Gå til innhold

Eksamensmat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har snus på eksamen, det er skikkelig kjipt å sitte i den lukta for alle oss andre.



Anonymous poster hash: 7e91a...b27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har snus på eksamen, det er skikkelig kjipt å sitte i den lukta for alle oss andre.

Anonymous poster hash: 7e91a...b27

Jeg synes lukten av mat er mer sjenerende enn lukten av snus (jeg snuser ikke). Jeg synes det er viktig å ta hensyn til studenter når det gjelder lyder og svært sjenerende matlukter, men det går da en grense. Mennesker er plagsomme, særlig i et eksamenslokale, men man kan nesten ikke klage på alt de gjør.

Anonymous poster hash: 4d2d6...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har snus på eksamen, det er skikkelig kjipt å sitte i den lukta for alle oss andre.

Anonymous poster hash: 7e91a...b27

Ok. Det er skikkelig kjedelig for andre av oss å sitte i matlukt også, men sånn blir det tidvis på eksamen. Samme med folk som klikker med penner, snufser, nyser, hoster etc. Irriterende, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å ha med meg havrepolarbrød med prim på. Synes det er litt mer fristende enn brødskiver og er lett og raskt å spise. Eller ostemuffins, feks disse: http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/scones-og-muffins/ost-og-skinkemuffinsDu kan lage de nå og fryse ned og ta de med frosne i kofferten.

Smart! Tusen takk! :)

Anonymous poster hash: 4d2d6...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar alltid med meg mye vann, og brødskiver. Spiser som regel lite under en eksamen :) Har så mye jeg føler jeg må gjøre at jeg glemmer å spise :) Men som regel lager jeg hjemmelaget brød med godt pålegg fordi det frister ikke med ferdig produkter. Helst Noe som ikke bråker fordi blir selv irritert av masse lyder å papir, og hvor studentene er mer opptatt av godteri å snacks enn selve eksamen. Tar med derfor ørepropper fra nå av.

Anonymous poster hash: 229d2...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar alltid med meg mye vann, og brødskiver. Spiser som regel lite under en eksamen :) Har så mye jeg føler jeg må gjøre at jeg glemmer å spise :) Men som regel lager jeg hjemmelaget brød med godt pålegg fordi det frister ikke med ferdig produkter. Helst Noe som ikke bråker fordi blir selv irritert av masse lyder å papir, og hvor studentene er mer opptatt av godteri å snacks enn selve eksamen. Tar med derfor ørepropper fra nå av.

Anonymous poster hash: 229d2...d67

Jeg tenker det samme. Bruker du sånne oransje man får på konserter og slikt?

Anonymous poster hash: 4d2d6...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...