Gå til innhold

Kristoffer Schau er en gris!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er dyreplageri å smøre inn tissen med diverse som hunder liker, for så (tilsynelatende iallefall) la en hund slikke det av!

Er DET dyreplageri?? :o

Hadde vært noe annet om man gjorde det daglig for egen nytelse. Tror ikke hunden har tatt skade av å slikke i seg leverpostei, med tanke på hvor mye skitne steder de snuser og slikker resten av dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som hadde første innlegget...

Jeg synes det er dyreplageri å smøre inn tissen med diverse som hunder liker, for så (tilsynelatende iallefall) la en hund slikke det av!

Synd at pølse-i-buksesmekken forsøket ikke endte med at rottwaileren bet hele stasen hans av....

Men ellers synes jeg team antonsen stort sett er ett kjempe arti program.

vel hunder spiser jo bæsj og slikt..

så akkurat dyreplageri kan det vel ikke kalles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns fyren er ekkel jeg. syns han var pen før, ,men nå kaster jeg opp bare jeg tenker på ham. ÆSJ! hvem hadde feks klart å kline med ham, når de tenker på alt det ekle han har hatt i munnen, og ligge med ham må jo være enda eklere.... ææææææææææææsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns fyren er ekkel jeg. syns han var pen før, ,men nå kaster jeg opp bare jeg tenker på ham. ÆSJ! hvem hadde feks klart å kline med ham, når de tenker på alt det ekle han har hatt i munnen, og ligge med ham må jo være enda eklere.... ææææææææææææsj.
han er nok ikke mer skitten i munnen en mange andre..

temk bare på hav du selv har har hatt i munnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo LITT dyreplageri , når ein hund tvingast til å ete av tissen til Schau er det ikkje ?  

:sjarmor:

Hvorfor det? Tror du hunden tok skade av å slikke i seg litt leverpostei? Tror du hunden vet forskjell om han har det på fingrene eller tissen? Og var det tvang? Og som Poirot sider, dette er ikke noe han gjør støtt og stadig for egen nytelses skyld, så jeg ser ikke helt hvordan dette er dyreplageri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor det? Tror du hunden tok skade av å slikke i seg litt leverpostei? Tror du hunden vet forskjell om han har det på fingrene eller tissen? Og var det tvang? Og som Poirot sider, dette er ikke noe han gjør støtt og stadig for egen nytelses skyld, så jeg ser ikke helt hvordan dette er dyreplageri.

Synd du ikkje såg det var ironi chick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikkje såg det var ironi chick...

Hehe, sorry! Går litt fort om morgenen, og det er så mange som faktisk synes det er forferdelig dyreplageri, så jeg så ikke det nei!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ufordragelig og ekkel! :kvalm:

Jeg vil ikke si at det med hunden er dyreplageri, men det er uforståelig at noen kan vere så ekkel og gjøre det, æsj! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig. Har ikke en eneste gang dratt på smilebåndet av hans humor.

Slenger meg på her.

Og tar med hele Team Antonsen i dragsuget.

Syns det er rett og slett motbydelig til tider.

Var detikke han Schou som bodde i et butikkvindu en uke eller noe?

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Hehe, sorry! Går litt fort om morgenen, og det er så mange som faktisk synes det er forferdelig dyreplageri, så jeg så ikke det nei!

:ler:

Hihi ;) (Eg som skreiv den vetle -kanskje litt fornermande- komentaren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forsåvidt at Team Antonsen har hatt noen gode innslag, f.eks. når de lager mat mens de henger opp ned på veggen! :ler:

Men Christoffer Schau synes jeg til tider er direkte uapetittelig i sine påfunn; tisse- og oppkasthumor byr meg imot til de grader - hadde jeg vært tilstede på et sånt show er jeg bombesikker på at jeg hadde kastet opp selv. Det er rett og slett ikke morsomt, det er bare utrolig ekkelt!!! ÆRK OG FYSJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi ;) (Eg som skreiv den vetle -kanskje litt fornermande- komentaren)

Skjønte det var deg! Og ble ikke fornærmet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han er morsom jeg.. Det med at han festet en påhengsmotor på en død gris var en så absurd idé at jeg lo så jeg grein!

Det beste er alle reaksjonene han fikk etterpå.. Lo meg igjel når jeg leste om alle kjerringene som klagde og ropte om hvor forferdelig dette var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Fyren er dritmorsom. Karate som gikk på P3 før var supermoro.

At folk lar seg støte er jo litt av poenget, og er egentlig minst like morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ledd av Schau av og til, men i går da han slurpet i seg potetgull og dip fra professorens beinstump mens han ble intervjuet, synes jeg det ble så kvalmt at jeg jeg skrudde av. Greier ikke å se det morsomme i sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tykt noko om han før, og vart difor litt skuffa då eg fekk vite at han skulle vere med i Team Antonsen. Men har vorte svært positivt overraska over fyren! Med unntak av eit par innslag synst eg ikkje han har gått'over streken', og han KAN jo faktisk vere morsom utan alt det griseriet han har drive med før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ledd av Schau av og til' date=' men i går da han slurpet i seg potetgull og dip fra professorens beinstump mens han ble intervjuet, synes jeg det ble så kvalmt at jeg jeg skrudde av. Greier ikke å se det morsomme i sånn.[/quote']

Kanskje det sier mer av deg enn om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig.. Det at Tex og andre her indre syns at team antonsen og alt lignende er ufordragelig forteller meg mer om dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...