Gå til innhold

Bare jeg som ikke har sett "Atter en konge" ennå?


ringblomst

Anbefalte innlegg

Har vært et herk å få til en dato som passer, og ikke minst ledige og gode plasser på Colosseum, men nå skal jeg endelig avslutte trilogien neste lørdag. Gleder meg ja :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi så den forrige fredag, bestilte billettene tre dager før på internet og fikk perfekte plasser på Colosseum, ikke noe problem. Egentlig er jeg overhodet ikke noen Ringenes Herre-fan, men har utrolig nok sett alle tre filmene. Den første så jeg mest for å se hva det var, og syntes det var helt greit, ikke noe stort. De to siste så jeg mest for venners skyld, "alle" ville se dem, og jeg syntes ikke de var ille at jeg ikke kunne holde ut, men jeg må innrømme at jeg strevde fælt den siste timen til "Atter en konge".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har sett LotR 9 ganger, TTT 9 ganger og RotK 4 ganger...

...så langt. ;)

Elsker filmene og bøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller. Tanken på å sitte i ro i en kinosal i nesten 3 1/2 t gir meg mark i rævva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Jeg har faktisk ikke sett noen av disse filmene. Og som Leo så ante jeg ikke hva en hobbit var før jeg søkte det opp på nettet etter at Kurt vant World Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har sett den i dag.......et ork å sitte å se på alle de orkene tjiihiii!

Jeg lar meg liksom ikke fange helt da!

Men jeg måtte få med meg den siste når jeg har sett de andre!

Klems Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Tanken på å sitte i ro i en kinosal i nesten 3 1/2 t gir meg mark i rævva.

Denne siste filmen var den første jeg så på kino. Det var første gang jeg måtte forlate salen underveis for å tisse, syntes det var litt pussig, men tilskrev det at jeg hadde drukket mye den dagen. Da vi kom ut av salen fikk jeg sjokk da jeg så på mobilen (klokka), jeg ante ikke filmen varte så lenge! :ler: Trodde vi hadde sittet der i et par timer, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke sett "Atter en konge".

Ikke jeg heller. Ikke de to andre heller. Interesserer meg egentlig veldig lite, men jeg har jo skjønt at det er viktige referansepunkter i samfunnet - derfor skal jeg se dem stykkevis og delt på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leo skrev:

Det er når det har gått så lang tid at de begynner å "despe" :ler:

eller rettere sagt, en av de "slemme" ekle fyrene i filmene. monstre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det nesten en uke siden jeg så "Atter en konge" og jeg syntes at det ikke var nødvendig med så mange "slutter". Men den skuffet ikke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Haha! Denne så jeg på i fårgårs, men den var vist filmet i en japansk kinosal. Og japsene tekstet.

Eowyn ble oversatt med arwen :o

there are 10000 orks on their way = There are 10000 OAKS on their way

The evning star is fadig away = the evil star is failing again

Very nasty place = Very nice place

The soliders of Gondor = The soliders of Gandalf

HAHAHAHAHAHAHAHHA AHHAAHAHAA :hoho: Sier jeg nå bare! Stakkar, de blir angrepet av eik! Håhåhåå! Også når de ikke fikk med seg hva som ble sagt, utelot de heller ordene, eksempel "I am going to hello how are you" som et eks... hohoh

Varte ikke filmen 3 og en halv time? Denne varte 2!!

Tkke meg til vente på den kommer på dvd beibis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...