Gå til innhold

Tynn pen morgenkåpe, hvor?


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi

Er på jakt etter ny morgenkåpe og ønsker meg en tynnere variant denne gang, altså ikke tykk frottè. Og vil gjerne ha en søt en også!

Problemet er at morgenkåper ikke ser ut til å være sommervare i butikkene.. Har sett hos H&M (fant en lekker en men den er veldig veldig kort), Cubus (søt rosa - men tykk frottè), KappAhl (en grei knall rød en men det var litt feil farge for meg..), Lindex (noen helt uaktuelle lyseblå med merkelig strikk i livet) og Kremmerhuset (morsom men litt for saiko knallrosa/limegrønn-mønstret).

Har du sett noen pene morgenkåper noe sted så blir jeg veldig glad for tips! Bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LilSweetie

Å, det vil jeg også ha!

Vil ha morgenkåpe som er liten og fin til å spise frokost i og henge rundt i helgene i! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl

Har dere sjekket www.figleaves.com?

Gikk inn på Sleep og Robes. Der får jeg opp flere tynne, deilige morgenkåper. Er nemlig på utkikk selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Jeg tenkte å kjøpe den i butikk her jeg da (siden planen er å ha den med i sykehusbagen.. - og selv om det i verste fall kan være en måned til så vet man jo aldri..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Ingen som har morgenkåper!! Aaargh!! Nå står undertøysspesialisten Netty igjen på listen min over de jeg kommer på.. De har garantert noe men prisen er sikkert noe stiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

Fant en lekker offwhite morgenkåpe i sateng med bomullsfor hos den gamle damebutikken Berge i Strandgt. i Bergen til kr.429,-! De hadde stort utvalg - noe som viste seg å være helt unikt siden alle andre butikker jeg har sjekket enten har vært tomme eller ikke hatt inne nå i sommersesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...