Gå til innhold

Hvem sendte Bob hjem i går?


Kate

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett slutten av Ungkaren igår, mannen min skulle se StarWars :frustrert:

Det siste jeg så var at Lindsay forsvant på eliminasjons-daten, men hvem var det som ikke fikk rose på selve rose-seremonien(skrekkelig ord forresten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare lille meg...

Jeg mener å huske at ham sendte hjem....

Lindsay K, Lanah,Kristi og Jennifer...

Det vil si at de som fikk en :blomst_opp: var: Meredith, Jenny, Kelly-Jo(ho der like eg ikkje!!), Antoinette, Mary; Brooke, Karin, Misty, Estella(min favoritt!) og Lee-Ann (ho e "fæl" ho.....)

:oops:

YES! I`m hooked!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Det vil si at de som fikk en :blomst_opp: var: Meredith, Jenny, Kelly-Jo(ho der like eg ikkje!!), Antoinette, Mary; Brooke, Karin, Misty, Estella(min favoritt!) og Lee-Ann (ho e "fæl" ho.....)

:oops:

YES! I`m hooked!! :o

:ler: Flere enn meg altså! VI er dessuten enige i hvem vi liker! Jeg hadde skutt Lee-Ann og Kelly-Jo i kneskålene hadde jeg kommet i nærheten. Liker også Estella og Karin. Er fælt å bli hooka på søpleTV, men fy for pokker så gøy det er :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo enda ei bærte som ble sendt hjem igår - aner ikke navnet - men hun som ble sendt hjem fra ene daten ..... kanskje noen husker hennes navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Tulle-sikka!!! Må jo lese trådene ordentlig :wink:

:ler: Sånn går det når jeg svarer mens kundene plaprer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Estella har en sinnsykt irriterende stemme!!!

:enig_animasjon:

Irriterende litt på samme måte som Trista sin grusomme stemme. Kanskje det er derfor han liker henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...