Gå til innhold

Paris Hilton & Nicole Richi!!


Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Hvis de jeobber er ihvertfall Paris ENDA dummere enn jeg først trodde, siden hun ikke hadde hørt om skatt og skattekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Men hun burde jo ha hørt om ordet allikevel?

Hvem vet hvilken stimulans denne piken egentlig har fått ifra sine omgivelser... Hun virker ikke akkurat intelligent og reflektert.

Hvordan ser hennes foreldre ut egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Bare det konseptet at man lar barna vokse opp i en suite på hotell sier jo sitt' date=' mener nå jeg om foreldrene...[/quote']

De har nok ikke vært særlig opptatt av barna sine.

Det kan kanskje forklare mye av det som skjer med de to søstrene Hilton.

At det virker som om de har gjør alt for å bli sett og pratet om, kan tyde på at de ikke har blitt "sett" av de to som skulle ha prioritert dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jo hende at Paris har noen som ordner skatteavdraget for henne? Det er det mange av oss vanligfolk også som har. Man blir ikke søkkrik og verdenskjent av å være dum så noe må de jo ha der oppe. Tror TVNorge har mye å gjøre med hvordan de fremstilles.

aline, hun må vel ikke bokstavelig talt smile hele tiden, men hun må se slik ut som fotografene og agentene vil ha henne til å se ut og det høres slitsomt ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jo hende at Paris har noen som ordner skatteavdraget for henne? Det er det mange av oss vanligfolk også som har. Man blir ikke søkkrik og verdenskjent av å være dum så noe må de jo ha der oppe.

Klart hun har noen som ordner skatten!

Men fordi hun har noen som ordner det forklarer det at hun ikke har HØRT om ordet Skatt (Sitat: "Hva er skatt?"), og kunnskap om at det er noe man betaler ut fra inntekt til staten?

Forøvrig er det vel ikke akkurat Paris eller hun andre som har blitt så rike, det er deres fedre.... Kjent kan man bli ved å ha små klær og filme seg selv ha sex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har forstått at små klær funker for henne og at man får oppmerksomhet pga det (igjen det med oppmerksomhet), men det gjør vel ingenting?

Hilton har sagt på et intervju på BBC at hun kun "spilte" slik man gjerne gjør når kamera er tilstede når hun sa noe om "Wal*Mart" og det med skatt. Om andre tror på det eller ikke får jo bli opp til dem. Jeg velger å tro da jeg har sett nok til at jeg vet at hun har alle pluggene i behold.

Nå vet ikke jeg hvor mye Paris tjener, men jeg er sikker på at det er nok til at folk forstår at hun faktisk jobber. Og kvalitettid har hun vel lite av.

Og mht den sextapen. Det er mange som har filmet seg selv ha sex... Det er ikke noe uvanlig i det. Det som heller ikke er uvanlig at ex'er går og selger info (i denne sitasjonen en sexvideo) til media for en slant, og det har ex'en hennes innrømmet. Hun var 19 år. Om jeg hadde gjort det samme hadde jeg nok ikke drømt om at den skulle havne på internett for alle å kunne laste den ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan vel diskuteres. Jeg visste ikke noe om sex videoen før etter at TVNorge begynte å vise The Simple Life og den sextapen interesserer meg lite da jeg faktisk liker å se programmet. TVNorge hadde sikkert også fått med seg at The Simple Life hadde 13 millioner seere i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Tja' date=' det kan vel diskuteres. Jeg visste ikke noe om sex videoen før etter at TVNorge begynte å vise The Simple Life og den sextapen interesserer meg lite da jeg faktisk liker å se programmet. TVNorge hadde sikkert også fått med seg at The Simple Life hadde 13 millioner seere i USA.[/quote']

Serien går på tv3 da, ikke tvn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Nå vet ikke jeg hvor mye Paris tjener' date=' men jeg er sikker på at det er nok til at folk forstår at hun faktisk jobber. Og kvalitettid har hun vel lite av....[/quote']

hvordan i alle dager skal folk forstå at hun jobber, når hun ikke ser på det som å jobbe selv?????

Hun sa jo klart i starten av programmet at hun aldri har hatt en jobb og aldri har jobbet en dag i sitt liv!!! Jeg SÅ da virkelig at de begge satt å sa akkurat det!!! :o

Jeg har ikke noe imot noen av dem jeg, jeg synes bare det er trist det bilde som vises av dem, og jeg synes det er trist at rikmansforeldre ikke sørger for at barna blir voksne, ansvarsbevisste mennesker som fungerer også sammen med normalt tjendende mennesker!

Jeg opplever programmet som en latterliggjøring av disse jentene, og det synes jeg egentlig er litt dumt.

Og det er MIN oppfatning av temaet, andre har sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikka litt på programmet jeg også.

Kan ikke akkurat si at jeg er imponert.

Hva min oppfattelse av de to er kan jeg ikke skrive, for da kommer mod. med sensuren sin! :wink:

Men, for og si det slik: Jeg hadde skammet meg til døde om jeg hadde vist meg slik på TV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trekker tilbake alt jeg sa!!! :o

Nicole er jo verst da. Det virker som om det er hun som står i spissen for alle påfunnene. Herregud, så patetisk da hun latet som om hun gråt igår!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker tilbake alt jeg sa!!! :o

Nicole er jo verst da. Det virker som om det er hun som står i spissen for alle påfunnene. Herregud, så patetisk da hun latet som om hun gråt igår!!!!

Nettopp derfor er jeg objektiv, pga at du skifter mening pga èn episode på TV. Dette er media, mye skuespill og mer klipping enn jeg tror flest folk er klar over.

Når man har en jobb, da jobber man. Når man tjener penger så jobber man. Om man sitter hjemme hele dagen og stapper plommer i trynet, leser donald og legger seg etter det.. da jobber man ikke. Det er min mening.

Media liker å vise ting på sin måte og folk liker å oppfatte ting på sin måte. Er bare sånn det er. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...