Gå til innhold

Fotoforbud!


Gjest Coolaid

Trosser du fotoforbudet på konserter?  

  1. 1. Trosser du fotoforbudet på konserter?

    • Jepp, skulle bare mangle!
      6
    • Ikke ennå men.....
      4
    • Nope, holder med t-skjorta som minne.....
      4


Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Skal på Vidar Busk konsert i morgen. Men det står på billentene at det er fotoforbud......det gjør det på de fleste konserter for tiden. Trodde det var en del av opplevelsen å knipse seg et lite minne. Snart går det vel ikke an å kjøpe t-skjorter der heller.......

Trosser du fotoforbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En idiotisk greie det der! :evil:

Jeg var på konsert med mitt store idol for få år siden, og fikk ikke tatt bilde.

Vaktene tok fra meg kameraet etter en ransakning ved inngangen.

Kjempesurt å ikke få tatt noen bilder. :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Har vært på flere konserter og tatt masse bilder!

Senest på robbie williams konserten i november!

Det står på billetten at det ikke er lov, men det spørs vel egntlig hvor flinke vaktene er til å sjekke det... De har både sett at jeg hadde et og funnet et oppi veska men ikke gjort noe med det!

Det eneste de sjekker er om du har med deg noe sm på en eller annen måte kan skade andre...Kniver, flasker,ect...

Har stått helt forran på noen konserter og tilogmed fått vaktene til å ta bilder for meg! Både av oss og bandet!

Men et lite triks ei vennine av meg bruker er å gjemme det mellom puppene...så fremst du har litt størrelse på de... :ler:

Noen er faktisk så desp at de på en eller annen måte henger det mellom beina! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh!

Synes det er fullstendig fjernt med forbud mot fotografering.

Jeg hadde nok sneket inn et kamera / evt prøvd å lånt meg en sånn "fancy" mobil til å ta bilder med :lol: ( spørs om det er bra nok i folkemengder og potensiellt langt fra objektet )

Fader heller da! Hvor "stuck up" går det an å være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjoo...jeg tror det hele stammer fra den tiden man forsøkte å forby folk å lage Bootlegs.Man får ikke ta hverken bilde eller gjøre lydopptak,da det kan lages pirat-opptak av dette....så det har jo sin grunn,ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...