Gå til innhold

vann i vodka...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

:fnise:

Om du kjøper farris, eller vann med kullsyre..

Jeg hadde helt ærlig drukket mer vann, om det var kullsyre i kranen x) *bobler*

Jeg også! Tenk så mye penger vi hadde spart da! :D Går jo noen flasker farris i året, ihvertfall her hos meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, jeg tror ikke på at du har dysleksi. Dyslektikere bytter om på bokstaver, glemmer dobbeltkonsonanter og skriver dobbeltkonsonant der det ikke skal være og sånt. Du skriver for det meste riktig unntatt ordet kjenner og det regner jeg med at er fordi du også sier skjenner til kjenner. Svært mange av dagens fjortiser greier ikke eller gidder ikke å uttale kj-lyden riktig.

Klart man kjenner smaken om man blander spriten ut med brus. Foreldrene dine vil merke det uansett, så vent med spriten til du er 20 og kan kjøpe den selv!

Jeg har jobbet med dysleksien i mange år, men det er fortsatt ting jeg sliter med. Som kj-lydene og "og, å".

Hva er det som feiler dere! Jeg ER over 20 for svarte! hva må til for at dere skal drite å dra i å være så idiot på nett? Må jeg legge ut bilde av bankkortet for at dere skal forstå at jeg ER over 20?!

Fuck dere.

Jeg orker ikke mer, drit å dra hele gjengen.

Anonymous poster hash: 393b4...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå noe å reagere så kraftig på at enkelte på et nettforum tror du er under 20?



Anonymous poster hash: 03b7e...c1f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg tror ikke på at du har dysleksi. Dyslektikere bytter om på bokstaver, glemmer dobbeltkonsonanter og skriver dobbeltkonsonant der det ikke skal være og sånt. Du skriver for det meste riktig unntatt ordet kjenner og det regner jeg med at er fordi du også sier skjenner til kjenner. Svært mange av dagens fjortiser greier ikke eller gidder ikke å uttale kj-lyden riktig.

Klart man kjenner smaken om man blander spriten ut med brus. Foreldrene dine vil merke det uansett, så vent med spriten til du er 20 og kan kjøpe den selv!

Eller man kan høre dårlig, slik at man blander alle de lydene :opplyser:

Sjino, Sjylling, Skjenne, Sjærlighet osv osv (grovt eksempel)

Ei venninne av meg er slik, ikke sånn at hun gjør dette med vilje, men at hun faktisk ikke hører forskjell på uttale og dermed blir det vanskeligere for henne å skrive det riktige og har store problemer med engelsk også fordi det er mange engelske ord som for henne høres helt likt ut...Forbedret seg mye da hun fikk hørselapparat som 17åring, viste seg at hun hadde veldig dårlig hørsel, hørselhemmet fra ung alder..Stakkar..

MEN...Såklart, er egentlig ganske få som har det slikt, at man ikke skal si at alle 14-18åringer idag er hørselhemmet fordi de ikke klarer å si/skrive riktig på kj-ole, Sj-al, Ki-no osv....

Og det hjelper ikke om man bor ett sted hvor det er mange forskjellige kulturer heller, hvor skolene ikke terper på lydene og lar det bare gå ^^

(Jeg må bli flinkere med komma....unnskyld..)

Endret av Chibi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Tenk så mye penger vi hadde spart da! :D Går jo noen flasker farris i året, ihvertfall her hos meg. :)

Ikke sant! :D

Vurderer nesten å gå i innkjøp på kullsyre maskin...Bare for å få vann med bobler *wee*

Blande ut med hjemmelaget blåbær/bringebær sagt, eller kjøpe Zero saft og farris..namnam... x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! :D

Vurderer nesten å gå i innkjøp på kullsyre maskin...Bare for å få vann med bobler *wee*

Blande ut med hjemmelaget blåbær/bringebær sagt, eller kjøpe Zero saft og farris..namnam... x)

Jeg har en slik sodastream, don't do it. Om du bare skal ha vann, det smaker dritt! For selve kullsyren smaker.. rart.

Og Ja, jeg er faktisk hørselshemmet, tru det eller ei. Kolesteatom, slå det opp de som tviler. Eller må dere ha bilder av legeerklæring, høreapparatene OG operasjons arret?

Komme, det sliter jeg også med!

ts

Anonymous poster hash: 393b4...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller man kan høre dårlig, slik at man blander alle de lydene :opplyser:

Sjino, Sjylling, Skjenne, Sjærlighet osv osv (grovt eksempel)

Ei venninne av meg er slik, ikke sånn at hun gjør dette med vilje, men at hun faktisk ikke hører forskjell på uttale og dermed blir det vanskeligere for henne å skrive det riktige og har store problemer med engelsk også fordi det er mange engelske ord som for henne høres helt likt ut...Forbedret seg mye da hun fikk hørselapparat som 17åring, viste seg at hun hadde veldig dårlig hørsel, hørselhemmet fra ung alder..Stakkar..

MEN...Såklart, er egentlig ganske få som har det slikt, at man ikke skal si at alle 14-18åringer idag er hørselhemmet fordi de ikke klarer å si/skrive riktig på kj-ole, Sj-al, Ki-no osv....

Og det hjelper ikke om man bor ett sted hvor det er mange forskjellige kulturer heller, hvor skolene ikke terper på lydene og lar det bare gå ^^

(Jeg må bli flinkere med komma....unnskyld..)

Vet ikke om det er hørselen som gjør det, men jeg hører ikke forskjell. Aldri gjort det, høres helt likt ut. Jeg hører dårlig, spesielt bass lydene. Når menn snakker så hører jeg nesten ikke hva de sier.

Men kj og sj lydene er vell ikke mørke eller dype? :S

Kjeder, skjeder, kjenner, skjenner osv uttales helt likt for meg.

ts

Anonymous poster hash: 393b4...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på siden her, men noen har problemer med å skille mellom ulike språklyder, fonemer. Slik er det bare. Et godt eksempel på det er f.eks asiater som ikke klarer å skille mellom fonemene R og L.

Ellers er det vel fryktelig unødvendig å pirke på skrivefeil. Det finnes et språkforum her på KG. Bruk det.

Anonymous poster hash: 22e81...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ødelegge en flaske vodka på grunn av en dum diskusjon.

Men er det kullsyre i vann? :S

Omg er det mulig! Jeg er IKKE 16 for svarte! Drit å dra, jeg er 24 år og vi snakket om da vi var yngre, snakker dere aldri om barndommen, tidlig ungdomsårene?

Om jeg fikk sprit eller ikke vet du ingenting om, så ryk og reis du også. Jeg fikk sprit, punktum!

Nå begynner jeg å bli drit lei. Vær bidige gang noen skriver her inne så skal dere krangle! "du er ikke så gammel", "du er et troll, dette kan ikke være ekte". Pell dere vekk om dere bare skal krangle!

ts

Anonymous poster hash: 393b4...a93

Jeg har jobbet med dysleksien i mange år, men det er fortsatt ting jeg sliter med. Som kj-lydene og "og, å".

Hva er det som feiler dere! Jeg ER over 20 for svarte! hva må til for at dere skal drite å dra i å være så idiot på nett? Må jeg legge ut bilde av bankkortet for at dere skal forstå at jeg ER over 20?!

Fuck dere.

Jeg orker ikke mer, drit å dra hele gjengen.

Anonymous poster hash: 393b4...a93

For noen modne responser. Det bidrar ikke akkurat til å skape troverdighet hos leserne. Tvert imot. Hvilke oppegående 24-åringer vil gå ut av sin rette forstand fordi enkelte mener at man er umyndig basert på trådens tema?

Anonymous poster hash: 4e604...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts skrev at de pratet om ungdomsårene og noen hevder at det er uvanlig for en 24-åring.

Det er vel ikke unormalt å komme i snakk om ting man gjorde som ungdom.

Tilbake til spørsmålet. Man merker ikke hvis det er tatt litt av flaska og fyller opp med vann, men vær forsiktig hvis dere er flere søsken som hver for dere gjør det samme. Da merkes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...