Gå til innhold

Sprutorgasme hos kvinner.


Gjest Armule

Anbefalte innlegg

De siste gangene jeg har spruta så kan jeg love deg at sprutmengden min er ganske mye større enn hans, spesielt om man holder på lenge. Se for deg at du holder ei flaske opp ned og drar ut troppan - da bare renner det og renner det. Slik er det når han tar meg bakfra! Og det er ikke juks ;)

(jeg ligger sjelden på rygg når jeg får sprutorgasme slik at det ikke blir ordentlig sprut)

*litt misunnelig på Arnøys sprutorgasmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Armule
*litt misunnelig på Arnøys sprutorgasmer*

Hehe! Om du vil, kan jeg legge ut en link hvor jeg har skrevet om det. Hvordan få det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
xvideos.com/video10969/cytheria_s_squirting_moments

Den var heftig! ..har ikke kommet helt der selv, at det regelrett spruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Om du vil, kan jeg legge ut en link hvor jeg har skrevet om det. Hvordan få det altså :)

Yes, please! Kan ikke skade å ta en titt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

xvideos.com/video10969/cytheria_s_squirting_moments

What the.... :eeeh:

Da lærte jeg noe nytt idag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
Jeg sier bare WOW, Arnøy!! Nå er det bare å øve, skjønner jeg!! :lur:

Practice makes perfect! Hehe :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! :)

Alt dette høres så komplisert ut.. i mitt tilfelle så kommer jeg først "normalt", men fortsetter å stimulere klitoris bare veldig forsiktig, men øker trykket når det ikke er såå følsomt lenger. Bygger meg så opp til en ny deilig orgasme, og når jeg kommer neste gang er det med ett sprut!!! Spruter av en eller annen merkelig grunn aldri første gangen, må ha en eller to orgasmer først. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha sprutorgasme! Noen ganger, når jeg kommer skikkelig, så føles det som om jeg skal sprute, men så gjør jeg det ikke likevel. Jeg vet at selv om det føles som om jeg må tisse, så gjør jeg ikke det, så jeg holder ikke igjen. Kjæresten min har stimulert g-punktet etter oppskriften, men har ikke klart g-punkt orgasme heller. Er sprutorgasme = G-punktorgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
Alt dette høres så komplisert ut.. i mitt tilfelle så kommer jeg først "normalt", men fortsetter å stimulere klitoris bare veldig forsiktig, men øker trykket når det ikke er såå følsomt lenger. Bygger meg så opp til en ny deilig orgasme, og når jeg kommer neste gang er det med ett sprut!!! Spruter av en eller annen merkelig grunn aldri første gangen, må ha en eller to orgasmer først. :jepp:

Ja, når jeg gjør det alene så må jeg ha hatt en orgasme eller to først! Gjerne med en dildo for å stimulere g-punktet og med fingre på klitoris. Jo mer man stimulerer g-punktet/sprutpunktet etterhvert føles det ut som et trykk som bygger seg opp og de(n) neste orgasmen(e) spruter jeg på! Det er i alle fall èn måte å gjøre det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule
Jeg vil også ha sprutorgasme! Noen ganger, når jeg kommer skikkelig, så føles det som om jeg skal sprute, men så gjør jeg det ikke likevel. Jeg vet at selv om det føles som om jeg må tisse, så gjør jeg ikke det, så jeg holder ikke igjen. Kjæresten min har stimulert g-punktet etter oppskriften, men har ikke klart g-punkt orgasme heller. Er sprutorgasme = G-punktorgasme?

Nei, det er ikke de samme orgasmene, i alle fall ikke såvidt jeg har skjønt! :) Men man stimulerer noenlunde samme område for å få begge, og det er helt klart en forbindelse mellom dem!

Jeg har faktisk heller aldri fått g-punktsorgasme før..

Det kan hende dere må holde på litt lengre når du kjenner du må sprute. Altså ikke slutte med penetreringa så fort, om dere gjør det. Jo mer penetrering/hardere fingring jo større sjanse er det for spruting. Og om det ikke går med en gang, er det bare å prøve igjen rett etterpå!

Jeg blir så følsom etter en stund at det er så intenst at det er såvidt jeg klarer å fortsette men jeg vil allikevel ha mer! Enkelte ganger kan det være nok med noen få støt, men da har vi holdt på en stund og jeg er ekstremt følsom.

Det er bare å fortsette å prøve og eksperimentere! Kan hende dere må finne deres egen metode, vi er jo ikke alle like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Dette må jeg prøve...jeg har fått meg en deilig elsker å han har nevnt at han har opplevd dette med noen kvinner før.

Jeg har aldri opplevd det og er nå 43 år...gjett om han skal til pers med meg så snart vi sees igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xvideos.com/video10969/cytheria_s_squirting_moments

Wow. Har sett "sprutorgasmer" i film før som ser veldig falske ut, ved at filmingen alltid er klippet rett før sprutingen. Denne var jo filmet bedre uten klipping. Dere damer som opplever dette selv, tror dere dette er ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Armule
Wow. Har sett "sprutorgasmer" i film før som ser veldig falske ut, ved at filmingen alltid er klippet rett før sprutingen. Denne var jo filmet bedre uten klipping. Dere damer som opplever dette selv, tror dere dette er ekte?

Ja, jeg synes også den ser ekte ut! Med litt trening ser jeg ikke bort ifra at man få en slik stråle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
Dette må jeg prøve...jeg har fått meg en deilig elsker å han har nevnt at han har opplevd dette med noen kvinner før.

Jeg har aldri opplevd det og er nå 43 år...gjett om han skal til pers med meg så snart vi sees igjen....

Lykke til! :D

Si ifra hvordan det går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_j28

Jeg har alltid følt det litt flaut når det har blitt skikkelig vått. Mannen min sier han har kjent at det spruter når han fingrer meg til orgasme. Er det sikkert at det ikke er urin, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid følt det litt flaut når det har blitt skikkelig vått. Mannen min sier han har kjent at det spruter når han fingrer meg til orgasme. Er det sikkert at det ikke er urin, da?

Helt sikkert :) Om det hadde vært urin ville du merket det fort på lukta.. "sprutvæska" forklares som veldig likt sperm bare uten selve sæden.. Den er helt blank, kan være litt klissete og lukter ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...