Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.tine.no/merkevarer/piano/tips/n%C3%A5-kan-du-lage-softis-hjemme

Noen som har smakt denne? Er den god? Og hvor får man kjøpt den? Noen som har sett den i Trondheim?? :biggrin:

Vi smakte den hjemme i går, jeg likte den veldig godt, men samboeren (som er softiselskeren av oss) syntes den hadde en litt rar ettersmak. Men kommer nok til å kjøpe den igjen :)

Vi kjøpte den på Coop Obs (ikke i Trondheim).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Grandiosa med 4 oster i går. Den var god, men kunne godt vært smak av mer enn bare Jarlsberg og Norvegia. Savnet smak av Mozarella og cheddar f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kick med bringebær på statoil her om dagen! Noen som har smakt? :)

Jeg har! Synes den er veldig god og frisk, men den med sitron er fortsatt favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har! Synes den er veldig god og frisk, men den med sitron er fortsatt favoritten.

Er det lakris med bringebær?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lakris med bringebær?

Ja, med et lag bringebær i samme konsistens som lakrisen i midten :)

Kick-Raspberry1.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kick med bringebær på statoil her om dagen! Noen som har smakt? :)

Ja! Kjempegod!

Anonymous poster hash: 0e4c0...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Ultimoo idag, Qs nye laktosefrie sjokolademelk. La ikke merke til at den var laktosefri før jeg kom hjem, men :laugh: Jeg har noe nedsatt smakssans for tiden nå som jeg er syk, men jeg syntes nå den var veldig god! Er forøvrig ganske kresen på sjokomelk. Fant den på Coop Obs om noen skulle lure :)

MPHPgnd.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Ultimoo idag, Qs nye laktosefrie sjokolademelk. La ikke merke til at den var laktosefri før jeg kom hjem, men :laugh: Jeg har noe nedsatt smakssans for tiden nå som jeg er syk, men jeg syntes nå den var veldig god! Er forøvrig ganske kresen på sjokomelk. Fant den på Coop Obs om noen skulle lure :)

MPHPgnd.png

Også så bra med 30% redusert sukker :)

Anonymous poster hash: 3b230...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Freia Premium med fylt kokos var fantastisk god :wow: NAM! Har allerede spist halve, og kommer nok til å spise resten og :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Kims skjærgårdschips på Spar i dag- har aldri sett den før. Men den minner mistenkelig mye om good old Chips O'hoi!, min favoritt fra barndommen. Måtte raske med meg en, tenker å åpne den når ESC semifinalen begynner om en liten time

Ser ut til å være et limited edition produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Kims skjærgårdschips på Spar i dag- har aldri sett den før. Men den minner mistenkelig mye om good old Chips O'hoi!, min favoritt fra barndommen. Måtte raske med meg en, tenker å åpne den når ESC semifinalen begynner om en liten time

Ser ut til å være et limited edition produkt.

den kom i fjor sommer (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den kom i fjor sommer (Y)

Den må ha kommet før det, har spist den mange somrer på rad nå, det er det ultimate sommer potergullet ^^

Anonymous poster hash: 75fb3...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye kjeksene fra Freia var ikke gode.. husker ikke navnet, men de med sjokoladebiter på toppen og inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De nye kjeksene fra Freia var ikke gode.. husker ikke navnet, men de med sjokoladebiter på toppen og inni.

Synes ikke noen av kjeksene til Freia er gode, jeg. De smaker plastikk.

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en boks av mangosorbeten. Kan si den sånn at den plutselig var tom :P

Åh, ja den var god :sikle:

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noen av kjeksene til Freia er gode, jeg. De smaker plastikk.

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Jeg har ikke smakt så mange andre kjeks fra dem.. :) Men syntes de "Sjokoklem" var ok. De smakte mer som kvikk lunch med litt lys sjokolade enn som kjeks da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smakt så mange andre kjeks fra dem.. :) Men syntes de "Sjokoklem" var ok. De smakte mer som kvikk lunch med litt lys sjokolade enn som kjeks da :P

Ja, sjokoklem er godt. Glemte den.

Tenkte heller på de av denne typen: http://www.designbasen.no/getfile.php/Bilder_Designbasen%20brukere/Bilder/Firma/Prosjekt/Freiakjeks_visual_4_family.jpg%20(640x320).jpg

De er ikke noe gode:/

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...