Gå til innhold

Paris Hilton & Nicole Richi!!


Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Da jeg sa jeg syntes de va dumme så mente jeg sosialt dum. Trenger ikke være det fordi om du har hatt det "lett" hele livet da?! Synes bare det virker som de har veldig lite sosiale antenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sa jeg syntes de va dumme så mente jeg sosialt dum. Trenger ikke være det fordi om du har hatt det "lett" hele livet da?! Synes bare det virker som de har veldig lite sosiale antenner..

Tror ikke de har hatt det "lett" hele livet. Jeg vet ikke så mye om hun andre, men Paris jobber som bare det og om du ikke tror det er slitsomt (omså hvor lett du tror det måtte være å stå foran kamera og posere hele dagen og fly rundt i verden for at hun skal klare å holde seg på toppen) å være modell så er jeg ganske sikker på at det er mange som er uenig med deg :blunke:

Med de rette folka så klarer de seg helt sikkert fint sosialt også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemmer en ting. disse jentene her levd et veldig beskyttet liv. Ikke at det unnskylder ignoransen.

Det virker som de har på en måte oppdratt seg selv, de har jo ikke bakke kontakt i det hele tatt.

Det jeg reagerte mest på var at Paris ikke hadde hørt om WalMart. Det er verdens største supermarkedkjede. Det sier litt om hvordan hun lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Tror ikke de har hatt det "lett" hele livet. Jeg vet ikke så mye om hun andre, men Paris jobber som bare det og om du ikke tror det er slitsomt (omså hvor lett du tror det måtte være å stå foran kamera og posere hele dagen og fly rundt i verden for at hun skal klare å holde seg på toppen) å være modell så er jeg ganske sikker på at det er mange som er uenig med deg :blunke:

Med de rette folka så klarer de seg helt sikkert fint sosialt også 8)

Jeg har faktisk jobbet som modell selv, så jeg vet godt åssn det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemmer en ting. disse jentene her levd et veldig beskyttet liv. Ikke at det unnskylder ignoransen.

Det virker som de har på en måte oppdratt seg selv, de har jo ikke bakke kontakt i det hele tatt.

Det jeg reagerte mest på var at Paris ikke hadde hørt om WalMart. Det er verdens største supermarkedkjede. Det sier litt om hvordan hun lever.

Men de har da vel gått på skolen i et minimum av år??

Sett på tv? Snakket med andre? Kjørt til og fra en flyplass og sett Wal Mart butikker (som jo er overalt i USA)? Blir jo det samme som å bo i Oslo og ikke vite om at Hennes og Maurits/RIMI finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Men de har da vel gått på skolen i et minimum av år??

Sett på tv? Snakket med andre? Kjørt til og fra en flyplass og sett Wal Mart butikker (som jo er overalt i USA)? Blir jo det samme som å bo i Oslo og ikke vite om at Hennes og Maurits/RIMI finnes.

Men Paris trenger ikke å handle på walmart.

Lurer på en ting: Hvordan ser hennes foreldre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Paris trenger ikke å handle på walmart.

Lurer på en ting: Hvordan ser hennes foreldre ut?

Nei, selvfølgelig gjør hun nok ikke det. Men skulle allikevel tro hun hadde kjørt forbi en butikk eller to, sett en eller annen reklame eller hørt om den på tv (Jeg mener: VI har jo hørt om det. Jeg har aldri handlet der, men har så absolutt sett butikkene. de er jo OVERALT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ulike former for intelligens. Selv hadde jeg ikke klart meg mange timene på bondelandet heller, og det er ikke fordi jeg er dum eller blond. Jeg mangler rett og slett erfaring på området.

Nicole og Paris har vokst opp under meget priviligerte forhold, med økonomisk frihet de fleste andre aldri opplever - uten å gå inn på om dette er positvt eller negativt. De har ikke trengt å vite hvordan hverdagen på en bondegård er.

Man tilegner seg den kunnskap man behøver under de forhold man befinner seg i som oftest. Selvsagt er noen mer nysgjerrige enn andre, og har interesse av å se lengre enn nesa rekker. For andre holder det derimot å forholde seg til det nødvendigste.

For Nicole og Paris dreier det seg om festing og designerklær. Hva så? De trenger ikke å bry seg om eller kunne noe annet for å klare hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det jeg mente i allefall,var at jeg syntes de oppfører seg helt forkastelig, derfor sier jeg at jeg synes de er sosialt dumme. Virker ikke som de klarer å sette seg i andres situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he!

Husk at dette TV programmet er laget for å selge da folkens. Hvis jentene ikke er dumme og klønete så blir de laget slik av produsentene. Det selger jo! Jentene må spille en rolle. At de kanskje passer godt til rollene er en helt annen sak.

Dette er lett underholdning og ingenting annet.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hørt om klipping og redigering? Poenget med dette programmet er nettopp å fremstille jentene slik du oppfatter dem. Det hadde ødelagt mye om de plutselig skulle fremstått som drevne bønder og dype individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om klipping og redigering? Poenget med dette programmet er nettopp å fremstille jentene slik du oppfatter dem. Det hadde ødelagt mye om de plutselig skulle fremstått som drevne bønder og dype.

Jepp!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooops' date=' Litago - to sjeler, samme tanke. Du skylder meg en Cola.[/quote']

Ouups! Nå skjedde det igjen. Da stiller du med det "blanke" da kanskje?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Men uansett så har ikke jeg sagt at deres mangel på gårdsvirksomhet har noe med min oppfattning av de da.. Har sett flere interviuer også å satt ikke igjen med noe bedre inntrykk. Men for siste gang, så har det ikke noe med deres praktiske evner å gjøre at jeg mener som jeg gjør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk jobbet som modell selv, så jeg vet godt åssn det er :)

Nå vet ikke jeg hvem du er, men mener du at at din erfaring som modell og Paris sin erfaring kan sammenlignes nok til at du vet hvordan hun har det og hva hun må gjøre og gi opp for å holde seg på topp?

Poirot, det finnes veldig mange Wal*Mart butikker, men dette er spesielt i Sør. Da jeg var i f.eks Alabama, Georgia, Tennesee osv var det flust med Wal*Mart, men jeg så aldri noen i f.eks Washington (men det finnes noen der og). Jeg visste iallfall aldri noe om Wal*Mart før jeg hadde bodd i USA en stund.

Grunnen til at jeg skriver dette er ikke pga at jeg vil vise alle min store kunnskap om jentene og bevise verden om at de faktisk har IQ (selv om jeg ikke er i tvil om dette), da jeg kun har generell kunnskap, men det er vanskelig for meg å rakke ned på noen man ikke kjenner og ikke klarer å sammenligne seg med eller gå i skoene sine til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...