film som jenter liker spesielt godt, men jeg har da hørt mange gutter som liker den også. I sjangeren romantisk komedie er det en av de bedre, sier min sambo, i hvert fall..

Du burde i hvert fall se den - jeg synes den var kjempesøt, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en litt "julete" film? Hadde tenkt å kjøpe den på dvd og spare den til jul i år siden jeg desverre ikke fikk sett den på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min syntes den var strålende morsom.

Han kisen som synger "Christmas is all around us" (eller hva det nå er) er bare helt ubetalelig. Jeg lo så tårene rant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo syntes den var bra, og jeg syntes den var bra. Hvis han har sett og likt "Fire bryllup og en gravferd", og / eller "About a boy", så vil han like denne også!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig? Ikke akkurat. Det at det er flere historier i samme film gjør at det ikke blir noen "dødperioder".

Jeg og mannen ble i kjempehumør etter å ha sett denne filmen.... noe som førte til ekstra bonus..... :sjarmor:

Elsker britiske filmer da. Britiske skuespillere er jo så mye bedre enn de fleste amerikanske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...