Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag har jeg tatt opp yttrefilet, så sitter litt å tenker på hva jeg skal gjøre med den... Blir sikkert det vanlige med en peppersaus, stekt sopp og løk og bakt potet og gulrot til, hvis jeg ikke blir kjempeinspirert på veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal jobbe i kveld så mann og barn er så glade over å få spagetti a la Capri mens jeg lager meg polarbrød-pizza når jeg er hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Entrecôte med salat og grønn asparges i baconmansjett. Dessert: Hjemmelaget gelé med skogsbær på mandel-marsipanbunn med pisket krem til. Schtappmett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta

Fullkornswraps med quinoa, grønnkål, bladspinat, cherrytomat, agurk, mais, avocado og litt hvitløksdressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det pannekaker. Først med bacon, så med blåbær. Ikke noe sånn pysete "suppe"-greier først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff med ovnsbakte poteter, gulrøtter, brokkoli, blomkål og sukkererter, stekt med sjampinjong og aspargesbønner i masse peppersaus<3 naaam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lammelår i skiver tilberedt sous vide, sopprisotto med champignon, kantarell og fåresopp og en god dæsj trøffelolje, ruccola- og eplesalat ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lammelår i skiver tilberedt sous vide, sopprisotto med champignon, kantarell og fåresopp og en god dæsj trøffelolje, ruccola- og eplesalat ved siden av.

Ååh, herre jesus og hvermannsen.. Det tror jeg er det mest fristende måltidet jeg har lest om noen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, herre jesus og hvermannsen.. Det tror jeg er det mest fristende måltidet jeg har lest om noen gang!

Det ble innmari godt! Og rester i dag, YAAAAAYYYY!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går , stekt kjøttdeig med raspede rotgrønnsaker i en slags saus med makaroni ved siden av.

I dag Fiskeboller i karrisaus , poteter og gulrøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...