Gå til innhold

Bare jeg som drikker rødvin alene å koser meg?


Gjest Nanna87

Anbefalte innlegg

Jeg tolket det ikke som det er så mange, men nå har ikke jeg sittet å lest hele kommentarfeltet. Noen dager tar jeg noen glass, da tolker ikke jeg det som flere ganger i uken, eller hver dag.

TS skrev lenger ned at hu drikker seg rusa på hverdager. Det er noe helt annet enn å ta seg 1 øl eller 1 glass vin til middagen.

Og begrunnelsen var for å "kose seg". Om man trenger rus for å kose seg så er man ved ei veiskille i livet hvor man må ta noen harde valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS skrev lenger ned at hu drikker seg rusa på hverdager. Det er noe helt annet enn å ta seg 1 øl eller 1 glass vin til middagen.

Og begrunnelsen var for å "kose seg". Om man trenger rus for å kose seg så er man ved ei veiskille i livet hvor man må ta noen harde valg.

Da er det noe helt annet og da er jeg også enig. Da må man skaffe hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du selv er i tvil ts. Da bør du kanskje endre drikkemønsteret ditt. Hvis du må ruse deg når du koser deg alene, er du på feil vei...

Kanskje du er lei av jobben som sober ansvarlig og pliktoppfyllende?

Kanskje på tide å finne en jobb som gir deg mer, evt noe annet? Rus er ofte en flukt.



Anonymous poster hash: 78cbf...230
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være heldig om man kan kose seg alene. er ikke alle som klarer det :)

Men det er rart for meg hvor mange som må "kose seg" med alkohol. Jeg koser meg gjerne med cola og godteri jeg :P + en film.

Anonymous poster hash: 23981...bc8

Det er rart for meg hvor mange som må "kose seg" med fett og sukker. Jeg koser meg gjerne med ekstra lett kesam og agurkstenger, jeg.

Anonymous poster hash: 96139...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt når jeg leser tråden, håper og tror det ordner seg for deg med det sosiale TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ts her.

Ser at mange har respondert på mitt innlegg, og det er flott. Jeg begynner å innse at jeg kanskje skal begynne å drikke litt mindre rødvin. Jeg vil ikke kalle meg selv alkoholiker, men jeg er kanskje på vei til å utvikle et problem om jeg fortsetter. Takk for en tankevekker.

Ha en fin helg alle sammen! :)



Anonymous poster hash: a8389...a82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...